Hop til indhold
Rescue51

Gangbang onsdag den 14. dec. i Århus m. 2 smukke unge piger på 20 og 23 år - mulighed for analsex.

Recommended Posts

Kære interesserede :)

Efter mange forespørgsler fra mange af jer her fra Eroguide er det nu lykkedes at få samlet de to dejlige veninde blondiner på henholdsvis 20 og 23 år til at lave et GB i Århus denne gang. Deres GB i Vejle var en rigtig stor succes, og de siger at de denne gang vil være endnu frækkere.

De vil lave noget frækt lesbisk sammen til at starte med for at gøre Jer endnu mere liderlige, så I er fuldstændig tændte og kan give dem, hvad de er kommet for. 

Jeg skulle hilse og sige, at de glæder sig til dem, der har lyst og mulighed for at møde op på onsdag d. 14 december i Århus. 

https://annoncelight.dk/showad/219813

BH.

Rescue51 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Det bliver hedt det her !

Det er et arrangement man absolut SKAL være med til.

Jeg sætter kryds i kalenderen og forsøger at finde de par fritimer .....

Del dette indlæg


Link til indlæg

F*CK!!

Igen et GB med UNGE piger/studiner i Jylland!

Vær glad for at i bor i Jylland.

-Køre til Grænsen og hente øl,slik uden brobillet/Færge

-Billigere huse. Mere m2 pr. krone

-Mere tålmodighed end i København og Storkøbenhavn

-Mange GB's med UNGE studerende (som faktisk ofte er pænere end gennemsnittet)

-Anal og med slug 

What's not to like? ;)

ÆV!...Folk i Jylland burde betale mere i Skat..

 

 

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg er helt enig. Du bor det forkerte sted.

Men hvis du har aner i Jylland, overvejer vi gerne at lade dig passere bæltet for at tage bopæl herovre :D

Du kan komme på prøve et par år. Opfører du dig ordentligt, så bliver du permanent medlem af fastlandet, med alle de goder etc. det giver, som f.eks. at deltage i nogle af alle de GB' er som afholdes herovre. Og de er altså ikke kedelige, skal jeg hilse at sige ..........

Ps. flere af dem der deltager har jeg en mistanke om, kommer ovre fra jer !

Pps. ... og de kan altså knalde igennem .....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var med i Vejle. 

Sandra er MEGA sprød og fast i kødet.Lækker, indbydende og ikke mindst villig og våd ungpigefisse. Hun er er perle. Sød at tale med imellem "hopperiet", ingen bimo.                   Gid jeg var 20-25 år yngre, så ville jeg gå all in for at få hende på krogen  ! Hun er en , ja hvis i husker Nikita Darling, så hendes kusine måske. 

Det var Maries debut, hold da op en sexhungrende gudinde. Igen en sprød lækker ung pige. WOW ! Hun elsker pik og hvis der ikke var en pik i fissen, så var hun hurtig til at spørge rundt " er der ingen der vil slikke min fisse" Mega frækt ! 

Kan kun anbefale disse smækre nissepiger ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 12/11/2016 at 20:34:

F*CK!!

Igen et GB med UNGE piger/studiner i Jylland!

Vær glad for at i bor i Jylland.

-Køre til Grænsen og hente øl,slik uden brobillet/Færge

-Billigere huse. Mere m2 pr. krone

-Mere tålmodighed end i København og Storkøbenhavn

-Mange GB's med UNGE studerende (som faktisk ofte er pænere end gennemsnittet)

-Anal og med slug 

What's not to like? ;)

ÆV!...Folk i Jylland burde betale mere i Skat..

 

 

 

 

Der er også billige flyttebiler, der sikkert gerne tager opgaver !!!  c,")

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle :)

af forskellige årsager bliver vi desværre nødt til at aflyse i morgen. Kan allerede nu meddele at de to piger bliver at mødes med igen enten tirsdag d. 10. Januar eller torsdag d.12 januar. Vi kommer det først endeligt nærmere i begyndelsen af det nye år. 

Beklager aflysningen overfor dem, der havde tilmeldt sig.

Der er endnu et arrangement inden juleferien på fredag i Århus med en 20 årig første gangs GB. Meget meget lækker. Det arrangement bliver gennemført. 

https://annoncelight.dk/showad/219812

bh.

rescue51

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var lidt ærgerligt når det nu var lykkedes mig at arrangere en tur til Århus med møder om eftermiddagen. Dem kunne jeg ikke aflyse, men fik så tid til en lille strøgtur i det smukke vintervejr. Er dog ikke blevet afskrækket så ser frem til en ny dato i det nye år.

/Natskygge
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...