Hop til indhold

Recommended Posts

Forventningens glæde får lige et nøk opad da Milles stemme lød inviterende i telefonen. Det var ikke første gang, men det var længe siden sidst.

Huset virker til at trænge til en kærlig hånd af den praktiske slags. Der er et underligt modsætningsfyldt forhold mellem de udslidte rammer og så den indfølende og nærværende service jeg har mødt hos Mille.

Det lille nougatfarvede hus har fine parkeringsforhold bag huset, og der ligger også den temmelig store have, hvor man om fornødent kan strække benene og forberede sig på løjerne. Det var lidt fornødent, men vejret var godt og lysten blev skærpet i tidsrummet hvor en bil kørte bort og et storsmilende hoved stak ud gennem døren.
For mig var det et herligt gensyn, og en smule uventet virkede det som om det var gensidigt. En aftale med god tid kom på plads, og jeg fik et bad. Renlighed er en del af pakken, og fornøjelsen vokser deraf.
Tilbage hos den dejlige blev der både snakket, nusset og klemt på de måder som jeg kan lide. Det virkede som om Mille fandt stort behag i netop mine lyster. Det virkede som om katten spandt frydefuldt. Forskellige stillinger og smagsoplevelser rigere, var der tid til at snakke. Utroligt: Det virkede som om vi nærmest tog tråden op fra sidst. Et års tid er ellers længe.
Et afsluttende bad og så i tøjet. Et knus, og så et På Gensyn.
Den aftalte  tidsramme  blev bestemt ikke håndhævet. Jeg havde fået til den gode side.

En dejlig oplevelse rigere og oplyst af et stort smil har trafiksikkerheden nok været i top på vejen efterfølgende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...