OleV 272 Skrevet 11. December, 2016 Hej.... Er der nogle der kort kan kaste et par ord på indgangen til sexyclub? Kørte forbi forleden, men kørte hurtigt videre... Kam det passe at man skal gå indtil bilhandleren eller tog jeg fejl? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Phister 351 Skrevet 11. December, 2016 (edited) Husker ikke noget med en bilhandler!? Du skal gå hen til en udendørs trappe på den angivne adresse, og gå op til 1. sal og ringe på. Redigeret 11. December, 2016 af Phister Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 11. December, 2016 Mellem bilværkstederne løber, hvad der ligner en sti med et plankeværk på hver side. "Stien" fører til trappen. Du kan se den på google street view. /Jesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 11. December, 2016 (edited) Åh okay, så prøver jeg igen... Hvor pinligt havde det ikke virket hvis jeg var gået indtil CJ auto, var blevet nød til at købe en bil mere så... Tak for pointeren... Redigeret 11. December, 2016 af OleV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. December, 2016 (edited) Ja, stedet er pænt diskret. Man skal bare finde indgangen til stien ude ved fortovet, og den er fint markeret. Så går man frem, måske 30 meter, med høje, skærmende plankeværk på begge sider. Op ad trappen for enden af stien, og oppe foran døren er der et "læskur", man kan træde tilbage i, så man ikke kan ses ude fra vejen. Jeg har ikke været der i et par år, men sidste gang var "læskuret" ved at være lidt laset grundet hærværk, så jeg ved ikke præcist, hvordan der ser ud nu. Hvorom alting er, så er det, som ved andre steder, lettere at komme ind end ud. Når du skal ud, ender plankeværket "pludseligt" ude ved fortovet, og du kan ikke se, om du render lige ud i favnen på en eller anden. Men overordnet set et diskret sted. Redigeret 11. December, 2016 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 11. December, 2016 @OleV - Et tip, hvis du ikke er lokal kendt, er at parkere ved IdeMøbler og så gå det sidste stykke God fornøjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 11. December, 2016 Naboerne på værkstederne på begge af "stien" er vist ligeglade. De ved, stedet er der, - og så passer de i øvrigt deres arbejde. Stien er bestemt diskret, - og den er for tiden pæn og velholdt - ligesom jerntrappen, der fører op i himlen. - Jeg har gået turen nogle gange. - Man bliver næsten lidt højtidelig stemt, når man går ad den og op ad trappen. - Jeg har dog ikke hørt klokkerne ringe, før jeg selv trykker på dørklokken. Huset indvendigt er lidt pudsigt (og lidt slidt). Man passerer sammen med tele-pigen gennem en masse værelser frem til de endelige rum for dagens forventede glade gerninger. Parkeringspladserne ved IdeMøbler er glimrende. - Du kører rundt om bygningen - ned gennem lavningen - og op igen. - Derfra kan du se bagsiden af SexyClub. Spadsereturen tager to-tre minutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18096 Skrevet 11. December, 2016 Pigeforskeren skrev, for 13 minutter siden: Huset indvendigt er lidt pudsigt (og lidt slidt). Det jo også lige meget så længe pigerne ikke er det.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Det jo også lige meget så længe pigerne ikke er det.. Hahaha.. Jeg kan også sagtens leve med, at "stedet" måske er lidt slidt, og at der ikke er guldvandhaner. Jeg kigger langt mere på "indhold" end ydre rammer. Jeg var således glad for at komme på SexyClub, hvor jeg havde nogle gode oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18096 Skrevet 11. December, 2016 Borende X skrev, for 3 minutter siden: Jeg kan også sagtens leve med, at "stedet" måske er lidt slidt, og at der ikke er guldvandhaner. Jeg kigger langt mere på "indhold" end ydre rammer. Jeg var således glad for at komme på SexyClub, hvor jeg havde nogle gode oplevelser. Altså da jeg startede med at arbejde på sexyclub var madrassen på sengene ikke meget andet end en topmadras hvor man kunne mærke den hårde bund igennem.. Da min bagdel er et af mine mest værdsatte træk brugte jeg en del tid på knæ hvilket tydeligt kunne mærkes.. Nu har vi da fået fantastiske madrasser.. Hehe.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden: Altså da jeg startede med at arbejde på sexyclub var madrassen på sengene ikke meget andet end en topmadras hvor man kunne mærke den hårde bund igennem.. Da min bagdel er et af mine mest værdsatte træk brugte jeg en del tid på knæ hvilket tydeligt kunne mærkes.. Nu har vi da fået fantastiske madrasser.. Hehe.. Hæhæ, da jeg var der første gang i september '12, knirkede boreplatformen som et helt tærskeværk, men efter at have nævnt forholdet i min oplevelsesberetning, blev manglen afhjulpet. Man skal i hvert fald ikke beskylde stedet for at være tonedøv over for kritik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18096 Skrevet 11. December, 2016 Borende X skrev, for 1 minut siden: Hæhæ, da jeg var der første gang i september '12, knirkede boreplatformen som et helt tærskeværk, men efter at have nævnt forholdet i min oplevelsesberetning, blev manglen afhjulpet. Man skal i hvert fald ikke beskylde stedet for at være tonedøv over for kritik. Nej altså jeg har lært at et bordel fungere lidt ligesom en mand.. Når de har sagt de nok skal ordne det så skal de nok ordne det.. Der ingen grund til at minde dem om det hvert halve år.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 11. December, 2016 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Det jo også lige meget så længe pigerne ikke er det.. Hahaha.. Ja, pigerne er ikke slidte. - De er vel-brugte - og de er driftssikre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg