Hop til indhold
kingo40

SMUK PETIT 23 årige SLAVEPIGE MED MASTER

Recommended Posts

så fik jeg besøgt Sofia og hold nu kæft hun er sød og dejlig jeg var der nede i går og besøge en anden piger og fik ved den lejlighed set Sofia og kunne ikke lade være med at lave en aftale med hende i dag og det fortryder jeg ikke hun er også til ganske almindelig GFE som jeg går efter og hun kan sit kram og kan lide det hun laver og det kan mærkes når man er sammen med hende jeg vil ikke komme ind på detaljerne da det er noget mellem hende og mig men jeg kommer helt sikkert igen. Hun er som billederne bare meget kønnere og alderen passer også meget godt så bare op på hesten og af sted det vil i ikke fortryde jeg ved da der ikke går længe før jeg skal besøge hende igen.

link.https://annoncelight.dk/showad/217923 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 3 minutter siden:

så fik jeg besøgt Sofia og hold nu kæft hun er sød og dejlig jeg var der nede i går og besøge en anden piger og fik ved den lejlighed set Sofia og kunne ikke lade være med at lave en aftale med hende i dag og det fortryder jeg ikke hun er også til ganske almindelig GFE som jeg går efter og hun kan sit kram og kan lide det hun laver og det kan mærkes når man er sammen med hende jeg vil ikke komme ind på detaljerne da det er noget mellem hende og mig men jeg kommer helt sikkert igen. Hun er som billederne bare meget kønnere og alderen passer også meget godt så bare op på hesten og af sted det vil i ikke fortryde jeg ved da der ikke går længe før jeg skal besøge hende igen.

link.https://annoncelight.dk/showad/217923 

Sofia ser hammer lækker ud, skøn krop, sødt ansigt og smilende.

Tror også hun nyder livet som GP..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke hun ser extrem fræk ud god menu Pigerne fra fyn UUUUUU

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild
Ridderen skrev, den 13/1/2017 at 10:11:

Hej, jeg har fået fra dem at Sofia ikke laver 3kanter :mellow:

jo hun laver trekanter.. hvis der feks er to eller flere der gerne vil er i velkommen. grunden til der er sagt nej en del gange til trekanter er den simple grund, at jeg er ikk nogen supermand desværre og efter 2-3 trekanter på en dag så hæver jeg sgu det hvide flag ;-) .

og må os ærligt indrømme det ikk er altid jeg har lysten til det ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalwild skrev, for 4 timer siden:

jo hun laver trekanter.. hvis der feks er to eller flere der gerne vil er i velkommen. grunden til der er sagt nej en del gange til trekanter er den simple grund, at jeg er ikk nogen supermand desværre og efter 2-3 trekanter på en dag så hæver jeg sgu det hvide flag ;-) .

og må os ærligt indrømme det ikk er altid jeg har lysten til det ;-) 

Kan du ikke bare se på, og nyde det,!!!???

 mens 2 fremmede herre nyder det 3 kantede seksuelle, med den skønne kvinde.

Det kunne jo være det ville vække appetitten :-P

og du kunne jo lærer nye finesser..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bidrage med min oplevelse.

Vi legede blid slavepige, hvor hun startede med bind for øjnene. Senere fik hun det dog af, og det var en god ide, for hun har et kønt ansigt og smiler meget. Jeg vil ikke komme ind på detaljer, men hun leverer bestemt og lader til at kunne lide det hun laver.

Stedet var fint og rent - det ligger dog på en stille vej, så det er ikke super diskret. Parker evt. et stykke væk.

Alder og billeder passer fint. Sød og køn pige, pas godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild
Martsor skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan bidrage med min oplevelse.

Vi legede blid slavepige, hvor hun startede med bind for øjnene. Senere fik hun det dog af, og det var en god ide, for hun har et kønt ansigt og smiler meget. Jeg vil ikke komme ind på detaljer, men hun leverer bestemt og lader til at kunne lide det hun laver.

Stedet var fint og rent - det ligger dog på en stille vej, så det er ikke super diskret. Parker evt. et stykke væk.

Alder og billeder passer fint. Sød og køn pige, pas godt på hende.

takker for de fine ord. ja hun er født med et godt humør ;-) 

ja det er en stille vej og den der kommer, er jo bare en som kommer på besøg. det er helt normalt. derfor vil jeg fraråde man parkere et stykke væk, da det vil se mere suspekt ud ;-) . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterNobody skrev, for 2 timer siden:

Men HVOR på Fyn ? :-):-):-) 

Har du prøvet at klikke på linket og læse annoncen? ;-)

Citat:

jeg tilbyder:
mig og dig alene 30 min alle huller ........................................................................................................1200 kr
par . 30 min ven kan deltage alle huller .................................................................................................1100 kr
blow med slug max 15 min jeg beholder trusser på...............................................................................700 kr
ecort er 1600 plus kørsel 250 og kun på fyn.  30 - 40min.

vi er ved kerteminde området.

men kom med jeres frække forslag og lad os få dem udlevet .. jeg er ikke til tis og bæ .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt forsinket anmeldelse. 

Jeg har besøgt Sofia to gange og begge gange var hun meget indlevende og levede op til mine forventninger.

Hun er velplejet og lækker og en rigtig frækkert i mine øjne. 

Jeg kommer helt sikkert igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gutter

Så fik jeg også besøgt Sofie i tirsdags. Hun er bare den ultimatime skønneste tøs jeg nogensinde har været sammen med. Jeg brugte hende som slave tøs og fik klask i røven, blev fistet i hendes snævre fisse og klemte hendes brystvorter. Hun er bare skøn og hvis du selv læser min anmeldelse tror jeg ikke du er i tvivl om hvem jeg er.

Tusind tusind tak

Kys kys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ca. 2-3 uger siden der var annonce på annoncelight..

Det kan være at de nye bryster ikke kan tåle de fynske mænds befølinger..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 8 minutter siden:

Det er vel ca. 2-3 uger siden der var annonce på annoncelight..

Det kan være at de nye bryster ikke kan tåle de fynske mænds befølinger..

Sexeren

Ja den 18. oktober var der under efterlyst..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...