Hop til indhold
Romantikeren

Bliver i hjemme når i har en dårlig dag?

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, den 12/12/2016 at 11:38:

 

Jeg har for mange år siden besluttet mig for at min lykke aldrig skulle afhænge af en mand eller faktisk af noget som helst andet end mig selv.. Der til er jeg rendt ind i for mange skuffende situationer.. Så nej ingen mand kan gøre mig lykkelig.. For mig er der en fundamental forskel på lykke og glæde nemlig.. 

 

Jeg håber da ikke, at du qua nogle følelsesmæssige knubs har mistet troen på voksen kærlighed og..... mænd generelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Jeg håber da ikke, at du qua nogle følelsesmæssige knubs har mistet troen på voksen kærlighed og..... mænd generelt. 

Nej da.. På ingen måder.. jeg ved bare at lykke ikke kommer fra omverdenen eller noget den kan indholde men inde fra.. Jeg har en stor tro på at kærligheden findes.. Og at den kan udrette mirakler men man må aldrig lade sin lykke være betinget af noget andet end en selv.. Og jeg kender da mange dejlige mænd så jeg ved godt at ikke alle mænd er idioter og psykopat stoddere.. Hahaha.. Og ved de mænd jeg har haft længere forhold til men hvor de til sidst har vist sig at ikke kunne opfører sig ordentligt har jeg jo været den eneste fællesnævner da de alle har været så forskellige som nat og dag.. Hahaha.. For mig er det vigtigt at man altid kigger ind ad og overvejer hvad man selv har kunne gøre anderledes og bedre.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Nej da.. På ingen måder.. jeg ved bare at lykke ikke kommer fra omverdenen eller noget den kan indholde men inde fra.. Jeg har en stor tro på at kærligheden findes.. Og at den kan udrette mirakler men man må aldrig lade sin lykke være betinget af noget andet end en selv..

Hej @JenniferRomantica

Jeg studser lidt over du skriver at, lykke eller lykken ikke kommer fra omverdenen. Jeg er uenig i det. Altså mig selv personlig holder meget at når en fra vennekredsen, familien, ja en eller andet gør noget for mig, der giver mig lykke eller en lykkefølelse. Hvis man ikke har noget at finde lykke over kan den ikke komme indefra. Tror også man skal adskille tingene. Lykke finder jeg hos dem jeg holder af, lykke kan jeg få når et barn i bhv kommer hen og siger du er sød, lykke er når jeg møder og snakker med nye mennesker, lykke er for mig, at være elsket som den person jeg er ikke den rolle jeg spiller. får man ikke lykke andre steder fra en en selv så har man mistet et vigtigt fundament af sig selv mener jeg. Og hvis jeg ikke lader mig selv få en lykkefølelse, ja så lever jeg bare et fattigt liv.. At hjælpe et andet menneske kan fremkalde lykke. Ja hvis man får lov til det. Men hvis personen ikke lukker op ja så får personen jo ikke lykke ved at sige til sig selv, nu skal jeg være lykkelig. Den tror jeg ikke på. Man kan spille lykkelig, og inden i være det mest ulykkelige menneske. Fordi man måske lever på en løgn overfor sig selv. 

Ha en skøn og lykkelig aften

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Hej @JenniferRomantica

Jeg studser lidt over du skriver at, lykke eller lykken ikke kommer fra omverdenen. Jeg er uenig i det. Altså mig selv personlig holder meget at når en fra vennekredsen, familien, ja en eller andet gør noget for mig, der giver mig lykke eller en lykkefølelse. Hvis man ikke har noget at finde lykke over kan den ikke komme indefra. Tror også man skal adskille tingene. Lykke finder jeg hos dem jeg holder af, lykke kan jeg få når et barn i bhv kommer hen og siger du er sød, lykke er når jeg møder og snakker med nye mennesker, lykke er for mig, at være elsket som den person jeg er ikke den rolle jeg spiller. får man ikke lykke andre steder fra en en selv så har man mistet et vigtigt fundament af sig selv mener jeg. Og hvis jeg ikke lader mig selv få en lykkefølelse, ja så lever jeg bare et fattigt liv.. At hjælpe et andet menneske kan fremkalde lykke. Ja hvis man får lov til det. Men hvis personen ikke lukker op ja så får personen jo ikke lykke ved at sige til sig selv, nu skal jeg være lykkelig. Den tror jeg ikke på. Man kan spille lykkelig, og inden i være det mest ulykkelige menneske. Fordi man måske lever på en løgn overfor sig selv. 

Ha en skøn og lykkelig aften

KK

 

Andre mennesker kan bringe mig glæde.. For mig er der en kæmpe stor forskel på lykke og glæde.. Jeg er lykkelig i min kerne pga måden jeg vælger at se mine oplevelser og medmennesker på.. Den måde jeg vælger at bruge og træffe de valg jeg træffer.. Det er noget der helt og holdent ligger på mine skuldre og som jeg er den eneste der kan styre.. Mine medmennesker (familie, venner og fremmede) kan gøre mig glad.. Give mig en midlertidig glædesfølelse.. Men det er ikke noget der kan vare ved hvis jeg ikke vælger at sætte det ind på min "lykke konto" og vælger at det skal være noget der kan gøre mig lykkelig.. Det et noget abstrakt begreb og jeg er sikker på ikke alle har det på samme måde.. Men netop den måde at anskue tingene på gør at jeg selv i ensomhed kan føle mig lykkelig og være lykkelig.. Det betyder så også at jeg ikke lader nogen som helst ødelægge min lykke og at der i teorien ikke er nogen der er i stand til at gøre det.. Ikke uden at jeg har givet dem lov til det i hvertfald.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JenniferRomantica

Det er helt i orden du har det sådan med disse abstrakte følelser begreber. At være glad, Lykke, glæde,og at være lykkelig. I min verden kan mennesker glæde mig og i den grad gøre mig lykkelig. Den lykke behøver jeg ikke finde i mig selv. Men ja vi er alle forskellige og forskellige definitioner på begreberne.Igen lykke kan være en flygtig følelse, eller en længerevarende følelse.  Jeg har bare brug for at dele min lykke med nogen. Og lykke kan man bestemt også ødelægge overfor sig selv. Men at blive såret er ikke det samme som, at lykken er væk. Men respektere da den måde du lever dit liv på. bare du er lykkelig  ren filosofi det her. :)

God aften

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 17 minutter siden:

@JenniferRomantica

Det er helt i orden du har det sådan med disse abstrakte følelser begreber. At være glad, Lykke, glæde,og at være lykkelig. I min verden kan mennesker glæde mig og i den grad gøre mig lykkelig. Den lykke behøver jeg ikke finde i mig selv. Men ja vi er alle forskellige og forskellige definitioner på begreberne.Igen lykke kan være en flygtig følelse, eller en længerevarende følelse.  Jeg har bare brug for at dele min lykke med nogen. Og lykke kan man bestemt også ødelægge overfor sig selv. Men at blive såret er ikke det samme som, at lykken er væk. Men respektere da den måde du lever dit liv på. bare du er lykkelig  ren filosofi det her. :)

God aften

KK

Som sagt ser jeg ikke det at være lykkelig som det samme som at være glad.. Jeg kan sagtens være trist og stadig lykkelig inde i kernen (sjælen eller hvad man vil kalde den).. Et ikke lykkelig menneske vil også kunne føle glæde.. Det samme med et direkte ulykkeligt menneske.. Men kun en af de tre personer vil kunne føle lykke.. For mig er lykke noget jeg altid indeholder men som i øjeblikke kan boble over.. F.eks når jeg oplever at jeg ikke kan holde mine grin inde.. Når jeg spontant bryder ud i grin og når jeg slet ikke kan lade være med at synge i badet.. Især når jeg møder på arbejdet og gør mig klar til min arbejdsdag.. Der må telen tit lige minde mig om at der sidder gæster og venter og de måske tror jeg er skingrende sindssyg når jeg synger "På en grøn, grøn, grøn, grøn bakke bakketop" eller hvad fulan for en sang jeg nu har fået på hovedet som jeg bryder ud i skønsang med der overhoved slet ikke er skøn.. Hahaha.. Skulle jeg en dag møde på arbejdet og føle dette er skyld i at disse spontane øjeblikke ikke kommer længere så stopper jeg.. Lige nu bidrager mit arbejde til min følelse af at være et helt menneske der er lykkelig netop fordi jeg vælger at se på det på den måde.. Hvilket jo er hamrende lækkert.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JenniferRomantica

Jeg tror, at filosofiens lykke beskrivelser kan tjene som forskellige sæt briller, hvorigennem vi kan se lykken og vores egne liv i nye nuancer. Herved kan vi måske blive klogere på, hvad vi selv mener om lykke, og hvorfor vi gør, som vi gør.

Jeg siger heller ikke det er det. Men igen disse begreber, er uløselige sammenhængende i den kontekst man er i. ja man kan bestemt være trist, såret ked af det i nuet det samme med glæde. tro mig i mit arbejde har jeg set meget ulykkelige mennesker. Og ja i nuet kan de være glade, smilende, euforiske, overfor noget de har oplevet.  Men bagefter glider de stille og rolig ind i deres ulykkelige tilværelse. Igen man kan, også spille lykkelig for at andre ikke skal se man har det a helvede til. Igen det er ikke nemt at vide hvorfor det er sådan, Og spiller man bare lykkelig for at glæde andre ja i den, sidste ende er det en selv man undertrykker. Og det sker tro mig. Se på juletiden.

Jeg tænker meget filosofisk altså ikke nydelse i et enkelt øjeblik eller en tilpas stor følelse af glæde. Lykken, eller sindsroen, vil sige at møde verden optimistisk med et smil og ikke lade sig dirigere af sine følelser. Dette vil så bibringe glæde til den enkelte. Ikke i form af nydelse eller noget sanseligt, men i et lykkeligt sind, der møder verden med et smil. Dette, tror jeg, skyldes vores manglende refleksion over, hvad, vi selv mener, lykke er - og derfor bliver vi meget nemt enige i alt, hvad der bliver sagt om lykke. Og bliver måske grebet af at fortælle man er lykkelig, Hvor man måske slet ikke er det. jeg kender da den følelse, at spille en rolle overfor andre. Lidt lige som den der man møder en ven, han spørger går det godt, og man siger tilbage jo tak det går fint. Tænk hvis flere turde fortælle, når man havde det a helvede til. Det sker ved jeg godt. Men vi mennesker er så bange for at fortælle det. Man er bange for de reaktioner der kommer fra dem man taler med. Derfor fortælles en hvid løgn. Men ja at vise ens glædesfølelse, eller lykkefølelse skal man da blive ved med :)

Og man skal jo gøre det man synes er bedst for en selv. Det er jo det vigtigste. Dog skal man også stoppe op lige kigge på sig selv og rette det til man ikke synes er godt. Man skal jo gerne være et helt menneske. Det værste man kan gøre overfor en selv, er at lyve for sig selv.

God aften.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
StudineMILF skrev, den 11/12/2016 at 22:35:

Jeg vil hellere droppe og lege, hvis jeg har en dårlig dag, end og lyve for mine dejlige gæster :)

Synes det er forkert at sige at man lyver , når man går på job på en dårlig dag.  Selvom nogle ting ikke er helt problemløst alle steder , kan man altså sagtens blive glad af at være sammen med dem man besøger/får besøg af

. Flere burde have det sådan, at  man bliver glad af at gå arbejde . Hvis man der hvor man trives, så er man jo  ikke i dårligt humør når man er der, netop fordi det altid gør en i bedre humør /glad . Og hvis ens humør er godt , netop fordi man er der hvor man trives , så lyver man ikke for nogen. 

At være i live, er vel blandt andet at kunne være ?  Hverken i fortiden eller i fremtiden. Men i nuet . Og at gøre noget som man trives og bliver glad af. 

jeg ved åbenbart ikke hvad dårlige dage er ?  For jeg forstår overhovedet ikke hvordan man ikke kan blive glad af at ses med ens gæster ? Og hvordan man kan føle at man lyver når man er der hvor man trives - eller hvor man som pige i branchen BURDE føle at man trives : i blandt ens gæster/dem man besøger ?

Jeg tror at mange af os piger er i branchen på forskellige grundlag og vi  har alle forskellige måder at være  på.

Men uanset hvordan man vender og drejer alting , så løfter trivsel altså en `mentalt og gør en glad  , uanset hvilken dag det er . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 5 timer siden:

Synes det er forkert at sige at man lyver , når man går på job på en dårlig dag.  Selvom nogle ting ikke er helt problemløst alle steder , kan man altså sagtens blive glad af at være sammen med dem man besøger/får besøg af

. Flere burde have det sådan, at  man bliver glad af at gå arbejde . Hvis man der hvor man trives, så er man jo  ikke i dårligt humør når man er der, netop fordi det altid gør en i bedre humør /glad . Og hvis ens humør er godt , netop fordi man er der hvor man trives , så lyver man ikke for nogen. 

At være i live, er vel blandt andet at kunne være ?  Hverken i fortiden eller i fremtiden. Men i nuet . Og at gøre noget som man trives og bliver glad af. 

jeg ved åbenbart ikke hvad dårlige dage er ?  For jeg forstår overhovedet ikke hvordan man ikke kan blive glad af at ses med ens gæster ? Og hvordan man kan føle at man lyver når man er der hvor man trives - eller hvor man som pige i branchen BURDE føle at man trives : i blandt ens gæster/dem man besøger ?

Jeg tror at mange af os piger er i branchen på forskellige grundlag og vi  har alle forskellige måder at være  på.

Men uanset hvordan man vender og drejer alting , så løfter trivsel altså en `mentalt og gør en glad  , uanset hvilken dag det er . 

 

Det helt rigtigt, men glædespiger er forskellige  nøjagtig lige som vores søde gæster er forskellige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Frodige Ida skrev, den 11/12/2016 at 20:00:

 

Jeg har mange andre måder at blive glad på end at tage på job.

Jeg kan jo ikke forudse hvordan ens vagt bliver så om den gør mig glad eller i mindre godt humør er jo ikke til at vide.

Og vi kan vel blive enig om at ikke alle gæster gør os hopla ik.

Nej jeg bliver hjemme, rydder promte op i mine problemer og vender tilbage glad og upåvirket og som mig selv som jeg ved at de fleste mænd fortrækker. 

Men dejligt at du bliver glad og har din måde at gøre tingene på.

Helt enig Frodige Ida i dine synspunkter. Mit arbejde er ik udelukkende drivkraften i mit liv og er glad for jeg har et godt berigende liv ved siden af også. Mit arbejde er en sidegevinst for mig men ik den bærende drivkraft i mit liv og det er jeg taknemmelig for. Tager på job fordi jeg har sexlyster og har mig en hyggedag med det og er glade for mine stamgæster og ny tilkomne og siger altid fra, hvis ik jeg har lyst at betjene en gæst som ik virker positiv fræk og sød på mig. Glædelig jul og lykkebringende nytår til alle ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 14/12/2016 at 16:29:

Synes det er forkert at sige at man lyver , når man går på job på en dårlig dag.  Selvom nogle ting ikke er helt problemløst alle steder , kan man altså sagtens blive glad af at være sammen med dem man besøger/får besøg af

. Flere burde have det sådan, at  man bliver glad af at gå arbejde . Hvis man der hvor man trives, så er man jo  ikke i dårligt humør når man er der, netop fordi det altid gør en i bedre humør /glad . Og hvis ens humør er godt , netop fordi man er der hvor man trives , så lyver man ikke for nogen. 

At være i live, er vel blandt andet at kunne være ?  Hverken i fortiden eller i fremtiden. Men i nuet . Og at gøre noget som man trives og bliver glad af. 

jeg ved åbenbart ikke hvad dårlige dage er ?  For jeg forstår overhovedet ikke hvordan man ikke kan blive glad af at ses med ens gæster ? Og hvordan man kan føle at man lyver når man er der hvor man trives - eller hvor man som pige i branchen BURDE føle at man trives : i blandt ens gæster/dem man besøger ?

Jeg tror at mange af os piger er i branchen på forskellige grundlag og vi  har alle forskellige måder at være  på.

Men uanset hvordan man vender og drejer alting , så løfter trivsel altså en `mentalt og gør en glad  , uanset hvilken dag det er . 

 

Jeg er meget glad for at du besøgte mig, selvom du havde haft en dårlig oplevelse <3, med privat diskret udlejning. Alligevel besøgte du mig, dit dejlige kinky menneske. Du er så vild og fræk..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
peterjo skrev, den 12/12/2016 at 12:09:

Hvor gammel er du eller hvor ung er du?

Du virker meget dyb men mangler stadig indlevelse i begreber. Du bliver betalt for et veludført stykke arbejde. Nu skal jeg fortælle dig en sandhed om min dumhed....Jeg mødte på en af min første ture en meget rig mand, jeg fik smykker for ca 600.000 kr og meget andet. Den dag trods jeg sagde jeg intet ville med ham havde han lavet en udførlig liste over alle mine gaver til Skat. Jeg kom til møde og resten er hemmelig dog vil jeg sige jeg blev pålagt 15% gaveafgift da vi ikke var i ægteskabslignende forhold. 

Jeg fik rejser, ny bil alt var lykkeligt....troede jeg. Du skal tænke dig dybt og inderligt om i manipulationens magt for du styrer intet når andre føler deres magt over dig.

Jeg undrer mig over hvilet forhold du egentlig har til de piger Gp du kender ? 

Du kender tydeligvis IKKE de samme mænd , som jeg for eksempel kender. 

 

jeg ved med sikkerhed. at mange af de mænd jeg kender igennem denne branche,

 vil føle sig ret stødt over din generalisering af dem, hvis de læste din langt ude kommentar . 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
postmand skrev, den 17/12/2016 at 00:11:

Jeg er meget glad for at du besøgte mig, selvom du havde haft en dårlig oplevelse <3, med privat diskret udlejning. Alligevel besøgte du mig, dit dejlige kinky menneske. Du er så vild og fræk..... 

Det er jeg bestemt også :) 

Jeg blev nemlig glad af at besøge dig :) 

Og se folkes , man kan sagtens være fræk og vild og have lyst til dampende hed sex , uanset om man har haft en lortedag eller ej !

Man tyr altid til det som man med sikkerhed ved gør ens dag bedre <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
StudineMILF skrev, den 14/12/2016 at 22:26:

Det helt rigtigt, men glædespiger er forskellige  nøjagtig lige som vores søde gæster er forskellige. 

 

 

Jeg ved altså ikke om ALLE mine gæster er søde . Nogle kommer bare hurtigt ind og knalder mig og går igen, fordi de tænder på at jeg intet siger og bare tager imod.

Det tænder jeg selv på - det er pivfrækt :P

Så dem har jeg aldrig rigtigt ført en yderligere samtale med , selvom jeg ser dem jævnligt. Men de er jo søde udenfor sengen, når de ringer og bestiller tid. Og det er det vigtigste :) 

I kontrast til alle de andre søde og pivfrække  mænd, som jeg besøger og som besøger mig

så er det også et dejligt frækt indput der for mig er med til at sætte yderligere kulør på alt det andet frække sex  :) 

Men alle de andre mænd som jeg besøger og som besøger mig (altså dem som ønsker mere end dyrisk, "tøm-mig-og-hold-din-kæft-kælling-sex" )  de er i hvert fald fantastiske væsner, der er pivfrække og gennemsyret af sødme :) 

Men jeg er helt enig med dig i, at vi alle er forskellige

Både os piger og  alle de frække mænd . 

Jeg ønsker jer alle - både jer piger og jer mænd - en dejlig dag , med masser af medvind, liv og varme <3

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...