Onslow 15847 Skrevet 10. December, 2016 oplevelse denne mand har haft her, bare det havde været mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 10. December, 2016 Den er fantastisk, han er modig !! jeg ville være bange for at blive taget bag fra af den store han !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 11. December, 2016 (edited) Det er altså ikke så usædvanligt og det er absolut muligt at komme tæt på de blide kæmp aber som turist. Prøv at google Jane Goodall, DIane Fossey og National GEographic Gorilla photos. I modsætning til mennesker og chimpanser, så er Gorillaer forbavsende blide væsner, dog kan de gamle grey backs opføre sig som sure gamle mænd Brovtende, dominerende,opfarende osv, Check lige det her klip : Youtube Redigeret 11. December, 2016 af nicegent2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 11. December, 2016 Tak for dit fine klip. At vore primater er fredelige, har aldrig været fremmed for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 25. December, 2016 Onslow skrev, den 10/12/2016 at 21:22: oplevelse denne mand har haft her, bare det havde været mig. Sikke en fantastisk oplevelse han fik, skræmmende; men fantastisk. Uanset hvor elendig resten af hans ferie må have været har han fået fuld valuta for pengene. Jeg er facineret af at se hvordan silverbagen passer på familien på en rolig og selvsikker måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg