Hop til indhold

Recommended Posts

Svaret må være 1-2-3 Thai på Nyborgvej. Prismæssigt er de rimelige og deres egenskaber i forhold til faget og ekstra oplevelser har meget sjældent blevet kritiseret ;)

Den thai massør der ligger på Ruggaardsvej har derimod fået ret blandede anmeldelser, så skal man gå eftersyn sikker vinder må det være dem ude ved zoo :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Olsen71 og andre her

Må jeg sige man skal altid passe lidt på når bare læse anmeldelser her. Ikke alle skriver som rigtige personer :)

Altid bedre prøve selv og finde ud af hvad passer til dig.

I vores butik vi altid prøver at give god massage og god service. For os det er vigtigt at prøve give god oplevelse.

Så hvis jeg må sige godt råd så er det prøve lidt selv og finde ud af hvad er godt sted passer til hvad du kan godt lide.

Du er altid velkommen at komme til vores butik.

Ønsker alle her på EG rigtig god jul og godt nytår.

hilsen

Sabai Dee Thai Massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg takker for info . Tror da lige jeg skal besøge jeres butik inden længe . Syntes man er lidt øm forskellige steder i kroppen 

God jul og godt nytår 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt både Rugårdsvej og Fåborgvej, det er to dejlige steder, som har hver sin charme, har også været på østre Stationsvej med stor fornøjelse, så hvad man skal vælge er op til en selv, helt sikker på, at når man har været turen rundt, man har en farvorit.  God tur gutter, husk, de gør det for jeres skyld

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sabai Dee skrev, den 23/12/2016 at 13:33:

Hej Olsen71 og andre her

Må jeg sige man skal altid passe lidt på når bare læse anmeldelser her. Ikke alle skriver som rigtige personer :)

Altid bedre prøve selv og finde ud af hvad passer til dig.

I vores butik vi altid prøver at give god massage og god service. For os det er vigtigt at prøve give god oplevelse.

Så hvis jeg må sige godt råd så er det prøve lidt selv og finde ud af hvad er godt sted passer til hvad du kan godt lide.

Du er altid velkommen at komme til vores butik.

Ønsker alle her på EG rigtig god jul og godt nytår.

hilsen

Sabai Dee Thai Massage 

Sabai Dee Thai Massage yder super ydelser og massage og altid smilende personale... 

Hvis man behandler pigerne med respekt og opfører sig ordenligt bliver man behandlet på samme måde.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...