Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Alberte i går hos Eventyrpigerne i Fjenneslev.

http://eventyrpigerne.dk/girls/alberte/index.php

Hun er også hos Vordingborgpigerne

http://vordingborgpigerne.dk/girls/alberte/index.php

Egentlig havde min pik udset sig Dina http://eventyrpigerne.dk/girls/dina4/index.php

Men som før reklamerer Eventyrpigerne med en pige, der ikke er tilstede :(

Nuvel tilbage til min oplevelse med Alberte.

Jeg ankom til Ringstedvej nr 70 og blev mødt af en kattefodrende telefondame, som lukkede mig ind gennem hoveddøren og viste mig ind i et rum, der stank af tobaksrøg. Alberte kommer om 10 minutter, fik jeg at vide. Det blev 10 meget lange minutter. Til sidst kom Alberte ind. Jo det er nok hende på billederne, men de er blevet photoshoppet en hel del. Alberte er en moden kvinde, med en krop det kan ses på. Hun har store (hjulpne) bryster, brede hofter, men et utroligt sødt smil. Jeg faldt straks for smilet og glimtet i øjnene. Hun var ikke den type pige jeg ville falde for eller vende mig om efter, men jeg skulle ikke fortryde at jeg blev.

Op ad den livsfarlige trappe og ind i et hobbyrum. Alberte fortalte at hun var ganske ny i faget og derfor kunne jeg fornemme en smule usikkerhed. Hun er en glimrende kysser og vil meget gerne have mere. Jeg fik flere gange at vide, at jeg var nærig (og jeg elsker ellers at kysse). På et tidspunkt fik jeg overtrækket på, men den var lidt for lille, så hun byttede med et nummer større. Blowjobbet blev leveret med for meget tand, men efter min lettere jamren, blev det justeret ind til min tilfredshed. Herefter ville Alberte ride og jeg fik også tilbudt doggy; jeg ville dog hellere om i missionæren. Generelt vil jeg sige, at Alberte gør meget for, at du som gæsten skal have det rart, men hun vil også nyde (hvilket jo kun gør det meget rarere).

Jeg kan anbefale Alberte, hvis man vil have et godt knald, med en kvinde, der gør noget for den gensidige fornøjelse. Alligevel vil jeg ikke besøge hende igen, men det beror på noget hun fortalte mig og som jeg betragter som fortalt i fortrolighed.

Alberte: en dejlig kvinde, der gør det godt for begge parter, men hun er ikke den glittede model på billederne. Hun er en kvinde, hvor livet har sat sine spor. Barnefødsel, brystforstø(y)rrelse kan tydeligt ses.

Håber I kan bruge det til noget og håber ikke Alberte opfatter mit indlæg som værende udtryk for en dårlig oplevelse. Det var faktisk rigtig godt.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, den 10/12/2016 at 13:55:

Besøgte Alberte i går hos Eventyrpigerne i Fjenneslev.

http://eventyrpigerne.dk/girls/alberte/index.php

Hun er også hos Vordingborgpigerne

http://vordingborgpigerne.dk/girls/alberte/index.php

Egentlig havde min pik udset sig Dina http://eventyrpigerne.dk/girls/dina4/index.php

Men som før reklamerer Eventyrpigerne med en pige, der ikke er tilstede :(

Nuvel tilbage til min oplevelse med Alberte.

Jeg ankom til Ringstedvej nr 70 og blev mødt af en kattefodrende telefondame, som lukkede mig ind gennem hoveddøren og viste mig ind i et rum, der stank af tobaksrøg. Alberte kommer om 10 minutter, fik jeg at vide. Det blev 10 meget lange minutter. Til sidst kom Alberte ind. Jo det er nok hende på billederne, men de er blevet photoshoppet en hel del. Alberte er en moden kvinde, med en krop det kan ses på. Hun har store (hjulpne) bryster, brede hofter, men et utroligt sødt smil. Jeg faldt straks for smilet og glimtet i øjnene. Hun var ikke den type pige jeg ville falde for eller vende mig om efter, men jeg skulle ikke fortryde at jeg blev.

Op ad den livsfarlige trappe og ind i et hobbyrum. Alberte fortalte at hun var ganske ny i faget og derfor kunne jeg fornemme en smule usikkerhed. Hun er en glimrende kysser og vil meget gerne have mere. Jeg fik flere gange at vide, at jeg var nærig (og jeg elsker ellers at kysse). På et tidspunkt fik jeg overtrækket på, men den var lidt for lille, så hun byttede med et nummer større. Blowjobbet blev leveret med for meget tand, men efter min lettere jamren, blev det justeret ind til min tilfredshed. Herefter ville Alberte ride og jeg fik også tilbudt doggy; jeg ville dog hellere om i missionæren. Generelt vil jeg sige, at Alberte gør meget for, at du som gæsten skal have det rart, men hun vil også nyde (hvilket jo kun gør det meget rarere).

Jeg kan anbefale Alberte, hvis man vil have et godt knald, med en kvinde, der gør noget for den gensidige fornøjelse. Alligevel vil jeg ikke besøge hende igen, men det beror på noget hun fortalte mig og som jeg betragter som fortalt i fortrolighed.

Alberte: en dejlig kvinde, der gør det godt for begge parter, men hun er ikke den glittede model på billederne. Hun er en kvinde, hvor livet har sat sine spor. Barnefødsel, brystforstø(y)rrelse kan tydeligt ses.

Håber I kan bruge det til noget og håber ikke Alberte opfatter mit indlæg som værende udtryk for en dårlig oplevelse. Det var faktisk rigtig godt.

Venligst OT

Hej Oldtimer 

Tak for dit skriv!

Så fik det på plads, set med dine øjne.

Rigtig godt nytår!

Alberte :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 4 timer siden:

Hej Oldtimer 

Tak for dit skriv!

Så fik det på plads, set med dine øjne.

Rigtig godt nytår!

Alberte :) 

 

Billederne er i hvert fald lokkende, - og efter Oldtimers beskrivelse er du jo rigtig lækker at "synke ned i". - Om du er lidt mere mærket af livet, end billederne afslører, kan jo være charmerende og tillidsvækkende. - Måske ses vi på Romantica.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, nu har jeg ikke selv besøgt hende men det lyder da slet ikke som hende på billederne :)

Hvor gammel vil du skyde hende til at være?

Hun var ellers på min to-do liste :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah Aruba, alderen kender jeg ikke og jeg vil heller ikke gætte. 

Min oplevelse var ikke ringe, selvom der var pyntet lidt på billederne. 

Husk at bag den glittede reklame også findes et menneske og Alberte viste mig lidt af dette menneske. 

Vwnligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 47 minutter siden:

Tjah Aruba, alderen kender jeg ikke og jeg vil heller ikke gætte. 

Min oplevelse var ikke ringe, selvom der var pyntet lidt på billederne. 

Husk at bag den glittede reklame også findes et menneske og Alberte viste mig lidt af dette menneske. 

Vwnligst OT

Med al respekt, så ved man vel om hun er i 20'erne, 30'erne eller 40'erne?

Og nu kommer jeg ikke sådanne steder for at lære personen at kende, så medmindre jeg kan mærke at hun ikke har lyst til det hun laver, eller det føles som tvang - ja så rager det sådan set ikke mig, og jeg syntes på ingen måde at du har ret til at lave en anmeldelse hvor du 2 gange kraftigt antyder at hun er der selvom hun ikke har lyst.. Det er ikke rart for hende at læse, og det kan muligvis have en negativ indflydelse på hendes forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, for 2 timer siden:

Med al respekt, så ved man vel om hun er i 20'erne, 30'erne eller 40'erne?

Og nu kommer jeg ikke sådanne steder for at lære personen at kende, så medmindre jeg kan mærke at hun ikke har lyst til det hun laver, eller det føles som tvang - ja så rager det sådan set ikke mig, og jeg syntes på ingen måde at du har ret til at lave en anmeldelse hvor du 2 gange kraftigt antyder at hun er der selvom hun ikke har lyst.. Det er ikke rart for hende at læse, og det kan muligvis have en negativ indflydelse på hendes forretning.

Jeg tror du overfortolker mit indlæg. Jeg ved ikke om hun ikke har lyst til sit job. Hun åbnede lidt for sit privatliv, det var det. 

Hun gjorde en god indsats for min nydelse, men ville tilsyneladende have lidt nydelse retur. 

Alberte er en voksen kvinde og jeg går ikke ind i motivfortolkninger for hende, ligeledes vil jeg heller ikke gætte på alder, vægt, bmi eller andet. 

Hun gav mig en god behandling og en god oplevelse. 

Hvilket jeg gav udtryk for i min anmeldelse, opfatter hun min anmeldelse som negativ, er jeg ked af det. 

Jeg besøger heller ikke GP'er for at lære dem at kende, men skinner en varm personlighed igennem gør det blot oplevelsen bedre, men dette har ontet med min anmeldelse at gøre. 

Jeg kan kun sige at efter nogle uger i erindringssien, står følgende tilbage: En attraktiv kvinde, mærket af livet. Sød og serviceminded. Hun har sine grunde til at være i branchen og dem vil jeg ikke motivforske i. 

Trods hendes dejlige kvaliteter, vil jeg dog ikke besøge hende igen, men det skal ikke afholde andre. Jeg kan næsten garantere en god oplevelse og hun vil helt sikkert få en fanskare, hvis hun bliver i branchen. 

Venligst OT (der også kan udtrykke sig kluntet af og til)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv kigget på hende. Det med billeder lægger jeg ikke så meget i. De er nemme at ændre digitalt. 

Det afgørende er personlighed og så den der udefinerlige kemi man aldrig kan vide noget om på forhånd. 

Om ikke andet blev jeg da nysgerrig af indlægget. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Oldtimer skrev, den 1/14/2017 at 10:49:

Jeg tror du overfortolker mit indlæg. Jeg ved ikke om hun ikke har lyst til sit job.

Min erfaring er at man ikke kan udfører sit job særligt tilfredstillende, hvis man ikke kan lide det (elller noget ved det) - jeg hader mit, og mine klienter giver udtryk for at det kan mærkes ;) 

Så når du nu har haft en godt oplevelse, så vil jeg næsten antage at hun gør det, fordi hun fungere med det. 

Nu var jeg ikke tilstede da hun "delte ud af hendes privatliv", så kan og vil ikke gå ind og analysere på det :) men syntes ikke det høre til i en ellers rigtig god anmeldelse.

Oldtimer skrev, den 1/14/2017 at 10:49:

Hvilket jeg gav udtryk for i min anmeldelse, opfatter hun min anmeldelse som negativ, er jeg ked af det. 

Syntes ikke det virker som om den bliver modtaget negativt, og bortset for at du omtaler noget der er blevet fortalt i fortrolighed (ikke hvad der er blevet sagt, men at der er blevet sagt "noget"), og deler din fortolkning af hendes "motivation", så er det jo en meget positiv og velskrevet anmeldelse, der nemt kunne give mig lyst til at tage et smut forbi Romantic, hvis ikke min civilstatus pt. var i vejen.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...