Hop til indhold
uniden

Cindy - Finkenstrasse 6

Recommended Posts

Jeg var egentligt i byen for at besøge Alina, som også har adresse på Finkenstrasse 6, men hun havde desværre ikke tid, så jeg prøvede Cindy i stedet, som desværre viste sig at være en stor fuser.

Hun åbnede døren med bare patter, og kun iført trusser - viste mig til værelset, og fik sin betaling, 50 euro for 30 minutter. Jeg klædte mig af, lade mig på sengen, og hun gik nærmest straks igang med at påføre kondom, og give blowjob. Ikke noget med forspil, så stilen var ligesom lagt fra start. Efter maksimalt 5 minutters blowjob ville hun havde at jeg skulle tage hende i doggy, hun har en fræk fyldig røv, men desværre fik jeg ikke lov til at nyde synet af den særligt længe, da hun så ville om på ryggen at ligge, og have mig til at tage hende i missionærstilling. Efter omkring 5 minutter i denne stilling, skubbede hun mig væk, og begyndte nu at spille den af på mig, jeg spurgte om ikke hun ville ride mig, men hun sagde at tiden var gået, hvilket jeg argumenterede imod, men for døve øre. 

Jeg besluttede mig derfor for at sige til hende at det her ikke fungerede, og gik ned fra sengen, tog kondomet af, og tog mit tøj på for at komme videre, fra denne elendige oplevelse.

Hun er generelt en lækker kvinde, men det er tydeligt at hun kun er i branchen for pengenes skyld, og bare skal have det hele overstået så hurtigt som muligt. Kan absolut ikke anbefales.

http://www.fair-girls.com/profile/15819

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm du skriver hun er i branchen kun for pengenes skyld, det tror jeg hun deler med alle GP, :) Men hendes interesse i at levere den lovede og betalte service, er i alt fald ikke tilstede og så fortjener hun ikke flere besøg....måske du skulle skrive til fair girls, om din oplevelse, der er nok en elle anden der ejer stedet, og som ikke øsnsker dårlige anmeldelser i Danmark....

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, for 21 timer siden:

Alina er sgu lige så dårlig. Jeg tror at Maya og Karla er mere til stede end de andre Gp'ere.

Tror bare man skal holde sig fra de rumænere. 

Har du en anmeldelse klar Trucker76? Alina ser ret nice ud....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har også en super krop. En meget spinkel af slagsen og nogle tunede bryster og hun er ikke mere end 1.55 med høj. Desværre er hun ikke særlig indlevelses rig og ser også pisse sur ud. Sexen er ihvertfald heller ikke mere end de 50 euro værd. Jeg vil nok gå så langt og sige at man skal besøge Karla på samme adresse for hun er en raket. Og hun koster også 50 euro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...