Hop til indhold

Recommended Posts

Var nysgerrig efter et par gode anmelderser af denne skønne og lidenskabelige Gia, men blev godt nok skuffet.

https://daisyclub.dk/gia

For det første er det overhoved ikke hende på billederne ... Var i starten tvivl om det faktisk var et hunkøn, men tror alligevel var det var.

Kr. 900 for 1/2 time, gik efter 15 min. og så havde jeg også været i bad først - Total kedelig oplevelse med ingen indlevelse overhoved, kunne på ingen måde give et rimeligt BJ og selvom mega skulle være inkl., så var der overhoved ikke tale om det.

Bliv væk og brug guldet på andre GP.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror da det er første skuffende anmeldelse af Daisy-pigerne. Men ville vel også være for godt til at være sandt - at alle fik en super og god oplevelse... Synes det er ærgerligt at Daisy anvender disse "model" billeder - da pigerne normalt sagtens kan "bære" at være sig selv.... Nogle ønsker måske ikke at figurere på nettet. Og uanset om modellen ligner - så synes jeg man bliver skuffet når man ser the real deal. Ville egentlig hellere have en blank side og beskrivelse af pigen?

Tak for du deler... og at alt ikke er rosenrødt. Men tror nu nok du skal få en super-oplevelse hos en af de kommende Daisy-piger. Normalt er ydelserne over gennemsnittet synes jeg.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eromann skrev, for 17 timer siden:

kunne på ingen måde give et rimeligt BJ og selvom mega skulle være inkl., så var der overhoved ikke tale om det.

Nægtede hun at lade dig komme i munden eller kom du bare ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 6 timer siden:

Nægtede hun at lade dig komme i munden eller kom du bare ikke?

Fortalte at jeg ville afslutte i hendes mund, men det nægtede hun og viste at jeg kunne komme ud over hendes bryster :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, for 18 timer siden:

Tror da det er første skuffende anmeldelse af Daisy-pigerne. Men ville vel også være for godt til at være sandt - at alle fik en super og god oplevelse... Synes det er ærgerligt at Daisy anvender disse "model" billeder - da pigerne normalt sagtens kan "bære" at være sig selv.... Nogle ønsker måske ikke at figurere på nettet. Og uanset om modellen ligner - så synes jeg man bliver skuffet når man ser the real deal. Ville egentlig hellere have en blank side og beskrivelse af pigen?

Tak for du deler... og at alt ikke er rosenrødt. Men tror nu nok du skal få en super-oplevelse hos en af de kommende Daisy-piger. Normalt er ydelserne over gennemsnittet synes jeg.

Dressmann

Jeg har nu læst flere negative anmeldelser derfra på det seneste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt være de at ved at falde lidt af på den...? Er et stykke tid siden jeg har besøgt dem.
Ærgerligt. Var ellers altid et "sikkert" valg :-) 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...