Hop til indhold
Buttman76

Thaimassage Randers men hvor ?

Recommended Posts

Davs alle. Har brug for lidt input. 

Jeg søger en omgang thaimassage i Randers lørdag men hvem skal man besøge? Jeg ligger vægt på god indledende massage efterfulgt af en fuldpakke. 

Tidligere har jeg brugt kat samt Anni på Mariagervej men begge steder er kvaliteten faldet og for vekslende mellem noget fantastisk til noget der bare skal overståes. Så håber i kender til andre i Randers eller i området. Mulighederne er Randers til Viborg og hvad der ligger imellem.

Havde håbet på en tur forbi pigekollegiet men de har ingen på vagt imorgen.

Glæder mig til og høre hvem i kan anbefale. Enten en thai eller almindelig glædespige :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Viborgvej 110, der kan du vist få det hele - og jeg mener også, at hun faktisk masserer rimeligt

Jeg  ved ikke hvordan hendes priser er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gik egentlig forkert..... Inspireret af en anden tråd vedr. Wadee på Vestergade 2 i Randers, bestilte jeg tid. Men da jeg ikke er for godt kendt i Randers - og det var mørkt - endte jeg hos naboen. Kender ikke den præcise adresse, men stedet ligger på hjørnet ved siden af Wadee.

Nå, men i god tro blev jeg modtaget som om jeg var forventet - godt nok havde hun større bryster, end anmelderen havde beskrevet. Men hun sagde hun hed Anda, og den anden skulle hedde Ann. Nå ja, "potato/potato", så jeg bestilte en time til 300,- og med option på FP. Så fik jeg ellers 3/4 times god/hård massage, uden anntydninger. Bare god gedigen massage. Regnede egentlig med at det så var det, men så spurgte hun om jeg ville have afslutning - ja tak - til 1000,-. Af med kjolen, og en flot krop kom til syne - godt nok med oppustede bryster, men ret flotte. Hun lagde sig ovenpå og kørte rundt med understellet på Lillemanden, som var vokset en del. Spurgte om jeg ikke skulle have gummi på - jo, det må vi vist hellere. Lang historie kort: Godt blow uden, alle stillinger, lidt anal, og afslutning i mund, dog med spyt ud. Og hvis jeg havde villet, havde hun sgu taget den hele vejen uden. 

Efter 1,5 time var jeg på gaden igen, godt gennemmasseret, gennemknaldet og tømt. 1000,-, med en formaning om at komme igen, og spørge efter Anda. På vejen hjem kom der en SMS om jeg ikke kom til min oprindelige date med den rigtige Ann hos Wadee??!! Noget øv, men det rettede jeg op på i går - dog ikke den samme oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...