Kenneth00 0 Skrevet 9. December, 2016 Nogle anbefalinger? Jeg kan godt lide fransk uden, især i en 69'er, men har ikke lyst til at gå til en af de udenlandske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 9. December, 2016 Kenneth00 skrev, for 21 minutter siden: Nogle anbefalinger? Jeg kan godt lide fransk uden, især i en 69'er, men har ikke lyst til at gå til en af de udenlandske. Prøv Hvidovrepigerne. Det er nogle fornuftige piger, hvor nok en del af dem er til at forhandle med. http://www.hvidovrepigerne.dk/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 9. December, 2016 Kristina fra Vanløse Nu ved jeg ikke om du kommer fra disse kanter. https://annoncelight.dk/showad/164438 Der er blevet lidt mere af hende, hun er ikke så sprød som en på 25, hun er en kvinde på cirka de 40 ( hun skulle måske have skiftede billederne ud ) men pyt nu med det. Men utrolig sød og nem og snak med og hvis du er den nervøse og generte type som får hun hurtig til at får dig tryg. Hun er yderst empatisk, og intelligent. Hun gider ikke fransk med kondom, og hun giver fransk som jeg aldrig har prøvet det før. Om hun tilbøder en 69er det er jo kun et svar væk men jeg tror det næsten 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waverider 343 Skrevet 9. December, 2016 Er der nogen der har besøgt Katja? Hun lever op til kriteriet og ser drønlækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 9. December, 2016 Waverider skrev, 1 time siden: Er der nogen der har besøgt Katja? Hun lever op til kriteriet og ser drønlækker ud Check nummeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 137 Skrevet 9. December, 2016 McQueen skrev, for 3 timer siden: Check nummeret Hvad er der galt med nummeret...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 9. December, 2016 Nimbush skrev, for 2 timer siden: Slugeren. Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 9. December, 2016 Billedet er FAKE, og finders på utallige sider... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 270 Skrevet 9. December, 2016 Kenneth00 skrev, for 13 timer siden: Nogle anbefalinger? Jeg kan godt lide fransk uden, især i en 69'er, men har ikke lyst til at gå til en af de udenlandske. Merle, der er omkring Ringsted og Slagelse, giver en rigtig god blæser og kan tage det hele i munden hvis du har de lyster Hun er en rigtig flot pige der kan skabe en god stemning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg