Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ville det ikke være en god idé at lave en eroguide applikation til ios og android styresystemerne? 

Da jeg er sømand og ikke altid kan bruge mit mobil data, så bliver jeg nødt til at bruge skibets WiFi, og den blokerer alle de frække sider, også denne her, så jeg kan kun logge på når jeg har mobil dækning. 

Ved ikke helt om den app vil virke med skibets WiFi. Er der måske nogen her inde som har mere styr på det og kan svare på det? 

Skrevet

Den "hurtige" løsning er at have en pc stående kørende derhjemme og koble op til den vha teamviewer

Skrevet

Use Tor on your smartphone (Orfox app) or if that doesn't work install a VPN solution. This should work.

Skrevet

Nå ja, det kunne man selvfølgelig også gøre. 

Men nu er det således at jeg sejler mellem Gøteborg og Gent i Belgien, ville det stadig virker? 

Jeg er jo også ombord 4 uger ad gangen, så lave pc'en køre alene hjemme i 4 uger, er jeg ikke så glad for. 

Skrevet
Machiavelli69 skrev, for 1 minut siden:

Use Tor on your smartphone (Orfox app) or if that doesn't work install a VPN solution. This should work.

Thx, I'm gonna try that one when I lose my mobile signal. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.