Hop til indhold
Knægten

Grænse tur fredag

Recommended Posts

Okay en kammerat og jeg skal til grænsen på fredag og han er ivrig efter og prøver noget af det der er at tilbyde 

Hvis nogen kender et sted omkring Padborg eller lige over grænsen( ikke for langt ned af )

Hvor de har en med stor patter(med eller uden hjælp ) og en fin lige nips blondine, brunette b/c skål 

Prisen er ligegyldigt men lades os se om der kommer nogle på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knægten skrev, for 33 minutter siden:

Hvor de har en med stor patter(med eller uden hjælp ) og en fin lige nips blondine, brunette b/c skål 

Kig på sexnord.net, jeg tror at både Feldstrasse og Burgstrasse indeholder det ønskede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knægten skrev, for 2 timer siden:

Okay en kammerat og jeg skal til grænsen på fredag og han er ivrig efter og prøver noget af det der er at tilbyde 

Hvis nogen kender et sted omkring Padborg eller lige over grænsen( ikke for langt ned af )

Prisen er ligegyldigt men lades os se om der kommer nogle på 

Jarplund er måske for langt - men det er kun ca. 1 min. i bil fra Förde Park:

http://en.the-pclub.de/

Men der er lidt udvalg og f.eks Jessi fra Cuba har dejlig store bløde og varme patter uden hjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...