Knægten 325 Skrevet 9. December, 2016 Okay en kammerat og jeg skal til grænsen på fredag og han er ivrig efter og prøver noget af det der er at tilbyde Hvis nogen kender et sted omkring Padborg eller lige over grænsen( ikke for langt ned af ) Hvor de har en med stor patter(med eller uden hjælp ) og en fin lige nips blondine, brunette b/c skål Prisen er ligegyldigt men lades os se om der kommer nogle på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 151 Skrevet 9. December, 2016 Knægten skrev, for 33 minutter siden: Hvor de har en med stor patter(med eller uden hjælp ) og en fin lige nips blondine, brunette b/c skål Kig på sexnord.net, jeg tror at både Feldstrasse og Burgstrasse indeholder det ønskede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 9. December, 2016 Plejer deres billeder og være ægtet? Eller er det ligesom i Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 9. December, 2016 Knægten skrev, for 2 timer siden: Okay en kammerat og jeg skal til grænsen på fredag og han er ivrig efter og prøver noget af det der er at tilbyde Hvis nogen kender et sted omkring Padborg eller lige over grænsen( ikke for langt ned af ) Hvor de har en med stor patter(med eller uden hjælp ) og en fin lige nips blondine, brunette b/c skål Prisen er ligegyldigt men lades os se om der kommer nogle på Jarplund er måske for langt - men det er kun ca. 1 min. i bil fra Förde Park: http://en.the-pclub.de/ Men der er lidt udvalg og f.eks Jessi fra Cuba har dejlig store bløde og varme patter uden hjælp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 9. December, 2016 En mens club lyder som et weekend ophold men ser da ganske spændende ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 10. December, 2016 Hvor passer diverse billeder i ttyskland Er det lige så godt som her hjemme eller 100% ægte på all gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg