lenny8oy 1 Skrevet 8. December, 2016 Jeg har fået til opgave af min lege veninde, at finde en pige/kvinde til en fræk QQM. Det tænkte jeg, at det burde vel ikke være så svært, så jeg hoppede på Scor.dk og oprettede medlemskab. Men selv efter nogle måneder nu, så er det endnu ikke lykkedes at finde en pige til det. Er det bare helt umuligt at finde nogen derinde? Vi er sådan nogenlunde helt almindelige af udseende, 40/46 år, almindelig vægt. Har endda booket suite med boblebad fredag 9/12 for at lokke med sådan lidt eksklusivt, men stort set ingen respons. Grunden til jeg ikke har kastet mig ud i GP er, at jeg er lidt nervøs for, at oplevelsen bliver lidt flad...altså in and out måske en time for en GP og ingen indlevelse. Hva siger i herinde, skal jeg bare væbne mig med tålmodighed på scor/andre medier eller skal vi kaste os ud i at finde en GP. Hva siger i piger herinde og jeres erfaring. Hvordan er jeres oplevelser med par? Her er det vigtigt at det er fokus mellem QQ og den oplevelse. Min veninde har aldrig prøvet det før. håber at høre fra nogle herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 9. December, 2016 Der går pænt langt mellem den slags forespørgsler her på EG. Så det er egentlig pudsigt, at både du lenny8oy og profilen Pelle45, indenfor samme døgn, søger det samme, i samme uge og at I har næsten samme alder: Men måske I skulle udveksle erfaringer med hinanden. Eller I kunne simpelthen lade jeres skønne og nysgerrige tøser være dem, der andet par leger med Så kan I bare klare det med en gensidig byttehandel mellem jer to par, og ikke være bange for, at pigen, I skaffer udefra, har fået nok efter 60 minutter. På med vanten Pelle og Lenny. Og husk frem for alt at være ærlige , ellers er der ingen piger/GPer, der gider hoppe på sådan et set up - uanset om det er en suite og der er boblebad Venligst Ftench 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 9. December, 2016 lenny8oy skrev, for 8 timer siden: fået til opgave af min lege veninde, at finde en pige/kvinde til en fræk QQM. Det tænkte jeg, at det burde vel ikke være så svært, så jeg hoppede på Scor.dk og oprettede medlemskab. Men selv efter nogle måneder nu, så er det endnu ikke lykkedes at finde en pige til det. Er det bare helt umuligt at finde nogen derinde? Vi er sådan nogenlunde helt almindelige af udseende, 40/46 år, almindelig vægt. Har endda booket suite med boblebad fredag 9/12 for at lokke med sådan lidt eksklusivt, men stort set ingen respons. Hva siger i herinde, skal jeg bare væbne mig med tålmodighed på scor/andre medier eller skal vi kaste os ud i at finde en GP. Hva siger i piger herinde og jeres erfaring. Hvordan er jeres oplevelser med par? Her er det vigtigt at det er fokus mellem QQ og den oplevelse. Min veninde har aldrig prøvet det før. Så gentager jeg da også igen Aftalen helt sikker bedst i mellem pigerne, både ved en glædespige og på Scor.dk En meget dum ide det er din opgave, derfor vil du sikker ikke se det har ændre sig om nogle mdr. Hvad du lokker med af udsende og fine forhold, hjælper ikke når pigerne forventer du er alene om dette og ikke i er et par. Du skriver "Min veninde har aldrig prøvet det før" er derfor det er dig der har opgaven ? Findes hun, og er for genret til at lave aftalen, ja så er jeg også bange for hun ikke kan gemnemføre en aftale. Og dette tiltaler ikke os piger. Så er i seriøst par, skifter i stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lenny8oy 1 Skrevet 9. December, 2016 Kinky Jill skrev, for 2 timer siden: Så gentager jeg da også igen Aftalen helt sikker bedst i mellem pigerne, både ved en glædespige og på Scor.dk En meget dum ide det er din opgave, derfor vil du sikker ikke se det har ændre sig om nogle mdr. Hvad du lokker med af udsende og fine forhold, hjælper ikke når pigerne forventer du er alene om dette og ikke i er et par. Du skriver "Min veninde har aldrig prøvet det før" er derfor det er dig der har opgaven ? Findes hun, og er for genret til at lave aftalen, ja så er jeg også bange for hun ikke kan gemnemføre en aftale. Og dette tiltaler ikke os piger. Så er i seriøst par, skifter i stil Ja, det havde helt klart været meget nemmere, hvis hun havde stået for det. Men det er lidt en del af 'spillet', at det er min opgave. Det er hende der har givet opgaven, og så ved hun ellers ikke mere om hvem, hvornår og hvor henne. Hun ved heller ikke om det selve setuppet. Om det bliver en hård domina med dertil hørende scenarie eller en blid, helt stille, rolig og sensuel seance. Det er mig der skal bestemme det....Skal lige siges, hun er til det meste...Hun er bare lidt genert Og jeps, vi er seriøse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 9. December, 2016 lenny8oy skrev, for 25 minutter siden: Ja, det havde helt klart været meget nemmere, hvis hun havde stået for det. Men det er lidt en del af 'spillet', at det er min opgave. Det er hende der har givet opgaven, og så ved hun ellers ikke mere om hvem, hvornår og hvor henne. Hun ved heller ikke om det selve setuppet. Om det bliver en hård domina med dertil hørende scenarie eller en blid, helt stille, rolig og sensuel seance. Det er mig der skal bestemme det....Skal lige siges, hun er til det meste...Hun er bare lidt genert Og jeps, vi er seriøse. Godt været du/i synes i er seriøse, men det er i ikke i vores øjne. Imå tænke omvendt, hvis din veninde var single pige og så sådanne opslag, fx par profil på scor, ville hun tage den profil seriøs, nej sikker ikke. Derved. Ja må man skifte spor. Og sige denne måde gik ikke, nu prøver vi omvendt, ved hun søger en pige. Jeg og andre piger, falder ikke for den med genert. 1. hun findes ikke 2. hun er så genert at når vi mødes, hun er for stille. 3. evt hopper fra under vores mødes. Fast regel ved mig og mange piger, er aftalen laves mellem pigerne, eller med par ringer sammen til den ekstra pige, derved hun høre der er en kvinde/par. og ikke en enlig mand, der vil gokke den af til frække breve/tlf snak. Så hop over til et andet spil, og lav om på jeres aftale om hvem der finder pigen, ellers er der nok kun 1% chance for i får en trekant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 9. December, 2016 Enig med Jill, jeg laver også aftalen med kvinden i parret, dels for at være sikker på, at der er en kvinde, dels for at sikre at kvinden faktisk også deler sin mands fantasi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuzGalore 19 Skrevet 11. December, 2016 Findes der efterhånden ikke datingsider for par? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg