Hop til indhold

Recommended Posts

Igår tog jeg til zensual Ellebjergvej , 

jeg kom uanmeldt og hende jeg gerne ville masseres af , Patti,  ville være klar hvis jeg havde tid til at vente ca10 min.jeg sagde ja tak 

Der gik 20 min og døren gik op men ikke af hende  , jeg sagde at at det var Patti jeg havde bestilt 

Nu var hun optaget og beskeden var jeg kunne boked hende det gjorde jeg så , til 1 time efter , jeg kørte en tur 

jeg kom tilbage og blev lukket ind i et rum hvor jeg ventede 20 min igen , 

døren gik så endelig op og Patti kom ind , hun spurgte hvad jeg ville have . Jeg bad om en time olie massage nøgen med HJ til

det  havde hun ikke på programmet , kun full pakke i en halv eller hel time til1500 eller 2000

Jeg  viste hende , hendes egen side hvor det stod , det jeg gerne ville have til 800 

det talte ikke idag sagde hun , og iøvrigt var hun  boked fra nu af . 

 

Jeg kørte istedet ud til jenny på FrederikssundVej 299 og fik igen en dejlig og rar oplevelse og behandling 

 

vedr , Ellebjergvej er stedet blevet til mere bordel end wellness og derfor kommer jeg ikke der mere 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også nede på den famøse Nordre Fasanvej, hvor jeg spurgte til hvad en 1/2 time cocktail ville koste. 1500 kr sagde en mindre attraktiv og moden thai model.

Jeg har på fornemmelsen, at de siger en alt for høj pris. Når de ikke ønsker at "tage" kunden. De ved godt prisniveau for halv time max skal være 1000 kr for en alm. cocktail. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...