Hop til indhold
Guest stumpen

Brugervejl. med overskuelig emneoversigt

Recommended Posts

Guest stumpen

Hej, 

som helt ny bruger herinde i dette univers, dvs. netop blevet reg. søger jeg virkelig en overskuelig emneoversigt,

hvor man finder de relevante informationer, man nu har brug for!!?? 

Jeg har været med 'på sidelinjen' igennem halvt års tid, så jeg er lidt erfaren i dette univers, dog ingen ørn udi edb indrømmet..

Jeg savner at kunne finde ad af de mest simple ting, såsom at se hvor man eksempelvis skal lede, hvis man vil se hvilke piger på

f.eks. fyn, der eŕ blevet anmeldt!? Det er en lidt mærkværdig kronologi, synes jeg - altså måden, det kommer frem på....

Et andet eksempel er at jeg finder det med Efterlysninger lidt misvisende, måske er det fordi at jeg ikke har fattet det, men jeg kan da

ikke efterlyse en, jeg ikke kender!!?? Deraf navnet Efterlysning! Sagt med et smil på læben, så er jeg godt begavet, men man har jo alle

sine svage sider...smiler..   Det er bestemt ikke sagt for at være en brokkerøv! Det nemmeste i denne verden er at være det! Men hvis jeg

gerne vil se en oversigt med de piger, der er blevet omtalt og som man evt. kan besøge, så er det med Efterlysning vel misvisende....

Jeg ønsker at der var en langt bedre annoncering, fordi det selvfølgelig vil være de seriøse og 'rigtige' og mest troværdige piger, der vil 

ligge deres annoncer herinde, det er klart.. og det vil alt andet lige gøre, at man slap for alle de fakes eller utroværdige profiler, der jo er 

rundt omkring på diverse sites og mange udløbende profiler er stadig opført som annoncører.. Det kan Eroguide ikke klandres for selvfølgelig,

det siger jo mest af alt kun noget om, hvad det er for udbyder og site, der øjensynligt ikke er professionelle nok..

Det var et par oplæg, ideer til debat og håber det tages imod positivt, det er ihvertfald min hensigt og tak for svarene, hjælpen på forhånd i 

fald nogen er søde at guide mig lidt, okay

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
stumpen skrev, for 40 minutter siden:

Hej, 

som helt ny bruger herinde i dette univers, dvs. netop blevet reg. søger jeg virkelig en overskuelig emneoversigt,

hvor man finder de relevante informationer, man nu har brug for!!?? 

Jeg har været med 'på sidelinjen' igennem halvt års tid, så jeg er lidt erfaren i dette univers, dog ingen ørn udi edb indrømmet..

Jeg savner at kunne finde ad af de mest simple ting, såsom at se hvor man eksempelvis skal lede, hvis man vil se hvilke piger på

f.eks. fyn, der eŕ blevet anmeldt!? Det er en lidt mærkværdig kronologi, synes jeg - altså måden, det kommer frem på....

Et andet eksempel er at jeg finder det med Efterlysninger lidt misvisende, måske er det fordi at jeg ikke har fattet det, men jeg kan da

ikke efterlyse en, jeg ikke kender!!?? Deraf navnet Efterlysning! Sagt med et smil på læben, så er jeg godt begavet, men man har jo alle

sine svage sider...smiler..   Det er bestemt ikke sagt for at være en brokkerøv! Det nemmeste i denne verden er at være det! Men hvis jeg

gerne vil se en oversigt med de piger, der er blevet omtalt og som man evt. kan besøge, så er det med Efterlysning vel misvisende....

Jeg ønsker at der var en langt bedre annoncering, fordi det selvfølgelig vil være de seriøse og 'rigtige' og mest troværdige piger, der vil 

ligge deres annoncer herinde, det er klart.. og det vil alt andet lige gøre, at man slap for alle de fakes eller utroværdige profiler, der jo er 

rundt omkring på diverse sites og mange udløbende profiler er stadig opført som annoncører.. Det kan Eroguide ikke klandres for selvfølgelig,

det siger jo mest af alt kun noget om, hvad det er for udbyder og site, der øjensynligt ikke er professionelle nok..

Det var et par oplæg, ideer til debat og håber det tages imod positivt, det er ihvertfald min hensigt og tak for svarene, hjælpen på forhånd i 

fald nogen er søde at guide mig lidt, okay

Hej Stumpen!

Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig med dine udfordringer med forumprofilen, andet end at jeg vil opfordre andre brugere, admin og moderatorerne til at guide dig.

Jeg kan i stedet hjælpe dit mht. annonceringen, da det reelt er mig der kender mulighederne i den bedst. Pt. er det sådan at man skal betale for at være synlig på EG som GP o.lign. Det kan man gøre pr. måned eller pr. dag. På den baggrund forventer vi ikke at annoncørerne ønsker at spilde deres penge på uopdaterede profiler. Så vidt jeg husker har vi dog forslag til ændringer som alligevel optimere dette, og derudover er vi også åbne overfor helt konkret forslag til området.

Pt. er vores største problem nok at  vi har en masse spændende nye muligheder, som brugerne ikke har fået læst om, og derfor ikke gør brug af. Det er dog altsammen noget man kan læse om i min ugentligt fredagsopdatering under kategorien her, som jeg vil anbefale dig kraftigt at følge:
https://www.eroguide.dk/forum/forum/85-meddelelser-fra-eroguidedk/
Derudover forestiller jeg mig at vi snart sender en mail eller PB ud til alle medlemmerne som en gang for alle får gjort alle oplyst om alle de spændende muligheder og status på den fremtidige udvikling.

Kom fortsat med dine tanker om EG. I det mindste har du da fundet vej til feedback-kategorien. Det er ikke alle der finder vej hertil. Tak for det.

Vi høres ved!

<3 Maya

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...