Hop til indhold

Recommended Posts

Når lysten melder sig så besøger jeg altid mit faste sted, Gamrai, på Novembervej i Brønshøj. Det har jeg nu gjort siden de åbnede for ca. 3 år siden.

Der har været mange highlights og pigerne kommer og går, men man bliver altid behandlet seriøst og det tæller hos mig.

I denne uge bessøgte jeg igen en forholdsvis ny pige på stedet, Piti, lille, god bagdel, meget følsomme små bryster, meget smilende og til at kommunikere med.

Fast procedure er blid massage som bliver bedre og bedre for hvert besøg, hende uden tøj og afslutning med et hj. Det sidste er hun en ørn til så der er tryk på kedlen afslutningsvis.

Stedet er dejligt nemt at komme til, passende diskret og altid rent og nydeligt. Kan anbefale et af de to værelser i underetagen som jeg synes er de mest intime.

Glæder mig allerede til næste gang. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Jegertilthai skrev, den 9/12/2016 at 00:44:

Når lysten melder sig så besøger jeg altid mit faste sted, Gamrai, på Novembervej i Brønshøj. Det har jeg nu gjort siden de åbnede for ca. 3 år siden.

Der har været mange highlights og pigerne kommer og går, men man bliver altid behandlet seriøst og det tæller hos mig.

I denne uge bessøgte jeg igen en forholdsvis ny pige på stedet, Piti, lille, god bagdel, meget følsomme små bryster, meget smilende og til at kommunikere med.

Fast procedure er blid massage som bliver bedre og bedre for hvert besøg, hende uden tøj og afslutning med et hj. Det sidste er hun en ørn til så der er tryk på kedlen afslutningsvis.

Stedet er dejligt nemt at komme til, passende diskret og altid rent og nydeligt. Kan anbefale et af de to værelser i underetagen som jeg synes er de mest intime.

Glæder mig allerede til næste gdet næste "værk" ang. 

 

Lidt af en debut du har der som skribent på EG :-D En reklamemand kunne ikke have lavet det bedre. En hel masse og ingenting. Glæder mig allerede til at læse det næste værk fra din side. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 6 timer siden:

Lidt af en debut du har der som skribent på EG :-D En reklamemand kunne ikke have lavet det bedre. En hel masse og ingenting. Glæder mig allerede til at læse det næste værk fra din side. :lol:

Årh, jeg synes nu der er lidt selvmodsigelse:

Jegertilthai skrev, den 12/8/2016 at 18:44:

 

I denne uge bessøgte jeg igen en forholdsvis ny pige på stedet,

Fast procedure er blid massage som bliver bedre og bedre for hvert besøg

Hvis hun er ny på stedet, hvordan kan det så blive bedre og bedre? Han har været på flere daglige besøg hos den samme, nye pige (vi er kun på ugens tredje dag i dag)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jegertilthai" skriver efter sit eget udsagn sit første indlæg. - Han skriver også, at han er kommet på Gamrai gennem tre år. - Om det er "reklame" ved jeg ikke, men efter mine erfaringer, er det nogenlunde korrekt, hvad han skriver. - Jeg er kommet der en del gange, og jeg glæder mig hver gang til at tage derud igen. - Body2body har været lækkert, og sex er serveret med professionalisme og sødme. - og så var der den gang, hvor jeg vovede mig ind i pigernes opholdsstue for at sige tak for i dag: Der sad otte smilende thaipiger og vinkede til mig.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Bebop skrev, den 18/1/2017 at 19:55:

Årh, jeg synes nu der er lidt selvmodsigelse:

Hvis hun er ny på stedet, hvordan kan det så blive bedre og bedre? Han har været på flere daglige besøg hos den samme, nye pige (vi er kun på ugens tredje dag i dag)?

Kære Bebop, det er så mig der ikke skar ironien/ sarkasme klart nok ud i thailandsk klisterris. Det undskylder jeg meget. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...