Hop til indhold
kingo40

LILLE EKSKLUSIV Petit 22 årige sexprinsesse Shia .......

Recommended Posts

Den Lange skrev, for 27 minutter siden:

Som jeg læser Kingo40's indlæg har han besøgt 2 forskellige piger på stedet. Det fremgår ikke så klart om den første pige var Shia, men hvis ikke så må der være mere end 2 piger på stedet.

Det virkede mere som om det var hende der tilbyder sig som slavepige. Kan stadig ikke finde en anmeldelse af hende Shia. Men som jeg kan se det er hun vist i Kbh ifølge annoncen. Så forvirringen er total;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studine elskeren skrev, for 21 minutter siden:

Det virkede mere som om det var hende der tilbyder sig som slavepige. Kan stadig ikke finde en anmeldelse af hende Shia. Men som jeg kan se det er hun vist i Kbh ifølge annoncen. Så forvirringen er total;)

Jeg er enig i at det er lidt forvirrende at Kingo40 ikke skriver navnene på pigerne i sine indlæg. Men han har anmeldt slavepigen Sofia som var den anden pige han mødte på stedet, og som han kom tilbage for at besøge dagen efter. Derfor går jeg ud fra at den første pige han besøgte var Shia, medmindre der er flere piger på stedet. Shia holder i øvrigt normalt til i København.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild
Den Lange skrev, 1 time siden:

Som jeg læser Kingo40's indlæg har han besøgt 2 forskellige piger på stedet. Det fremgår ikke så klart om den første pige var Shia, men hvis ikke så må der være mere end 2 piger på stedet.

den første pige Kingo40 besøgte her var shia som han os hentyder til det et link,han har sat ind. den anden pige han har besøgt her dagen efter er der os en henvisning til  ifl link. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild
Studine elskeren skrev, for 38 minutter siden:

Det virkede mere som om det var hende der tilbyder sig som slavepige. Kan stadig ikke finde en anmeldelse af hende Shia. Men som jeg kan se det er hun vist i Kbh ifølge annoncen. Så forvirringen er total;)

der er nu ikke så meget forvirring i det. for da shia var på besøg her stod der fyn som område i annoncen. da hun så er taget videre hjem igen, ja så står der self kbh igen i annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild
Studine elskeren skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der har besøgt pigen som tråden egentlig handler om ?

ellers vil jeg foreslå at snakken omkring hvilken rasteplads der er bedst til sex tages i hyggesnak sektionen ?

som du kan se i tråden her. så har kingo40 haft besøgt begge piger. og sexeren var lige på et kort besøg om lørdagen til en snak og kaffe.og hilste på sofia.for der var shia taget videre. 

frenchlover1. henviser til en pige der engang var her og hvor vi aftale et møde på en rasteplads og at han ikke havde nogen problemer ang mig. og der står intet  om at nogen snakker om hvilke rastepladser der er bedst osv osv. og så længe det handler om piger han har mødt. er der ikk noget til hindre for at han omtaler en rasteplads. ej heller jeg kommentere det. så for at bruge dine ord ville jeg forslå du læser de forskellige kommentar her i tråden rigtig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...