Hop til indhold
JenniferRomantica

Tak for et fantastisk GB..

Recommended Posts

Jeg tror ikke man må anmelde sit eget GB så der må nøjes med en tak til alle jer fantastiske mænd der deltog.. Det var som alle de forrige gange en mega fræk og fantastisk omgang.. Der blev kneppet til den helt store guldmedalje:wub:..

Tre stive timer med det jeg nyder allermest-SEX-.. Det var skønt.. Jeg er stadig helt høj på oplevelsen og dejlig øm de gode steder.. Jeg glæder mig allerede til det næste.. Det bliver garanteret lige så fedt..

Alexandra sidder sikkert ligesom mig og fordøjer indtrykkene og nyder følelsen af at være godt og grundigt tilfredsstillet.. Ud fra antallet af gengangere må vi næsten sige at vi er et godt team og åbenbart gør et eller andet rigtigt:wub:.. En ting er sikkert vi nyder hvad vi laver.. 

Jeg tør godt at påstår at ingen gik fra vores lille kælder uden at være godt og grundigt tilfredse.. Den fik i hvertfald ikke for lidt.. Hvor er det bare skønt at i vil være med til at gøre det muligt.. Så tak til jer og for jer.. Virkelig outstanding..

 

Knus og Kys fra lille ømme (på den gode måde) mig:wub:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan i ikke tilbyde gangbang næste gang bare med omvendt fortjen en heldig asen af et hankøn og Romanticas skønneste piger dvs. alle.

:D

Gangbang med omvendt fortjen det har jeg aldrig stødt på... måske kan i blive the first mover :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 19 minutter siden:

Kan i ikke tilbyde gangbang næste gang bare med omvendt fortjen en heldig asen af et hankøn og Romanticas skønneste piger dvs. alle.

:D

Gangbang med omvendt fortjen det har jeg aldrig stødt på... måske kan i blive the first mover :D

Tænker det bliver dyrt for den mand der gerne vil have ALLE piger i 3 timer.. Hahaha.. Puha da.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det bliver nok en anelse dyrt nu mente nu hele pigegruppen på Romantica det er vist kun oliesheikker der har råd til det:D

Gangbang jeg tror jeg er alt for genert til at deltage i sådan noget.

var det dit første?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Tænker det bliver dyrt for den mand der gerne vil have ALLE piger i 3 timer.. Hahaha.. Puha da.. 

Ah... Jeg synes da at jeg kan læse om folk som går amok i piger :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 51 minutter siden:

Ja det bliver nok en anelse dyrt nu mente nu hele pigegruppen på Romantica det er vist kun oliesheikker der har råd til det:D

Gangbang jeg tror jeg er alt for genert til at deltage i sådan noget.

var det dit første?

Nej mit 5 tror jeg faktisk.. Hehe.. Jeg er åbenbart blevet bidt af det skidt.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Nej mit 5 tror jeg faktisk.. Hehe.. Jeg er åbenbart blevet bidt af det skidt.. Hahaha.. 

Nååh så er du jo en erfaring ung kvinde.

Jeg studser også over sætningen, det er bare mig der tænker over tingene måske for meget indimellem, så bærer over med mig.

Det lyder lidt ja et gammelt udtryk er vagelsindet eller ambivalent. det var fedt men gid jeg aldrig var begyndt agtigt. haha ser jeg som sarkastisk " jeg er åbenbart bidt af det skidt" men det er nok bare mig. Jeg ser måske noget eller også gør jeg ikke. men nu er det kommet ud... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 3 minutter siden:

Nååh så er du jo en erfaring ung kvinde.

Jeg studser også over sætningen, det er bare mig der tænker over tingene måske for meget indimellem, så bærer over med mig.

Det lyder lidt ja et gammelt udtryk er vagelsindet eller ambivalent. det var fedt men gid jeg aldrig var begyndt agtigt. haha ser jeg som sarkastisk " jeg er åbenbart bidt af det skidt" men det er nok bare mig. Jeg ser måske noget eller også gør jeg ikke. men nu er det kommet ud... 

Det svært at skrive sarkastisk.. Eller i hvertfald at få det igennem på tekst.. Hehe.. For det var skam helt sarkastisk ment..

Dog vil jeg sige at i forhold til det "arbejde" man udfører så er indtjeningen ikke det vilde.. Som gæst til et gangbang sparer man jo også et rimeligt beløb.. Normalt havde 3 timer med 2 piger kostet 12.600.. Det vil sige den enkelte pige ville have tjent 6.300.. Ved et gangbang tjener den enkelte pige 1150 kr per gæst for alle tre timer.. Derfor er det noget man skal gøre mest af lyst og ikke for pengenes skyld.. Jeg synes f.eks det er forbandet frækt og spændende og alle mulige andre dejlige ord:wub:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Det svært at skrive sarkastisk.. Eller i hvertfald at få det igennem på tekst.. Hehe.. For det var skam helt sarkastisk ment..

Dog vil jeg sige at i forhold til det "arbejde" man udfører så er indtjeningen ikke det vilde.. Som gæst til et gangbang sparer man jo også et rimeligt beløb.. Normalt havde 3 timer med 2 piger kostet 12.600.. Det vil sige den enkelte pige ville have tjent 6.300.. Ved et gangbang tjener den enkelte pige 1150 kr per gæst for alle tre timer.. Derfor er det noget man skal gøre mest af lyst og ikke for pengenes skyld.. Jeg synes f.eks det er forbandet frækt og spændende og alle mulige andre dejlige ord:wub:.. 

Så er alt jo godt :) det var ikke sarkastisk ment

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at lave en "Simon Spies" inden jeg stopper min købe karriere.  Der skal bare en 5-6 piger ind i lokalet. Pigerne får så bare besked på alle at indtage Doggy-style posionen. Så starter man fra en ende af, med en bette prøvetur. Dette speciel arrangement vil næppe tage mere end 20 min, så hvis man kan handle til cocktail priser, er det jo nok ikke helt astronomisk. :D

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 timer siden:

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at lave en "Simon Spies" inden jeg stopper min købe karriere.  Der skal bare en 5-6 piger ind i lokalet. Pigerne får så bare besked på alle at indtage Doggy-style posionen. Så starter man fra en ende af, med en bette prøvetur. Dette speciel arrangement vil næppe tage mere end 20 min, så hvis man kan handle til cocktail priser, er det jo nok ikke helt astronomisk. :D

Nej hvis man snakker bare dansk med 5-6 piger ville det jo "kun" blive 3500.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 timer siden:

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at lave en "Simon Spies" inden jeg stopper min købe karriere.  Der skal bare en 5-6 piger ind i lokalet. Pigerne får så bare besked på alle at indtage Doggy-style posionen. Så starter man fra en ende af, med en bette prøvetur. Dette speciel arrangement vil næppe tage mere end 20 min, så hvis man kan handle til cocktail priser, er det jo nok ikke helt astronomisk. :D

Men er du sikker på du ville når hele vejen rundt.? Tænker man jo godt kunne blive grebet af stemningen og udsigten;).. Tvivler på de fleste mænd ville komme længere end til at tælle til 3:P.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 9/12/2016 at 11:48:

Men er du sikker på du ville når hele vejen rundt.? Tænker man jo godt kunne blive grebet af stemningen og udsigten;).. Tvivler på de fleste mænd ville komme længere end til at tælle til 3:P.. Hahaha..

Ha ha..

Det må jeg prøve en dag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, den 8/12/2016 at 17:17:

Kan i ikke tilbyde gangbang næste gang bare med omvendt fortjen en heldig asen af et hankøn og Romanticas skønneste piger dvs. alle.

:D

Gangbang med omvendt fortjen det har jeg aldrig stødt på... måske kan i blive the first mover :D

De tjekkiske piger kan sådan noget. - Reverse Gangbang

http://www.czechharem.com/?nats=MTYzLjIuMjcuMzYuMTAuMC4wLjAuMA

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...