Androkles 11 Skrevet 8. December, 2016 Nikoline er en dejlig pige, sød og behagelig. Jeg har nu besøgt hende 3 gange, og hver gang er en fornøjelse. Man er virkelig velkommen hos Nikoline, og hun giver GFE, så englene synger. Hun smager godt, og måsen er dejligt blød. Hun kysser så godt, og hun har ingen berøringsangst. Hun er også hyggelig at sludre med. ½ time med den søde føles som at blive født på ny. Billederne lyver ikke, hun ser bare endnu bedre ud i virkeligheden. Kommer jeg igen? : YES! http://www.eventyrpigerne.dk/girls/nikoline/index.php 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 8. December, 2016 Androkles skrev, for 2 timer siden: Nikoline er en dejlig pige, sød og behagelig. Jeg har nu besøgt hende 3 gange, og hver gang er en fornøjelse. Man er virkelig velkommen hos Nikoline, og hun giver GFE, så englene synger. Hun smager godt, og måsen er dejligt blød. Hun kysser så godt, og hun har ingen berøringsangst. Hun er også hyggelig at sludre med. ½ time med den søde føles som at blive født på ny. Billederne lyver ikke, hun ser bare endnu bedre ud i virkeligheden. Kommer jeg igen? : YES! http://www.eventyrpigerne.dk/girls/nikoline/index.php Pigeforskeren skrev, den 22/3/2016 at 18:49: Nikoline – en dansk/nordisk pige hos SecyClub. Nikoline har vist virket en tid på SexyClub, uden jeg lige har bemærket hende. Det var først med nogle billeder af hende i en let gennemsigtig rød lille sag, at jeg fik øje på hende. Billederne sagde mig, at her kunne man træffe en køn langhåret lys nordisk pige med lidt runde former og lækre ben. Jeg bestilte tid, kørte derud og besteg den høje udvendige jerntrappe – forventningsfuld som ved tidligere vellykkede besøg her. Nikoline kom ind – iført den samme lille røde kjole som på billederne, og jeg var straks klar over, at jeg havde set rigtigt. Smilende hilste hun på, - jeg bad om en halv times blidt og lækkert selskab og betalte de 1.200 kr. – hun forsvandt lidt. Hun kom tilbage – stadig i den lille røde kjole, som jeg nu stille og roligt tog fat i og hjalp hende af med op over hovedet. Et dejligt øjeblik hvor hun stod med armene i vejret, og brysterne lod sig afsløre i deres pragt. Nikoline så mig i øjnene og spurgte, om hun måtte kysse mig. Jeg sagde, ja tak – og vi kyssede og krammede en tid stående. Så kravlede vi op på de høje madrasser mellem spejlene. Jeg nød at se på og røre ved Nikoline. Hun svarede til mit fantasi-billede af en blond pige med bløde former en sommerdag i en høstak. Ikke at jeg vil påstå, at Nikoline virker landlig. Hun er en indfødt københavnerpige fra vestegnen, og vi hyggede og kneppede og sludrede. Under knepperiet sagde hun venligt, at nu kunne hun mærke mig – og jeg takkede for komplimentet. Jeg nød også at støde i bund og fornemme bunden. Jeg lå på ryggen og kiggede op på Nikoline, medens hun arbejdede. Hun var sød til at holde øjenkontakt, medens hun sled i det. Hendes lyse glatte hår hang ned omkring hendes ansigt. Jeg bemærkede, at hun havde et lille hoved, hvilket hun bekræftede. Ligeledes havde hun også forholdsvis små hænder og fødder. – Ser for mig hendes lille hånd gribe om min pik … I samme rygliggende stilling betragtede jeg også hendes bryster. De er ikke små. To gode runde bolde – gode at holde om. Jeg foreslog, at i hendes tilfælde var udtrykket ”patter” det rigtige ord at bruge. Nikoline var helt enig. Hun havde patter – store patter. Hendes brystvorter var jeg temmelig begejstret for. De var ikke struttende i forhold til selve patterne, - De fulgte patternes runding som bolde, - men de var store – store mørkerøde områder. Ét er, at brysterne er nøgne, - det er lidt frækt. – Men med særlig store brystvorter virker de – synes jeg – ekstra nøgne. Jeg får adgang til noget privat og ekstremt frækt. ------- Nikoline kan snart vente mit næste besøg. – De patter – altså! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg