Hop til indhold
tobby25

28 årig fra Silkeborg

Recommended Posts

Guest KristianB

Lidt underligt. hun ville ikke snakke i telefon. skrev alt muligt for at undgå det... så ved ikke.. Så kom ikke videre der, måske nogen der kan fortælle mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, for 3 timer siden:

Lidt underligt. hun ville ikke snakke i telefon. skrev alt muligt for at undgå det... så ved ikke.. Så kom ikke videre der, måske nogen der kan fortælle mere?

Men kunne du ikke bare aftale en tid pr. sms?

Måske opholder hun sig på en arbejdsplads eller uddannelsesinstitution, hvor det kan være svært at finde et roligt sted at tale intimt - hvis jeg var int. ville jeg da bare give det et skud i bøssen og aftale en tid - og så selvfølgelig være parat til at undskylde og vende om i døren, hvis det falder helt ved siden af ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Jooe...Det var heller ikke såen...Men, Det var i går aftes vi sms...Og tænkte bare det var lidt underligt..Men tror jeg måske prøver...

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, for 13 timer siden:

Lidt underligt. hun ville ikke snakke i telefon. skrev alt muligt for at undgå det... så ved ikke.. Så kom ikke videre der, måske nogen der kan fortælle mere?

kunne jo også være at det er en mand der styre hendes aftaler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...