Pelle45 7 Skrevet 8. December, 2016 (edited) Hej med jer Ved ikke om det er det rigtige sted men er lidt desperat efterhånden. Så prøver mig frem. http://annoncelight.dk/showad/219578 Redigeret 8. December, 2016 af Pelle45 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 8. December, 2016 For tre måneder siden fik du tips om at spørge Adelie eller Frække Ida, samt om at tjekke annoncer. Må man tillade dig at spørge, om ikke det gav bonus ? Hvis jeg havde din/jeres fantasi, og ville betegne mig som desperat (som du skriver. du er), så er jeg ret sikker på, at jeg kunne arrangere det set-up i løbet af en uges tid. Især da jeg ret mobil - som du skriver I også er Hvad har du gjort, og hvad er gået galt for jer ? Venligst Ftench Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pelle45 7 Skrevet 8. December, 2016 Nej fik ikke kontakt, men søger da bestemt piger omkring det midtjydske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 8. December, 2016 Ved ikke hvordan i har forsøgt at få en aftale. Mit råd til et par er i altid skal ringe sammen til en glædes pige, det gør det nemmere og hurtigt afklaring om at i er et par, for desværre er der mange mænd der ringer/sms om en fantasi han kone ikke deler med ham. Og det gider vi glædes piger jo ikke bruge tid på. Jeg har haft par, der er desværre lang i mellem seriøse par. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg