Hop til indhold
Guest chris 60

Danske Simone

Recommended Posts

Guest chris 60

Nu har jeg jo en del kommunikation med denne skønnert! 

Nu kommer hun så igen til Jylland nær ved mig, så jeg har fået lov til at "blære mig lidt" over, at jeg nu heldigvis skal møde hende igen meget snart. ;-) 

Søndag kl. 22 til ??, hvor der skal hygges, nusses elskes og snakkes - og så tirsdag, hvor vi skal mødes kl. 20-?? hvor der skal bades, nusses, hygges og snakkes OG elskes! Kan en liderbuk som mig så få det bedre? Nej, vel!! Og da slet ikke, når hun selv synes, det bli'r FEDT! Denne skønnert har jo sat sig fast i mit hovede, som ingen anden GP nogensinde før, som tidl. nævnt, men hold-da.så-da-lige-kæft! Hun er den dejligste, og kunne jeg gafle hende for mig selv i morgen, så gjorde jeg det uden at tænke!

Meeeen, sådan spiller "klaveret" jo ikke. Det ved vi alle. Simone laver det hun laver og er tilfreds med det - det har jeg spurgt ind til med de svar, jeg håbede på, da jeg ike gider misbrug af sårbare kvinder - og hun gider ikke - pt. i hvert fald - et fast forhold. Det gør jeg heller ikke pt.- så en perfekt symbiose os imellem, selvom hun jo i sagens natur har andre "forhold" ved siden af. Det har jeg så osse i ny og næ - men ingen ved siden af eller over Simone. Og vi skal ses rigtigt meget i fremtiden - det er vi så osse enige om! Og nogle her ved måske, at jo flere gange vi ses, jo bedre bliver det. Ikke kun sexuelt, men osse på det personlige plan! Og hvad sidstnævnte angår, så "kører" det allerede fint, selvom vi stadig kun har mødtes een gang.

Der var bare noget med kemien! Og den er der stadig. Det skal man sgu holde fast i, når det sker! Penge imellem eller ej, når man nu ikke liiige er til parforhold, så må man jo - i min optik - snuppe den dejligste pige i DK! Selvom hun er GP! Lidt/meget heldigt, at jeg fik taget mig sammen til at kontakte Simone, da jeg gjorde. For om ikke andet, så tror jeg vi ender med at blive rigtigt gode venner! =g forhåbentlig osse elskende! DET vil jeg ikke undvære for noget! Så må Simone sgi "køre" sit lille bierhverv som hun vil. Hun har advaret mig mod at blive forelsket, men det skal hun nu ikke bestemme,- jeg føler det, jeg føler, men så længe jeg kan acceptere tingenes tilstand, så holder jeg ved Simone! Og det kan jeg acceptere. Det var jo sådan, jeg mødte hende!

Nåmenøøh. Det var bare et lille indspark! Glædespiger er ikke ludere altid! De er faktisk mennesker af kød og blod. Nogle- i hvert fald de danske - kender til flere i branchen, som gør det, de gør, af lyst og fornøjelse.

Sov godt brødre. Og vær misundelige! ;-) Smag og behag er forskellig, men i min smag, har jeg fundet GULD!!

 

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...