Pole80 11 Skrevet 8. December, 2016 Nogen der kender hende her? https://annoncelight.dk/showad/219616 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 8. December, 2016 Der står slet ingen information om pigen, har det ingen betydning for dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 8. December, 2016 Med de priser, ligner det er total amatør, eller en fake annonce hvis du spørger mig:Priser:Handjob 200Blowjob 350Analsex i 30 min 700Almindelig sex i 30 min 1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18096 Skrevet 8. December, 2016 TboneDK skrev, for 30 minutter siden: Med de priser, ligner det er total amatør, eller en fake annonce hvis du spørger mig:Priser:Handjob 200Blowjob 350Analsex i 30 min 700Almindelig sex i 30 min 1000 Jeg må sige jeg godt aldrig har set eller hørt nogen der prissatte græsk billigere end dansk.. Virker finurligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 8. December, 2016 TboneDK skrev, for 59 minutter siden: Med de priser, ligner det er total amatør, eller en fake annonce hvis du spørger mig:Priser:Handjob 200Blowjob 350Analsex i 30 min 700Almindelig sex i 30 min 1000 Jeg er mest til fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 8. December, 2016 Ingen tlf nr, men kun mail adr. = meget stor chance for det er en mand der modtager din mail og gokker af til det du skriver Men hvis du får en seriøst aftale med en ung pige, er jeg sikker på mange mænd gerne vil høre om din anmelde af denne pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 8. December, 2016 Forstår seriøst ik at nogle mænd er så nemme og syntes en annonce som denne er interessant, jo den kan godt være reel, men den skriger jo FAKE. Ingen info om 'pigen' ingen billeder, tlf nr eller andet. Selv hvis den er reel nok, aner man ikke om man møder en trunte på 60 år og 200kg eller et lille nips, hvordan kan annoncen vække interesse så? Især taget i betragtning af hvad muligheder der ellers findes, hvor en del endda er anmeldt herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 8. December, 2016 Hmm.. Annoncen er da slettet nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 8. December, 2016 Varmemester skrev, for 58 minutter siden: Hmm.. Annoncen er da slettet nu. Wonder why Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 8. December, 2016 TboneDK skrev, for 2 timer siden: Wonder why Det sjovt, for det bliver de tit når de er blevet anmeldt herinde, eller der blevet efterlyst info om "dem". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg