Hop til indhold
Pole80

Søger lækker fyr hård sex

Recommended Posts

Guest TboneDK

Med de priser, ligner det er total amatør, eller en fake annonce hvis du spørger mig:

Priser:
Handjob 200
Blowjob 350
Analsex i 30 min 700
Almindelig sex i 30 min 1000

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 30 minutter siden:

Med de priser, ligner det er total amatør, eller en fake annonce hvis du spørger mig:

Priser:
Handjob 200
Blowjob 350
Analsex i 30 min 700
Almindelig sex i 30 min 1000

Jeg må sige jeg godt aldrig har set eller hørt nogen der prissatte græsk billigere end dansk.. Virker finurligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 59 minutter siden:

Med de priser, ligner det er total amatør, eller en fake annonce hvis du spørger mig:

Priser:
Handjob 200
Blowjob 350
Analsex i 30 min 700
Almindelig sex i 30 min 1000

Jeg er mest til fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Ingen tlf nr, men kun mail adr. = meget stor chance for det er en mand der modtager din mail og gokker af til det du skriver ;-)  

Men hvis du får en seriøst aftale med en ung pige, er jeg sikker på mange mænd gerne vil høre om din anmelde af denne pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår seriøst ik at nogle mænd er så nemme og syntes en annonce som denne er interessant, jo den kan godt være reel, men den skriger jo FAKE. Ingen info om 'pigen' ingen billeder, tlf nr eller andet. Selv hvis den er reel nok, aner man ikke om man møder en trunte på 60 år og 200kg eller et lille nips, hvordan kan annoncen vække interesse så? Især taget i betragtning af hvad muligheder der ellers findes, hvor en del endda er anmeldt herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Varmemester skrev, for 58 minutter siden:

Hmm.. Annoncen er da slettet nu. :wacko:

Wonder why ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...