Hop til indhold
denjy

Yeidi Collins i Århus

Recommended Posts

Jeg er netop kommet hjem fra et fantastisk besøg hos Yeidi, som er ankommet til Århus i dag.
Det var mit første besøg hos en "shemale", men noget jeg har gået og fantaseret om i lang tid. I dag fik jeg endelig taget mig sammen til at tage springet, og jeg er glad for at jeg gjorde det.

Døren åbnede og jeg så Yeidi: Slank og trimmet, med en flot, fast røv, pæne bryster, langt lyst hår og efter vi kom i gang, også med en stor glat pik. Billederne ligner utroligt godt


Der var god kemi fra start, trods en anelse naturlig nervøsitet fra min side, men inden længe blev der både suttet og knaldet i mange forskellige positioner. Yeidi tændte tydeligvis på min veltrænede krop, og gav den alt hvad hun kunne i rollen som den aktive giver. Jeg blev dog også suttet og fik taget hendes pik til roden. Jeg fik på et tidspunkt også mulighed for at tage hende bagfra i hendes stramme hul - super frækt. Jeg blev derefter igen taget hårdt i flere omgange i flere forskellige stillinger, og var ekstremt tæt på at komme. Hun endte dog med at komme i kondomet oppe i mig og var meget glad og overrasket, fordi det kunne hun normalt ikke med så kort mellemrum. 

Som andre anmeldere har skrevet, så kan Yeidi godt lide at være aktiv, så hvis du har brug for at blive kneppet grundigt igennem, så er der rig mulighed for det her. Hvis det skal være en mere blid "første gang", så er hun måske ikke den helt rigtige. Hun kysser også en anelse aggressivt.

En halv time for 1000 kroner var givet godt ud. 
Der var god tid til bad både før og efter, og Yeidi fandt også tid til at hyggesnakke og kysse lidt efterfølgende.

 

Kvinden: Hvilken krop, hvilken indlevelse, hvilken energi. 10/10

Service: God tid, høflighed og knald for alle pengene. Jeg kom dog ikke, det vil nogle måske se som et minus  9/10
Stedet: en mørk og nedslidt lejlighed indrettet til formålet. Der var dog rent. 5/10.

Link: http://annoncelight.dk/showad/219600

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enten så passede kemi'en slet ikke, eller også er der pyntet lidt på trådstarters fortælling.

Ja, billeder passer fint, på nær at hun slet ikke havde så meget makeup, og var noget mere mandig end på billederne. Men ja, det er hende på billederne.

På trods af at det blev meldt ud fra start at det var nyt for mig, var hun stadig meget påtrængende og direkte. Ikke noget med, at vi lige tager det lidt stille - nej! Først sutte hende hård hvorefter der lige kom en lille smule glidecreme på hendes pik og min åbning - og så skulle den ellers presses ind. Her blev der sagt at hun skulle tage det lidt roligere og være forsigtigere. Et nyt kondom blev fundet frem, og så forsøgte hun igen. Ikke noget med at liste den stille ind - nope der blev virkelig presset til. Skal heller ikke kunne sige om jeg var lidt for anspændt, så det gjorde mere ondt - men så var det jo netop optil hende til at få mig til at slappe af, når hun nu var informeret...

Og det var ikke fordi at vi var i tidsnød, at der pludselig skulle arbejdes så hårdt - det var allerede 10 minutter inde i forløbet at der blev presset til.

Nå, men jeg fik da min udløsning alligevel, men noget speciel oplevelse var det ikke. Heller ikke noget kys eller andet.

Min næste oplevelse med sådan en pige kommer nok - men er ikke sikker på at det bliver med en købepige, da priserne ofte er højere end "rigtige" piger, og jeg nok skal bruge lidt mere tid til at slappe af.

Men det må vi jo se :-)

Redigeret af denunge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...