Hop til indhold

Recommended Posts

Hun begyndte som en lille lækker larve, der levede af græs og grønt. - Hvad hun hed den gang er forsvundet i vinden. - Så blev larven til en puppe under navnet Josefine. - Pupper vrikker med halen, når man ånder på dem. I puppe-stadiet udviklede især brystpartiet sig bemærkelsesværdigt. - Siden er hun krøbet ud af puppe-hylsteret og er blevet til en prægtig sommerfugl. - Nu kan hun frit baske med vingerne. - Hun flyver omkring og suger sød nektar og lader sig dække af pollen.

Det er næsten som handlingen i en smukt tegnet og farvelagt børnebog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Jeg er vild med store bryster - men, hun er gået WAY over, hvad jeg finder frækt & sexet ..

Nu, er det lidt mere "freaky"- looking i min optik, men heldigvis er vi ikke alle ens i smag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
TboneDK skrev, den 12/8/2016 at 08:25:

Jeg er vild med store bryster - men, hun er gået WAY over, hvad jeg finder frækt & sexet ..

Nu, er det lidt mere "freaky"- looking i min optik, men heldigvis er vi ikke alle ens i smag :-)

Jeg har prøvet at dække dem begge med mine safter.. men det svært at ramme alle flader når de er så store..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 11 timer siden:

Jeg har prøvet at dække dem begge med mine safter.. men det svært at ramme alle flader når de er så store..

She lets you shoot your cum on her boobs?

If that is the case - I really need to pay her a visit ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
DBCooper skrev, for 44 minutter siden:

She lets you shoot your cum on her boobs?

If that is the case - I really need to pay her a visit ...

She does. As many times as you can.

I recommend rubbing oil on them too, makes spanish between them extra awesome.

Del dette indlæg


Link til indlæg

A question, does anybody know the answer? How much does 1 hour cost at Sexyclub? They don't have any prices on their website. It's usually around 2000 danish, would it be the same over there?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, den ‎19‎-‎12‎-‎2016 at 13:12:

She does. As many times as you can.

I recommend rubbing oil on them too, makes spanish between them extra awesome.

Plasker .....ved du i hvilket prisleje kun oliespansk ligger i ?? Hun ser saaatme dejlig ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...