Hop til indhold

Summer / Josefine

Featured Replies

Skrevet

Hun begyndte som en lille lækker larve, der levede af græs og grønt. - Hvad hun hed den gang er forsvundet i vinden. - Så blev larven til en puppe under navnet Josefine. - Pupper vrikker med halen, når man ånder på dem. I puppe-stadiet udviklede især brystpartiet sig bemærkelsesværdigt. - Siden er hun krøbet ud af puppe-hylsteret og er blevet til en prægtig sommerfugl. - Nu kan hun frit baske med vingerne. - Hun flyver omkring og suger sød nektar og lader sig dække af pollen.

Det er næsten som handlingen i en smukt tegnet og farvelagt børnebog.

Skrevet

Jeg er vild med store bryster - men, hun er gået WAY over, hvad jeg finder frækt & sexet ..

Nu, er det lidt mere "freaky"- looking i min optik, men heldigvis er vi ikke alle ens i smag :-)

• 2 weeks later...
Skrevet
Skumhest skrev, for 13 minutter siden:

Er Summer/Josefine fra Danmark eller ?

Ja

Skrevet
TboneDK skrev, den 12/8/2016 at 08:25:

Jeg er vild med store bryster - men, hun er gået WAY over, hvad jeg finder frækt & sexet ..

Nu, er det lidt mere "freaky"- looking i min optik, men heldigvis er vi ikke alle ens i smag :-)

Jeg har prøvet at dække dem begge med mine safter.. men det svært at ramme alle flader når de er så store..

Skrevet
Runaldo skrev, for 11 timer siden:

Jeg har prøvet at dække dem begge med mine safter.. men det svært at ramme alle flader når de er så store..

She lets you shoot your cum on her boobs?

If that is the case - I really need to pay her a visit ...

Skrevet
DBCooper skrev, for 44 minutter siden:

She lets you shoot your cum on her boobs?

If that is the case - I really need to pay her a visit ...

She does. As many times as you can.

I recommend rubbing oil on them too, makes spanish between them extra awesome.

Skrevet
Skumhest skrev, for 18 timer siden:

Er Summer/Josefine fra Danmark eller ?

Pæredansk og virkelig sød :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

A question, does anybody know the answer? How much does 1 hour cost at Sexyclub? They don't have any prices on their website. It's usually around 2000 danish, would it be the same over there?

Skrevet
Plaskeren skrev, den ‎19‎-‎12‎-‎2016 at 13:12:

She does. As many times as you can.

I recommend rubbing oil on them too, makes spanish between them extra awesome.

Plasker .....ved du i hvilket prisleje kun oliespansk ligger i ?? Hun ser saaatme dejlig ud

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.