Hop til indhold
Brutus

Drenge giver ikke oral til piger ..

Recommended Posts

Claire skrev, for 7 timer siden:

arh.. Tror nu ikke man skal lægge for meget vægt på en klumme skrevet af en gymnasie pige :D Dog er der mange undersøgelser der viser, at piger er meget tilbageholdende pga. usikkerhed mht. deres krop. Det er for grænseoverskridende og "pinligt" for mange, især unge piger, at sprede benene og lade en mands tunge komme til.

(Jeg kom sent igang med sex og jeg var ved at DØ i starten, når det kom til oral til mig :D )

nu laver jeg denne 

giphy.gif

 

Det gør du da :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Og nu, når invandrede kulturer blander sig med vores, sker det helt sikkert noget på det orale området. Jeg har hørt lige præcis det fra unge "hårde" drenge at de aldrig kunne tænke sig at ..

Når man så ser hvordan disse personer fra indvandrede kulturer vasker sig i svømmehallen med boxershorts på - ja, en enkelt kan da lige finde på at stikke hånden ned og give kalorius en hurtig tur - så tror jeg heller ikke det orale er noget de selv modtager ret meget af :rolleyes:

Det værste er næsten at unge danske mænd har adopteret denne stil :wacko:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig har vi mig hatten på, som kunden der betaler.

Tiden er afmålt, formålet med et besøg er i første række eget behov.

Så medmindre dette eget behov, primært er at få lov til at slikke en pige, så er det klart at manden for 1000 kr +/- pr halve time, i første række prioriterer at nå at få egen udløsning, inden at det banker på døren 5 minutter før tidsudløb.

Det er ikke spor egoistisk, bare sund fornuft for egne penge.

Men selvfølgelig, hvis pigen ligefrem tigger en om at blive til en slikketur på husets regning når tiden er gået, så er der vel også råd for det ;) 

Men husk at dette først og sidst handler om en økonomisk transaktion, uden hvilken døren er lukket i denne branche.

Det afspejler sig naturligt i en forskel på købers adfærd på hjemmefronten, og på udebane for simpel mammon.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 12/7/2016 at 20:45:

Så dårlig mange er til oralsex, gør næsten at jeg alligevel vil betakke mig. :D

Tak! Egentlig meget rart at vide. Jeg er ret dårlig til det, og selvom jeg synes det kan være rart, så lader jeg typisk være fordi det nok ikke gør det helt store for modtageren ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg må jo være hamrende unormal. Jeg har tit betalt for at få lov til at slikke fisse. Måske er det alderen?!? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
zommas skrev, for 31 minutter siden:

Ja, jeg må jo være hamrende unormal

Nææææ - hvorfor skulle du være det..?!?!?! Nogle kan lide moren og andre datteren - mere kompliceret er det ikke :-)

 

God weekend,

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 7/12/2016 at 20:45:

Så dårlig mange er til oralsex, gør næsten at jeg alligevel vil betakke mig. :D

Hvis en gæst gerne vil give dig oralsex, så er det ikke usandsynligt at det er for at gøre noget godt for netop DIG, og så ville han uden tvivl gerne have lidt venlig vejledning af dig for at gøre det bedst muligt. I piger nævner tit at i 'ikke er tankelæsere' og gerne vil have os gæster til at bede om det VI gerne vil opleve sammen med jer - kunne det tænkes at det var det samme den anden vej rundt ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 8 minutter siden:

Hvis en gæst gerne vil give dig oralsex, så er det ikke usandsynligt at det er for at gøre noget godt for netop DIG, og så ville han uden tvivl gerne have lidt venlig vejledning af dig for at gøre det bedst muligt. I piger nævner tit at i 'ikke er tankelæsere' og gerne vil have os gæster til at bede om det VI gerne vil opleve sammen med jer - kunne det tænkes at det var det samme den anden vej rundt ? 

 

Jeg har skrevet en hel brugsvejledning til mig og min krop, på min annonce. Ellers tak, for dit umådelig fine råd. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg fatter virkelig ikke ungdommen (Gisp er jeg blevet SÅ gammel).

Det er en forrygende fornøjelse at 'gå ned på' en dejlig pige, bare hun er ren og velsmagende, nogenlunde trimmet og glad for at modtage.

Nu håber jeg, at en masse unge studiner finder sitet her og tilbyder at vi kan få lov at tilfredsstille dem oralt, ren win win !

(jeg ved godt at det er urealistisk, men hvad pokker: er det ikke kunjul en gang om året?)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
Claire skrev, den 7/12/2016 at 23:59:

arh.. Tror nu ikke man skal lægge for meget vægt på en klumme skrevet af en gymnasie pige :D Dog er der mange undersøgelser der viser, at piger er meget tilbageholdende pga. usikkerhed mht. deres krop. Det er for grænseoverskridende og "pinligt" for mange, især unge piger, at sprede benene og lade en mands tunge komme til.

(Jeg kom sent igang med sex og jeg var ved at DØ i starten, når det kom til oral til mig :D )

nu laver jeg denne 

giphy.gif

 

Jeg kan genkende det du skriver fra en tidligere elskerinde.

Hun var en flot slank pige med former , delikate små bryster og en smuk 'mis'.

Men hun syntes selv at hende fisse ikke var flot (især 'lidt  for lange skam læber').

Heldigvis lærte hun at slappe af og nyde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Servicemeddelelse til kvinder:
Er du træt af drenge/mænd ikke giver dig oralsex, så ring til mig :)

Det er imo da en af mine største fornøjelser ved sex, at se en kvinde vride sig i ekstase fordi man har fundet ud af hvordan netop hun kan lide det :)
Mmmmm. De stakkels egocentrerede drengebørn ved slet ikke hvad de går glip af :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
badassbluesman skrev, den 7/12/2016 at 21:36:

Det er lidt underligt med at give/modtage oralt. Med risiko for en shitstorm så vil jeg alligevel give min vinkel på sagen: Jeg giver ALDRIG oralt til en GP - hvorfor skal jeg det?

Jeg kommer hos en GP for at få en på opleveren - ikke for at gøre et forsøg på at give hende en orgasme oralt - så vil hele MIN tid gå med det da det af min erfaring tager en del tid for de fleste kvinder at få orgasme - næ jeg har (desværre) mig-hatten på når jeg besøger en GP.

Det er heller ikke altid så indbydene (mentalt) at skulle have snotten ned i en revne hvor andre lige har været med forskellige organer (tunge/p*k/fingrer) - men det er kun min ydmyge holdning til den sag.

 

God aften fra The Bluesman

Haha :D  

Og HOV HOV!! :angry:

Nogen af os, går faktisk i bad og skyller og vasker os RET GRUNDIGT imellem HVER kundebesøg!!

OG nogen af os piger lægger rent lagen på sengen HVER GANG - SAMMEN MED KUNDEN når det er kunden der kommer på besøg, således at denne ved sig sikker på,at han ikke ligger i det klamme lagen fra kunden før ham .

Jeg hader selv dårlig hygiejne og jeg har derfor altid selv lagner med når jeg er på et sted, for at være sikker på, at jeg ikke selv skal ligge og fedte rundt i det samme AD, hele dagen.

Og til mit Haha :D såeh ehmmm.. hør her... hvis man er god til at slikke fisse, så tager det altså ikke ret lang tid at slikke en pige til orgasme...

"Nogen" er selvfølgelig ikke helt med på, hvordan man slikker ordenligt og derfor kan der naturligvis godt gå lang tid...måske forevigt før orgasmens tid kommer 

eller aldrig kommer... :P :roll:

Dog vil jeg sige , at nogle faktisk betragter det som værende nydelse, af samme årsag som jeg for eksempel sutter pik : modpartens reaktion.

Hvem pokker nyder ikke at se , at det man gør, får modparten helt op at ringe ? 

Sex betyder jo deltagelse fra BEGGE parter.

Jeg læser i din kommentar, at du er er en af de "søstjerner " der lægger sig fladt på ryggen på en fuldstændig passiv måde og emmer langt væk af seksuel uerfarenhed..:lol:

 

men det kan naturligvis godt være, at din kommentar kun handler om dit udtryk for HVOR dårlig du åbenbart er til at slikke fisse, siden du ikke formår at få en pige til at komme inden for kort tid ? :rolleyes:

Med det sagt, så tror jeg altså ikke at der er nogen af os piger i branchen der kræver at man slikker fisse på os ? :shock:

At mange af os elsker det (HVIS manden altså kan finde ud af hvordan man gør) ,er jo ikke ensbetydet med, at man SKAL benytte sig af den mulighed med den pige som man har på besøg ? 

Med mindre at man er så seksuel uerfaren, at man kun formår at ligge helt passivt som en søstjerne, så er der jo mange andre måder at vise sin deltagelse på :wub:

 

sex kan være mange ting - men hvis der er noget som sex IKKE er - så er det, når det kun er den ene part der deltager i akten ;) 

jeg forstår fint,at du synes at du har retten til at være lidt egoistisk -

Alle os piger der er i branchen -( i hvert fald dem af os ,der virkelig elsker vores job)  formår jo altid  at gøre hvad vi kan,

for at det skal blive en god oplevelse ?

Hvis man når gennem nåleøjet og hvis jeg ikke har sorteret folk fra allerede idet de forsøger at booke en tid med mig, så er jeg da ret ligeglad med om ham jeg skal besøge vil slikke min fisse eller ej. 

Bare det er en god oplevelse. Og gode oplevelser er ligesom karma. Der skal to til at få den rette karma /gode oplevelse . 

Mange mænd tror fejlagtigt at de har kneppet en del piger :blink::roll:

Desværre er faktum ofte , at det er pigerne der har kneppet manden - aldrig omvendt 

Og det faktum er der sgu ikke ret meget "mand "over...:lol:

Hvis du synes at jeg provokerer dig, så må det jo være fordi at jeg har ret :P 

Hvis ikke, så får du kun enighed herfra : naturligvis er du i fokus og det vigtigste er en god oplevelse og god karma ( hverken om man slikker fisse eller ej) der altid gør udfaldet for, hvor vidt det har været et godt eller et dårligt valg, at have sex sammen ;) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Bundstokken skrev, for 23 timer siden:

Hvis en gæst gerne vil give dig oralsex, så er det ikke usandsynligt at det er for at gøre noget godt for netop DIG, og så ville han uden tvivl gerne have lidt venlig vejledning af dig for at gøre det bedst muligt. I piger nævner tit at i 'ikke er tankelæsere' og gerne vil have os gæster til at bede om det VI gerne vil opleve sammen med jer - kunne det tænkes at det var det samme den anden vej rundt ? 

 

jeg er fuldstændig enig med dig @Bundstokken

Jeg må indrømme at da jeg var i branchen i starten ,så turde jeg simpelhen ikke fortælle kunden, at han var totalt uerfaren "down there" for jeg var bange for at gøre ham fornærmet. 

Det har dog ændret sig radikalt... og jeg fortæller ofte (enten ved at vise det eller sige det) hvordan jeg bedst kan lide det. 

Vi piger er jo ligesom jer mænd :forskellige med hensyn til hvad vi bedst kan lide.

 

 

Dog er det ikke altid at jeg har tålmodigheden til at gå for meget op i forspillet . 

Det er ofte svært for mig, ikke at hive og trække i folk der ligger og slikker på livet løs - fordi jeg så gerne vil knalde 

Der er altså ikke noget bedre , end en stiv pik oppe i mig - så kan man være nok så dygtig til at slikke fisse

For det`som I mænd gør med jeres pik - DET er sgu klasse :wub::rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 20 timer siden:

Haha :D  

Og HOV HOV!! :angry:

Nogen af os, går faktisk i bad og skyller og vasker os RET GRUNDIGT imellem HVER kundebesøg!!

OG nogen af os piger lægger rent lagen på sengen HVER GANG - SAMMEN MED KUNDEN når det er kunden der kommer på besøg, således at denne ved sig sikker på,at han ikke ligger i det klamme lagen fra kunden før ham .

Jeg hader selv dårlig hygiejne og jeg har derfor altid selv lagner med når jeg er på et sted, for at være sikker på, at jeg ikke selv skal ligge og fedte rundt i det samme AD, hele dagen.

Og til mit Haha :D såeh ehmmm.. hør her... hvis man er god til at slikke fisse, så tager det altså ikke ret lang tid at slikke en pige til orgasme...

"Nogen" er selvfølgelig ikke helt med på, hvordan man slikker ordenligt og derfor kan der naturligvis godt gå lang tid...måske forevigt før orgasmens tid kommer 

eller aldrig kommer... :P :roll:

Dog vil jeg sige , at nogle faktisk betragter det som værende nydelse, af samme årsag som jeg for eksempel sutter pik : modpartens reaktion.

Hvem pokker nyder ikke at se , at det man gør, får modparten helt op at ringe ? 

Sex betyder jo deltagelse fra BEGGE parter.

Jeg læser i din kommentar, at du er er en af de "søstjerner " der lægger sig fladt på ryggen på en fuldstændig passiv måde og emmer langt væk af seksuel uerfarenhed..:lol:

 

men det kan naturligvis godt være, at din kommentar kun handler om dit udtryk for HVOR dårlig du åbenbart er til at slikke fisse, siden du ikke formår at få en pige til at komme inden for kort tid ? :rolleyes:

Med det sagt, så tror jeg altså ikke at der er nogen af os piger i branchen der kræver at man slikker fisse på os ? :shock:

At mange af os elsker det (HVIS manden altså kan finde ud af hvordan man gør) ,er jo ikke ensbetydet med, at man SKAL benytte sig af den mulighed med den pige som man har på besøg ? 

Med mindre at man er så seksuel uerfaren, at man kun formår at ligge helt passivt som en søstjerne, så er der jo mange andre måder at vise sin deltagelse på :wub:

 

sex kan være mange ting - men hvis der er noget som sex IKKE er - så er det, når det kun er den ene part der deltager i akten ;) 

jeg forstår fint,at du synes at du har retten til at være lidt egoistisk -

Alle os piger der er i branchen -( i hvert fald dem af os ,der virkelig elsker vores job)  formår jo altid  at gøre hvad vi kan,

for at det skal blive en god oplevelse ?

Hvis man når gennem nåleøjet og hvis jeg ikke har sorteret folk fra allerede idet de forsøger at booke en tid med mig, så er jeg da ret ligeglad med om ham jeg skal besøge vil slikke min fisse eller ej. 

Bare det er en god oplevelse. Og gode oplevelser er ligesom karma. Der skal to til at få den rette karma /gode oplevelse . 

Mange mænd tror fejlagtigt at de har kneppet en del piger :blink::roll:

Desværre er faktum ofte , at det er pigerne der har kneppet manden - aldrig omvendt 

Og det faktum er der sgu ikke ret meget "mand "over...:lol:

Hvis du synes at jeg provokerer dig, så må det jo være fordi at jeg har ret :P 

Hvis ikke, så får du kun enighed herfra : naturligvis er du i fokus og det vigtigste er en god oplevelse og god karma ( hverken om man slikker fisse eller ej) der altid gør udfaldet for, hvor vidt det har været et godt eller et dårligt valg, at have sex sammen ;) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kamilla K

Blev lidt provoseret;)

Nu er det jo ikke alle kvinder som får orgasme ved at manden tager tungen ud af munden

så ikke alle piger kommer hurtig det er nok lidt individuelt men kan jo nyde når en pige får en bølge af orgasmer når hun slikkes på den anden side så nyder jeg også når orgasmen bygges op over tid og gerne ender i en sprøjteorgasme

Så dybest set findes det nok ikke en manual på hvad der er bedst oralsex

Min bedste  oplevelse med oralsex var for et par år siden hvor det startet med fodfetish med kys og slikking samt massage af fødder dette tænte pigen enormt og så skulle jo fissen slikkes ren efter efter flere orgasmer og et par sprøjt så var nydelsen i top hos begge

kh

jj

avii11138861470582.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
jonnyjazz skrev, 1 time siden:

Kamilla K

Blev lidt provoseret;)

Nu er det jo ikke alle kvinder som får orgasme ved at manden tager tungen ud af munden

så ikke alle piger kommer hurtig det er nok lidt individuelt men kan jo nyde når en pige får en bølge af orgasmer når hun slikkes på den anden side så nyder jeg også når orgasmen bygges op over tid og gerne ender i en sprøjteorgasme

Så dybest set findes det nok ikke en manual på hvad der er bedst oralsex

Min bedste  oplevelse med oralsex var for et par år siden hvor det startet med fodfetish med kys og slikking samt massage af fødder dette tænte pigen enormt og så skulle jo fissen slikkes ren efter efter flere orgasmer og et par sprøjt så var nydelsen i top hos begge

kh

jj

avii11138861470582.jpg

:lol:

oralsex betyder jo heller ikke , at det skal ende med orgasme ? ;) 

Når jeg sutter på en pik, så er sjældent med henblik på at manden skal komme 

- men for at tænde ham , høre hans vejrtrækning ændre sig til ophidselse og for at gøre ham klar og lystig til sex . 

Ligeledes anser jeg også det omvendte - når jeg bliver slikket. 

Men hvis jeg får orgasme via oralsex, så er jeg da langt fra stilnet af og tilfreds ? Det er manden jo heller ikke ? 

Det tager altså flere timer at mætte mig seksuelt , hvis jeg først bliver tændt . Jeg skal helst fodres konstant - uden pauser - i de timer det tager

Ellers bliver jeg ikke mæt .

Om jeg får en enkelt orgasme eller to har bestemt intet at sige - for der skal meget mere til , før jeg føler mig helt mættet 

Min håndbruser er simpelthen det bedste redskab til at kunne stimulere mig på klitoris - området-.

Ofte ligger jeg i flere timer ude i bruseren og jeg kan næsten ikke rejse mig bagefter , fordi jeg er så træt af alle de orgasmer.

Men det betyder altså ikke, at jeg er mæt . Jeg kan sagtens modtage pik i flere timer bagefter.

For det er jo to forskellige slags tilfredsstillelse ( for mig er det i hvert fald ) Og hvis jeg kun er blevet stilnet tilfreds på det ene punkt , så er jeg jo ikke mæt på det andet punkt.

Selvom man slukker tørsten, betyder det jo ikke , at man også slukker sulten ?

Jeg kan sagtens have masser af sex hver dag uden at synes at jeg får sex nok. Det sker faktisk ret sjældent at jeg synes at jeg får sex nok . 

Men det betyder jo ikke at jeg ikke værdsætter og synes at det sex jeg har fået i løbet af dagen , ikke er rart ? 

Ren hypotetisk kan man vel formulere det som, at hvis man elsker appelsiner og hvis man er sulten, så er det jo pragtfuldt at spise en appelsin og man nyder at indtage appelsinen i fulde drag. Men appelsiner stilner jo ikke ens sult og de mætter ingen, uanset hvor godt de smager. 

Sådan har jeg det med det sex . 

Så om man vil slikke eller ej, det nyder jeg ikke tingene mindre af. Og igen så forventer jeg jo heller ikke at man kommer når jeg går ned på knæ og sutter pik. 

Jeg tigger og beder ofte folk om at prøve igen hvis de er kommet i den akt hvor jeg sutter pik. Eller hvis de kun kommer en gang.

For det første , så betaler folk jo for at få stilnet deres seksuelle lyster. Og hvis jeg ikke har formået at tømme folk helt og aldeles og stilne deres seksuelle sult inden vores veje skilles , så synes jeg da ikke at de har fået ret meget for deres penge ? 

Jeg plejer at sige, at man skal smede imens jernet er varmt - og mange er stadig stive lige efter at de kommer . Ergo, jernet er stadigt varmt :D 

Og hvis manden helst ser at man lige ligger lidt og holder pause, så gør jeg hvad jeg kan for at han får lyst igen bagefter. naturligvis er det for min egen skyld , for at få mere pik - men det er da lige så meget for mandens skyld . Jeg synes da at det er mange penge at kaste efter en pige, hvis man som pige ikke engang formår at stile en tilfreds .

Jeg ville i hvert fald blive skuffet, hvis jeg som kunde have betalt en pige for sex og hvis pigen ikke formåede andet end en enkelt omgang , hvis jeg nu kunne klare to eller tre omgange inden tiden er gået ? 

Og nu har jeg glemt hvad tråden egentlig handler om , fordi jeg har ladet mig rive med af alt det snak om sex :P 

 

 

 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig, er der intet der er mere lækkert.
Hvis pigen er sød, og hvis der er bare lidt respons ... ;) 

I piger skal da endelig gelejde os, det er jo nok meget forskelligt hvordan (og om) I kan li' det ... 
Og drop orgasmejagten, bare I synes det er rart ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 4 timer siden:

For mig, er der intet der er mere lækkert.
Hvis pigen er sød, og hvis der er bare lidt respons ... ;) 

I piger skal da endelig gelejde os, det er jo nok meget forskelligt hvordan (og om) I kan li' det ... 
Og drop orgasmejagten, bare I synes det er rart ... 

Slik alfabetet! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 6 timer siden:

Og nu har jeg glemt hvad tråden egentlig handler om , fordi jeg har ladet mig rive med af alt det snak om sex :P 

 

 

 

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan meget nemt få orgasme ved oral sex.. Hvis jeg har sat mig selv op til det.. Altså for mig er det ikke så meget "dernede" orgasmer kommer fra det er min hjerne.. Det lidt underligt måske.. Nogle siger at man bare skal føle efter og helt lade være med at tænke men sådan fungere jeg sku ikke.. Selvfølgelig kan jeg når til et punkt hvor jeg har fået overtænkt og så der ingen chance.. Men derfor nyder jeg stadig sex..

Jeg er total overdrevet pleaser.. Og det er både i privatlivet og på arbejdet.. Jeg er meget auditiv hvilket betyder at jeg tænder på lyden.. Når jeg kan hører på en mand at han nyder det jeg laver så bliver jeg tændt.. Jeg kender ikke noget værre end mænd der intet siger.. Især når de kommer.. Jeg føler mig snydt på en måde.. Hahaha..  Det gør sig også gældende når jeg ser porno (Jeps det gør jeg faktisk.. Hahaha) jeg kan slet ikke klarer pornofilm hvor det eneste man kan hører er en skævet kælling der larmer.. Nej nej.. Jeg vil hører manden.. Jeg har ikke behov for at han skal komme flere gange på vores tid sammen.. Men jeg gør altid hvad jeg kan for at gæsten i hvertfald kommer en gang.. Jeg mener godt jeg kan stille en mand tilfreds ved at give ham en udløsning.. Det er i hvertfald hvad jeg hører på feedbacken.. Men hvis han selvfølgelig gerne vil komme flere gange så skal jeg sku nok give den gas sammen med ham.. 

Generelt elsker jeg bare sex i de fleste afskygninger og oral sex har jeg lært at sætte meget mere pris på med tiden.. Før da jeg var yngre syntes jeg det var pinligt og jeg følte mig blottet og meget sårbar liggende der nøgen.. Nu det en nydelse når en mand vil bruge tid dernede.. Men det er på ingen måder et krav.. Dog synes jeg da klart jeg leverer en bedre oplevelse når jeg selv er tændt end ved f.eks dansk hvor det hele skal gå lidt hurtigt og man ikke når at blive tændt ordentligt.. Det ingen hemmelighed at kvinder tager længere tid om at blive tændt end hvad mænd gør.. Og det gælder altså også mig.. Selvom det måske ville være bedre reklame at fortælle om hvor meget jeg bare elsker pik og bliver tændt lige så snart jeg har modtaget pengene og slet ikke kan få nok og giver den ene udløsning efter den anden og bla bla bla men det føler jeg ikke behov for.. Jeg er vitterligt ikke her inde for at finde gæster men for at give et ærligt indblik i mig som person i en branche hvor man sjældent kan snakke med venner og familie om hvad man laver.. 

Selvfølgelig ville det være dumt at være i et servicefag hvis jeg ikke var serviceminded og gjorde mit bedste for at gæsten få den oplevelse han har efterspurgt og der tror jeg egentlig mit pleasergen er meget behjælpelig.. Og så ville det være dumt at sælge noget man ikke engang selv kan lide.. Uanset hvad man sælger.. Vi synes jo alle sammen at tilbagevendende gæster er skide dejlige fordi vi så ved vi har gjort vores arbejde ordentligt.. Men helt ærligt.. Hvis jeg kun havde det her arbejde fordi jeg elskede sex så kunne jeg sku da lige så godt gøre det gratis.. Det ville nok tiltrække en voldsom mængde mænd.. Hahaha.. 

Når tilbage til emnet.. Her er der intet krav om oralsex.. Og jeg forstår udemærket de gæster der ikke vil bruge dyrtkøbt tid på at give mig en orgasme men lige den med renlighed holder altså ikke her.. Og det gør den heller ikke ved de fleste af mine smukke kollegaer.. Vi plejer altså alle sammen at vaske os.. Relax.. Hehe.. Men sandt nok så bruger de fleste unge mænd generelt mindre tid på kvindens tilfredsstillelse end mænd der er mere erfarne og modne.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg har mødt flere mænd der ikke brød sig om at slikke fisse.... Og rigtig mange piger der ikke brød sig om at sutte pik. Fint nok, så skal I da heller ikke dét, sex handler jo ikke om ubehag, tværtimod, ik?

Som luder er jeg ligeglad om du vil slikke fisse, for der skal sgu nok være 10 andre der gerne vil! (Høhø) og nogle gange kan det også blive liiiidt for meget fisseslikning på en dag (min klit er altså ret følsom og I er ikke alle lige blide ved den og så kan det godt blive lidt ømt og overfølsomt)

Privat bliver du nok ret hurtigt skiftet ud, men jeg kunne ikke finde på at kræve at du skulle hvis du ikke kan lide det, for hvis du faktisk ikke har det sjovt, så har jeg altså svært ved at have det sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...