Hop til indhold
Varmemester

Et a dagens spørgsmål.

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 31 minutter siden:

Ej det ville også kræve en helt masse budding og et badebassin jo.. Hahaha.. 

Hmm.... Så har I HELT KLART alle mænds, herinde fra, opmærksomhed. :lol: Og jeg vil være i tvivl om hvem jeg skulle holde med. :lol:

Forresten... Kan du ha en go vagt idag. Og gi den lige lidt ekstra gas for min skyld. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Hmm.... Så har I HELT KLART alle mænds, herinde fra, opmærksomhed. :lol: Og jeg vil være i tvivl om hvem jeg skulle holde med. :lol:

Forresten... Kan du ha en go vagt idag. Og gi den lige lidt ekstra gas for min skyld. ;)

Argh.. Jeg ville regne med din støtte.!! Hahaha.. Small but lethal siger jeg bare.. 

Uhh ja jeg sidder i toget lige nu på vej over for at få den helt store tur:wub:.. Sommerfuglene er voldsomme..

Jeg giver den fuld gas på alle tangenter det kan jeg garantere dig for.. Ingen mand kommer til at forlade marstalsgade nr 6 utilfredsstillet.. Medmindre de ikke kommer fra kælderen altså.. Kunne se sjovt ud hvis jeg begynde at rive mænd ud af deres lejligheder.. Hahaha.. Hahaha.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Åårrhh Claire, kom nu ind i kampen. :lol:

i dette tilfælde kunne jeg vidt lige så diskutere med et stykke vådt pap. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Hmm... Kalder du @JenniferRomantica som "et vådt stykke pap"? :-o :-o :lol: :lol:

Haha måske mere passende hvis jeg siger, jeg orker ikke at bruge energi på dét, når jeg er helt overbevist om, at hun nok, med tiden, skal lære hvad det betyder. :) 

(Det håber jeg ihvertfald for hende :) ) 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 5 minutter siden:

Haha måske mere passende hvis jeg siger, jeg orker ikke at bruge energi på dét, når jeg er helt overbevist om, at hun nok, med tiden, skal lære hvad det betyder. :) 

(Det håber jeg ihvertfald for hende :) ) 

Ok.. Det der tror jeg at jeg bare blander mig udenom. :lol: Den må i sq selv ta. :lol:

Hehe.. Egentlig sjovt som et indlæg lige pludselig kan handle om noget andet. :lol: Men hva fuck, ordet er frit. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

.... Ingen mand kommer til at forlade marstalsgade nr 6 utilfredsstillet..

Har I aldrig haft besøg af pantefogeden? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 minutter siden:

Har I aldrig haft besøg af pantefogeden? :D

Hehe... Den var sq go.. Men det kunne jo også være at han fik lidt ekstra for at glemme han havde været der. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er der blevet sovet på det et par gange. Og uden kontakt til hende, selvom at vi dagligt har haft kontakt. 

Konklusionen er blevet at jeg har fortalt hende hvordan jeg har det, og hvad jeg føler for hende. Så må vi se hvad hun svare. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 26 minutter siden:

Så er der blevet sovet på det et par gange. Og uden kontakt til hende, selvom at vi dagligt har haft kontakt. 

Konklusionen er blevet at jeg har fortalt hende hvordan jeg har det, og hvad jeg føler for hende. Så må vi se hvad hun svare. :)

Flot, at du fik smidt slæberne over tærsklen. Jeg har altid selv haft svært ved at udtrykke den slags over for piger, især fjæs til fjæs. Men held og lykke med projektet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Borende X takker. Jeg har så fået svar, desværre ikke lige det jeg havde håbet. :(

Det blev et negativt svar. Hun mener ikke hun har tid og overskud til et forhold lige nu. :( Så nu er dillerdalleren pakket godt ned i bukserne det næste stykke tid.

Så piger: I vil desværre ikke blive varmet a varmemesteren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 minutter siden:

@Borende X takker. Jeg har så fået svar, desværre ikke lige det jeg havde håbet. :(

Det blev et negativt svar. Hun mener ikke hun har tid og overskud til et forhold lige nu. :( Så nu er dillerdalleren pakket godt ned i bukserne det næste stykke tid.

I det mindste har du fået en afklaring og behøver ikke leve i en måsketilværelse. Selvom det måske i øjeblikket er hårdt, er der sikkert andre piger, som en driftig varmemester kan fyre op under.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, den 9/12/2016 at 09:20:

Så er det vist tid til at Danmarks mesteren i ulykkelig og kompliceret kærlighed kommer med et råd.

Vend det negative svar til et sidste spørgsmål om hun regner med at have tid til en kop kaffe når hun stopper altså når hun lige har fået luft og overskud (lille katte lem) nogen gange skal man kæmpe for det og ikke tage et nej for et nej. Du skal selvfølgelig respektere endnu et negativt svar på ovenstående og indstille dig på at det ikke skal blive til noget, men så bebrejder du ikke dig selv i fremtiden hvorfor du ikke kæmpede for sagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PS44 skrev, for 34 minutter siden:

Så er det vist tid til at Danmarks mesteren i ulykkelig og kompliceret kærlighed kommer med et råd.

Vend det negative svar til et sidste spørgsmål om hun regner med at have tid til en kop kaffe når hun stopper altså når hun lige har fået luft og overskud (lille katte lem) nogen gange skal man kæmpe for det og ikke tage et nej for et nej. Du skal selvfølgelig respektere endnu et negativt svar på ovenstående og indstille dig på at det ikke skal blive til noget, men så bebrejder du ikke dig selv i fremtiden hvorfor du ikke kæmpede for sagen.

Hmm... Det var sq da en fantastisk ide. Jeg er bare ikke sikker på at det heller bliver et positivt svar. Men ja så har jeg prøvet. :)

Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

@Varmemester

Jeg kan godt se at tråden er blevet lidt afsporet, og nej, jeg har ikke læst samtlige indlæg, men her er mit besyv hvis du kan bruge det:

Fortæl hende det, åbent og ærligt, og stille og roligt, når I ligger og nusser bagefter (hvis du, efter så mange besøg, ikke kan få hende til at nusse med dig, så drop det hele, for så kan hun sgu virkelig ikke lide dig!), og bed hende tænke over om du må invitere hende på middag eller andet i privat regi. Afkræv hende ikke et svar med det samme, for det er sgu en stor beslutning. Og sidst, MEN ALDELES IKKE MINDST: stik hende en seddel med dit nummer og email, for du ved jo i virkeligheden aldrig om hun har telefonpasser, sikkerhed, bordelmutter eller pimp hun ville skulle diskutere med for at få dit nummer.

Og så selvfølgelig, tag det som en mand, med høflighed og forståelse hvis du får et afslag. Og accepter det svar du får første gang du får det (Nej har sgu aldrig betydet ja, det er kun et rygte ;) ).

Men det er sket før, så tag da chancen. Jeg har selv oplevet en gang eller to hvor jeg ville have sagt ja hvis jeg bare havde fået spørgsmålet, men det er jo ikke sådan noget vi selv kan spørge om (retten til at gå igen er jo netop noget af det du betaler for).

Held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 3 minutter siden:

@Varmemester

Jeg kan godt se at tråden er blevet lidt afsporet, og nej, jeg har ikke læst samtlige indlæg, men her er mit besyv hvis du kan bruge det:

Fortæl hende det, åbent og ærligt, og stille og roligt, når I ligger og nusser bagefter (hvis du, efter så mange besøg, ikke kan få hende til at nusse med dig, så drop det hele, for så kan hun sgu virkelig ikke lide dig!), og bed hende tænke over om du må invitere hende på middag eller andet i privat regi. Afkræv hende ikke et svar med det samme, for det er sgu en stor beslutning. Og sidst, MEN ALDELES IKKE MINDST: stik hende en seddel med dit nummer og email, for du ved jo i virkeligheden aldrig om hun har telefonpasser, sikkerhed, bordelmutter eller pimp hun ville skulle diskutere med for at få dit nummer.

Og så selvfølgelig, tag det som en mand, med høflighed og forståelse hvis du får et afslag. Og accepter det svar du får første gang du får det (Nej har sgu aldrig betydet ja, det er kun et rygte ;) ).

Men det er sket før, så tag da chancen. Jeg har selv oplevet en gang eller to hvor jeg ville have sagt ja hvis jeg bare havde fået spørgsmålet, men det er jo ikke sådan noget vi selv kan spørge om (retten til at gå igen er jo netop noget af det du betaler for).

Held og lykke

Tak Mette.

1: Det er hende der tager telefonen og det var hos hende selv jeg besøgte hende.

2: jeg HAR accepteret hendes nej og tager det som en mand. (selvom der var vidst en lille tåre i øjnkrogen)

Nå det var det... :lol: Du ville måske ha spurgt mig eller hvad? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, 1 time siden:

Tak Mette.

1: Det er hende der tager telefonen og det var hos hende selv jeg besøgte hende.

2: jeg HAR accepteret hendes nej og tager det som en mand. (selvom der var vidst en lille tåre i øjnkrogen)

Nå det var det... :lol: Du ville måske ha spurgt mig eller hvad? ;)

Du er jo en sand mester i at skabe varme, og mon ikke der et eller andet sted er en pigelil, der gerne vil varmes her i den kolde tid?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Du er jo en sand mester i at skabe varme, og mon ikke der et eller andet sted er en pigelil, der gerne vil varmes her i den kolde tid?

Hehe... Tak du.. Det er jo også det jeg lever a. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
Varmemester skrev, Lige nu:

@Mette Tøsen hmm.. Ingen svar på det. :lol: ;)

Heheh, nej, jeg tænkte at jeg ville forbigå den i stilhed og ikke træde på en der ligger ned. Men når du selv skal være sådan, så får du den da råt og uforsødet:

Du var en af de dejligere gæster, og jeg håber at se dig i dét regi mange gange mere, men nej, du er ikke lige kæreste materiale for mig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...