Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 @JenniferRomantica det kan jeg faktisk godt følge dig i. Det vil nok ikke være en rar tanke, men alligevel. Det ku jo være at man kunne sige "pyt", nu har vi hinanden. Ja det vil jo nok blive "at lave på en løgn" hvad historien ang. Hehe.. Kan sq godt være jeg skulle det. For lige nu HAR JEG sq kuk i kasketten. Ja jeg kender hendes rigtige navn. Det her er også til dig @Milfen Stella. Lige nu, så har jeg det sådan at, når jeg ved at hun kommer hjem til mig og kysser mig og visker "jeg elsker dig". Så vil jeg ha følelsen a at hun er "min". (ikke forståes sådan at jeg ejer hende) Og så kan det godt være at vi ikke dyrker sex hver dag. Men når vi så gør det, at jeg kan mærke at det faktisk er her hun har følelser med. Håber i forstår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 7. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 41 minutter siden: Spørgsmålet er vel egentlig også lidt om du som mand overhoved ville kunne leve med at hun fortsatte med at arbejde eller om du ville kræve at hun stoppede.? Fordi det ville være forkert.. Hvorfor ville dét være forkert? Det er vel helt op til den enkelte, jeg ville finde det helt fair (og gud nåde hjælpe min kæreste, hvis han troede han skulle rende og lege gigolo, mens jeg lå derhjemme og ventede) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 Claire skrev, for 10 minutter siden: Hvorfor ville dét være forkert? Det er vel helt op til den enkelte, jeg ville finde det helt fair (og gud nåde hjælpe min kæreste, hvis han troede han skulle rende og lege gigolo, mens jeg lå derhjemme og ventede) Ville du stoppe hvis din kæreste bad dig om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 7. December, 2016 Varmemester skrev, Lige nu: Ville du stoppe hvis din kæreste bad dig om det? Det ville ihvertfald en beslutning mellem min kæreste og jeg. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 57 minutter siden: Stella mener at hun ikke kunne date en der besøger hende som værende Stella.. En hun ikke er stødt på i den virkelige verden.. Jeg ved godt at det sker.. jeg har hørt tilfælde hvor det er sket.. Ja, Jasmin mødte jo sin nuværende mand, da han besøgte hende som glædespige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 Claire skrev, for 3 minutter siden: Det ville ihvertfald en beslutning mellem min kæreste og jeg. Ok. Jeg skulle bare lige forstå hvad du mente. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 Borende X skrev, for 1 minut siden: Ja, Jasmin mødte jo sin nuværende mand, da han besøgte hende som glædespige. Ok.. Så det kan ske altså. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. December, 2016 Varmemester skrev, for 3 minutter siden: Ok.. Så det kan ske altså. Ja, Jasmin fortalte om det i en lang, lang beretning. Nu kan jeg ikke lige finde den frem. Måske andre kan? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 7. December, 2016 Naturligvis kan det ske, jeg har selv været kærester med et par kunder og set endnu flere under mere private omstændigheder, vi er bare mennesker, med ægte følelser! Men med ingen af dem jeg har set er der gået op til 6 gange, før betaling ligesom har været sekundær, det er altid sket meget hurtigt hvis der har været den der helt særlige følelse. Jeg tror simpelthen ikke at hun har det på samme måde som dig, men det kan ske at jeg tager fejl. Og dog! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 Borende X skrev, for 11 minutter siden: Hmm... Nu har jeg problemet med den rødne kasse igen. Jeg kan ikke slette den, så jeg må skrive min besked her. Den beretning vil jeg gerne læse. Så led endelig videre. Jeg vil også lige selv prøve at se om jeg kan finde den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden: Naturligvis kan det ske, jeg har selv været kærester med et par kunder og set endnu flere under mere private omstændigheder, vi er bare mennesker, med ægte følelser! Men med ingen af dem jeg har set er der gået op til 6 gange, før betaling ligesom har været sekundær, det er altid sket meget hurtigt hvis der har været den der helt særlige følelse. Jeg tror simpelthen ikke at hun har det på samme måde som dig, men det kan ske at jeg tager fejl. Og dog! Ok.. Det kan da godt være at jeg skal ta det som et hint. Hmm.. Må nok bare lægge hende på is (altså i mit hoved) og så komme videre. Men det bliver så nok med dillerdalleren i bukserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 7. December, 2016 Claire skrev, for 41 minutter siden: Hvorfor ville dét være forkert? Det er vel helt op til den enkelte, jeg ville finde det helt fair (og gud nåde hjælpe min kæreste, hvis han troede han skulle rende og lege gigolo, mens jeg lå derhjemme og ventede) Jeg er fast tilhænger af at man ikke skal prøve at ændre den person man påstår man elsker derfor.. Hvis han som sexkøber forelsker sig i en pige ville det i mit hoved være forkert at prøve at ændre pigen på den måde.. Han ved jo ligesom hvad han gå ind til.. Jeg har før haft den med kærester og mænd jeg datede seriøst.. Jeg elsker mit arbejde og jeg kunne ikke rigtig forestille mig at skulle forsvinde ud af den verden sådan i den nærmeste fremtid.. Jeg nyder hver dag jeg tager på arbejde og jeg elsker de piger jeg har lært at kende igennem arbejdet og det tætte forhold vi faktisk har skabt.. Også mine teler er nogle personer jeg føler mig tæt med.. Vi griner og græder og hygger og snakker og kommer ind på livets store spørgsmål sammen.. At jeg skulle gå fra hver weekend bare at være mig og ikke alt hvad samfundet forventer af mig ville være skide svært.. Og i sådan en situation ville mine frustrationer og manglende mulighed for afløb af dem gå ud over den/de nærmeste som jo så ville være den mand der bedte mig om at stoppe hvilket i sidste ende nok ville være enden på forholdet.. Mit arbejde er faktisk i realiteten et pusterum hvor jeg hverken er studerende, søster, datter eller noget som helst anden end bare mig.. Og det i sig selv er voldsomt befriende.. Ikke at jeg ikke elsker mit liv for det gør jeg.. Hele mit liv.. Både arbejdet og privatlivet men jeg tror på at alle mennesker har brug for et helle hvor de ikke skal være alt hvad samfundet har presset ned over skuldrene på dem.. Det kan være i sofaen ved en nær ven eller i bilen på vej hjem fra arbejde eller hvad ved jeg.. For mig er det mit arbejde.. Jeg kender ikke den her pige han snakker om så jeg aner ikke om hun har det på samme måde.. Men måske har hun.. Så ville det jo være forkert at kræve så stort et offer af hende.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 7. December, 2016 Varmemester skrev, 1 time siden: @JenniferRomantica det kan jeg faktisk godt følge dig i. Det vil nok ikke være en rar tanke, men alligevel. Det ku jo være at man kunne sige "pyt", nu har vi hinanden. Ja det vil jo nok blive "at lave på en løgn" hvad historien ang. Hehe.. Kan sq godt være jeg skulle det. For lige nu HAR JEG sq kuk i kasketten. Ja jeg kender hendes rigtige navn. Det her er også til dig @Milfen Stella. Lige nu, så har jeg det sådan at, når jeg ved at hun kommer hjem til mig og kysser mig og visker "jeg elsker dig". Så vil jeg ha følelsen a at hun er "min". (ikke forståes sådan at jeg ejer hende) Og så kan det godt være at vi ikke dyrker sex hver dag. Men når vi så gør det, at jeg kan mærke at det faktisk er her hun har følelser med. Håber i forstår. Hvis du kan det så du en større mand end alle de mænd jeg har været igennem på de 2 år jeg har arbejdet.. Hahaha.. De fleste kan i starten indtil en bytur hvor man bliver uvenner og L ordet så bliver slynget igennem luften i fuld tilstand eller indtil en sen aften de sidder og venter på man kommer hjem og de ved lysten til sex med dem er minimal efter man har knaldet 10 fremmede mænd og de derefter føler sig tilsidesatte og oversete.. Tro mig det virker nemmere end som så.. Mænd der er sammen med GP'er har altså en særlig støbning.. Og jeg tror ikke på mænd virkelig kan holde til det i længden.. Dog er der de mænd der direkte tænder på det.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 7. December, 2016 (edited) @Iscenesat Virkelighedhar en meget god pointe. Jeg har oplevet at en sød GP spurgte mig direkte under 4. besøg om jeg var begyndt at få følelser for hende, så fik vi en god snak omkring det. Jeg syntes det var utrolig godt set af hende og virkelig stort af hende at adressere det. Pointen er ikke at der er et "magisk" nummer. Men jeg tror hun har lugtet lunden hvis hun er en opmærksom pige, men du kan jo ikke vide det med sikkerhed. Hvis jeg var dig så tror jeg at jeg ville tænke meget grundigt over hvad det er du vil med hende? vil du være kæreste, ven, elsker eller kunde? For mig lyder det som om du har enormt meget fart på og er lidt rundt på gulvet. Hvis du kun ønsker at være kæreste og intet andet, så ville jeg søge afklaring, for jer begges skyld. Jeg ville forslå to måder, at komme ind på emnet, der er den direkte: Du ringer eller skriver til hende og spørger om hun har lyst til en kop kaffe. Hvis følelserne er gengældt eller hun på et eller andet plan finder dig interesant så er der en god chance for at hun siger ja. Den mere milde fremgangsmåde er under senge kants snakken at spørger ind til "om hun har en kæreste" og "om hun kunne tænke sig at få en", hvis du få nej til de spørgsmål så er det mere eller mindre en afvisning. Hvis det er ja, så kan du spørger om hun kunne "falde for en type som mig". Hvis der er stadig er ja, så er tiden inden til at invitere hende ud, hvis svaret er "3000 kr" (som nævnt) så er det også en måde at sige nej på. Redigeret 7. December, 2016 af GrayNinja 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 Hmm... Jeg går i seng nu. For nu kan jeg da ikke blive mere rundforvirret. Men tak for alle jeres svar. Det har givet stof til eftertanke. Så tror der skal soves på det, og så må jeg se hvad jeg kommer frem til at jeg gør. Kindkys til pigerne, og kram til knægtene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 Forresten... @Borende X var det den her du mente? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 7. December, 2016 (edited) JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden: Jeg er fast tilhænger af at man ikke skal prøve at ændre den person man påstår man elsker derfor.. Hvis han som sexkøber forelsker sig i en pige ville det i mit hoved være forkert at prøve at ændre pigen på den måde.. Han ved jo ligesom hvad han gå ind til.. Jeg har før haft den med kærester og mænd jeg datede seriøst.. Jeg elsker mit arbejde og jeg kunne ikke rigtig forestille mig at skulle forsvinde ud af den verden sådan i den nærmeste fremtid.. Jeg nyder hver dag jeg tager på arbejde og jeg elsker de piger jeg har lært at kende igennem arbejdet og det tætte forhold vi faktisk har skabt.. Også mine teler er nogle personer jeg føler mig tæt med.. Vi griner og græder og hygger og snakker og kommer ind på livets store spørgsmål sammen.. At jeg skulle gå fra hver weekend bare at være mig og ikke alt hvad samfundet forventer af mig ville være skide svært.. Og i sådan en situation ville mine frustrationer og manglende mulighed for afløb af dem gå ud over den/de nærmeste som jo så ville være den mand der bedte mig om at stoppe hvilket i sidste ende nok ville være enden på forholdet.. Mit arbejde er faktisk i realiteten et pusterum hvor jeg hverken er studerende, søster, datter eller noget som helst anden end bare mig.. Og det i sig selv er voldsomt befriende.. Ikke at jeg ikke elsker mit liv for det gør jeg.. Hele mit liv.. Både arbejdet og privatlivet men jeg tror på at alle mennesker har brug for et helle hvor de ikke skal være alt hvad samfundet har presset ned over skuldrene på dem.. Det kan være i sofaen ved en nær ven eller i bilen på vej hjem fra arbejde eller hvad ved jeg.. For mig er det mit arbejde.. Jeg kender ikke den her pige han snakker om så jeg aner ikke om hun har det på samme måde.. Men måske har hun.. Så ville det jo være forkert at kræve så stort et offer af hende.. Det er da også en meget sød tanke, men hvis jeg er sammen med en, er det fordi jeg også elsker ham. Det er dybt misforstået at sige, at det handler om at "ændre" på hinanden, det handler om respekt og forståelse også når det kommer til f.eks. jalousi. I øvrigt, hvis mit arbejde på nogen måde sårer den, jeg elsker, hvordan hulen skal jeg så længere kunne holde mit arbejde ud? (Og så er det lige meget om man arbejder som luder eller soldat eller noget andet) MEN sådan er vi jo så forskellige Jeg undgår iøvrigt kæresteforhold hvor der forventes en masse af mig og hvor jeg ikke bare kan være "mig" (Jeg føler nu også, at der forventes en heeel del af mig som "Claire" og det er da nok det sidste sted, jeg kan være "mig", da handler det, for mig om at putte et frækt smil på, og ikke sidde og brokke mig over den nye regering eller min dårlige hår-dag, når nu kunden ligger i sengen og forventer et møde med drømmepigen, der bare er top tændt og klar på sjov) Redigeret 7. December, 2016 af Claire 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lowmax Skrevet 7. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden: Jeg er fast tilhænger af at man ikke skal prøve at ændre den person man påstår man elsker derfor.. Hvis han som sexkøber forelsker sig i en pige ville det i mit hoved være forkert at prøve at ændre pigen på den måde.. Han ved jo ligesom hvad han gå ind til.. Jeg har før haft den med kærester og mænd jeg datede seriøst.. Jeg elsker mit arbejde og jeg kunne ikke rigtig forestille mig at skulle forsvinde ud af den verden sådan i den nærmeste fremtid.. Jeg nyder hver dag jeg tager på arbejde og jeg elsker de piger jeg har lært at kende igennem arbejdet og det tætte forhold vi faktisk har skabt.. Også mine teler er nogle personer jeg føler mig tæt med.. Vi griner og græder og hygger og snakker og kommer ind på livets store spørgsmål sammen.. At jeg skulle gå fra hver weekend bare at være mig og ikke alt hvad samfundet forventer af mig ville være skide svært.. Og i sådan en situation ville mine frustrationer og manglende mulighed for afløb af dem gå ud over den/de nærmeste som jo så ville være den mand der bedte mig om at stoppe hvilket i sidste ende nok ville være enden på forholdet.. Mit arbejde er faktisk i realiteten et pusterum hvor jeg hverken er studerende, søster, datter eller noget som helst anden end bare mig.. Og det i sig selv er voldsomt befriende.. Ikke at jeg ikke elsker mit liv for det gør jeg.. Hele mit liv.. Både arbejdet og privatlivet men jeg tror på at alle mennesker har brug for et helle hvor de ikke skal være alt hvad samfundet har presset ned over skuldrene på dem.. Det kan være i sofaen ved en nær ven eller i bilen på vej hjem fra arbejde eller hvad ved jeg.. For mig er det mit arbejde.. Jeg kender ikke den her pige han snakker om så jeg aner ikke om hun har det på samme måde.. Men måske har hun.. Så ville det jo være forkert at kræve så stort et offer af hende.. virkelig godt skrevet, Jennifer. Jeg er ALT FOR glad for den pige, som jeg besøger fast, så jeg er lidt i samme dilemma som varmemesteren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 8. December, 2016 Claire skrev, for 5 timer siden: Det er da også en meget sød tanke, men hvis jeg er sammen med en, er det fordi jeg også elsker ham. Det er dybt misforstået at sige, at det handler om at "ændre" på hinanden, det handler om respekt og forståelse også når det kommer til f.eks. jalousi. I øvrigt, hvis mit arbejde på nogen måde sårer den, jeg elsker, hvordan hulen skal jeg så længere kunne holde mit arbejde ud? (Og så er det lige meget om man arbejder som luder eller soldat eller noget andet) MEN sådan er vi jo så forskellige Jeg undgår iøvrigt kæresteforhold hvor der forventes en masse af mig og hvor jeg ikke bare kan være "mig" (Jeg føler nu også, at der forventes en heeel del af mig som "Claire" og det er da nok det sidste sted, jeg kan være "mig", da handler det, for mig om at putte et frækt smil på, og ikke sidde og brokke mig over den nye regering eller min dårlige hår-dag, når nu kunden ligger i sengen og forventer et møde med drømmepigen, der bare er top tændt og klar på sjov) Respekt for hinanden er rigtig vigtigt.. Også overfor de valg personen man elsker har truffet tidligere i deres liv.. Jeg levede i er jalousi forhold i 5 år.. Jeg måtte droppe skole og venner og familie og kunne ikke gå udenfor en dør uden jeg havde kneppet 5 mænd i busken.. Jeg har været underlagt en mands sygelige forestillinger og krav til hvad HANS kvinde skulle være og indeholde og hvordan hun skulle agerer.. Derfor er jeg nok mere påpasselig med at lade en mand være den bestemmende faktorer i mit liv nu.. Uanset følelser.. Nu det mere alle andre forhold i livet jeg mente.. Ikke forholdet til manden.. Men hvis det er for hans skyld jeg har stoppet noget jeg elsker at lave så vil mine frustrationer klart gå ud over ham.. Om ikke bevidst så ubevidst.. Vi griber nok alle det her arbejde forskelligt an fordi jeg snakker sku også regering og andre ting med mine gæster.. Også de dybere spørgsmål.. I lørdags f.eks gik snakken højt omkring Trump (hvilket den har gjort sin valget.. Hahaha).. Tit må jeg stoppe mig selv i at snakke fordi ellers gå der en masse tid med det og jeg få så aldrig sent gæsten ud af døren igen.. Hahaha.. Jeg ved godt hvad mine gæster forventer af mig men derfor skal de sku stadig have en del af mig som person selvom de kun forventer at se drømmepigen.. Så irriterende er jeg nemlig bare.. Hahaha.. Desuden er jeg meget sjældent i dårligt humør så smilet er ikke klistret på her og er det sket at jeg ikke er i super humør har arbejdet som regel kunne redde dagen.. Eller hvis det rigtig galt så bliver jeg sku hjemme.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. December, 2016 Varmemester skrev, for 7 timer siden: Forresten... @Borende X var det den her du mente? Ja, lige præcis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 8. December, 2016 Her er der vist også en der er blevet at en pil eller 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 8. December, 2016 @Lowmax Hehe.. Så var det godt jeg bragte emnet på banen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 8. December, 2016 Så @Claire og @Jennifer. Nu skal i ikke komme op at slås. @JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 8. December, 2016 TheVoice skrev, 1 time siden: Her er der vist også en der er blevet at en pil eller 2 Tak. Må jeg lige få læst igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 8. December, 2016 Varmemester skrev, for 2 minutter siden: Så @Claire og @Jennifer. Nu skal i ikke komme op at slås. @JenniferRomantica Ej det ville også kræve en helt masse budding og et badebassin jo.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg