jp 191995 Skrevet 7. December, 2016 Varmemester skrev, Lige nu: Lige nøjagtigt. Hvis de søger på begge mine numre, så kommer mit navn op. Og der vil stå Peter. Go stil det får du tilbage i go stand JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 holstebronx skrev, for 3 minutter siden: 6 besøg på 3 uger, er da alligevel en slat, det er vel oftere end hun har set hendes forældre Hehe.. Det kan du ha ret i. Jeg har bare haft/har brug for at se hende, og være sammen med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. December, 2016 jp skrev, for 4 minutter siden: Jeg tror at en ikke navgivne telefon nr og navn skaber dårlig stemning!! Fortæl hvem du er og hvad du hedder ! Alle er jo diskrete Det gør jeg da sådan set også... En bollofon kan dog have sin berettigelse...så slipper man får at få skumle opkald senere. Jeg har dog også prøvet at ringe fra en bollofon, hvor hun så spurgte efter telefon nummer... det anede jeg jo ikke hvad var, så jeg opgav mit normale nummer så faldt den ide til jorden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 jp skrev, for 3 minutter siden: Go stil det får du tilbage i go stand JP Hmm.. Det er du lige nød til at forklare. holstebronx skrev, for 1 minut siden: Det gør jeg da sådan set også... En bollofon kan dog have sin berettigelse...så slipper man får at få skumle opkald senere. Jeg har dog også prøvet at ringe fra en bollofon, hvor hun så spurgte efter telefon nummer... det anede jeg jo ikke hvad var, så jeg opgav mit normale nummer så faldt den ide til jorden. Hehe. Sådan kan det jo gå. Nu bruger jeg mest min firmafon, og når man søger på den, dukker firmaets navn op og mit. Så der vil stå mit navn begge steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 7. December, 2016 holstebronx skrev, for 2 minutter siden: Det gør jeg da sådan set også... En bollofon kan dog have sin berettigelse...så slipper man får at få skumle opkald senere. Jeg har dog også prøvet at ringe fra en bollofon, hvor hun så spurgte efter telefon nummer... det anede jeg jo ikke hvad var, så jeg opgav mit normale nummer så faldt den ide til jorden. Med seriøse danske GP skal !!du bruge rigt nr efter min mening !! JP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. December, 2016 jp skrev, for 2 minutter siden: Med seriøse danske GP skal !!du bruge rigt nr efter min mening !! JP ... og rigtigt navn. Det skaber mere tillid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 7. December, 2016 Det kan hurtigt gå hen og blive lidt akavet har oplevet det selv og har derfor måtte holde ham på afstand. Da det ikke lige er en der kommer og besøger mig som stella jeg lige personligt går og tænker mon han skal være min fremtidige mand vil syntes det er akavet at mødes på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 Milfen Stella skrev, for 2 minutter siden: Da det ikke lige er en der kommer og besøger mig som stella jeg lige personligt går og tænker mon han skal være min fremtidige mand vil syntes det er akavet at mødes på den måde. Det forstår jeg desværre ikke lige meningen a. Sorry. Kan du prøve at forklare det igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. December, 2016 jp skrev, for 9 minutter siden: Med seriøse danske GP skal !!du bruge rigt nr efter min mening !! JP Bevares, men du ved da ikke hvor skumle personager jeg besøger ?! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 7. December, 2016 holstebronx skrev, Lige nu: Bevares, men du ved da ikke hvor skumle personager jeg besøger ?! HA HA Jyderne har stadig humor?? TAK JP 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 @holstebronx Hehe.. Pas på med dem.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 jp skrev, for 1 minut siden: HA HA Jyderne har stadig humor?? TAK JP Hehe.. Ja det har vi. Jeg er eksiljyde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 7. December, 2016 Varmemester skrev, for 2 minutter siden: Hehe.. Ja det har vi. Jeg er eksiljyde. Hvis du har mulighed for at inviterer til privat middag er det jo rigtigt fedt ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 (edited) @jp Jeg må se hvad jeg gør. Det hele kører rundt i hovedet lige nu. For det er omkring en times tid siden jeg kom hjem ude fra hende.. Og FUCK det var godt. Mine ben ryster stadig under mig når jeg står op. Redigeret 7. December, 2016 af Varmemester Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. December, 2016 (edited) Varmemester skrev, for 7 minutter siden: @jp Jeg må se hvad jeg gør. Det hele kører rundt i hovedet lige nu. For det er omkring en times tid siden jeg kom hjem ude fra hende.. Og FUCK det var godt. Mine ben ryster stadig under mig når jeg står op. Det lyder umiddelbart som en dårlig ide Redigeret 7. December, 2016 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 7. December, 2016 Altså der er sgu ikke noget galt i at forelske sig i en Courtisane!!!! Så langt så godt Men du skal lade være med at besøge hende 1000 gange i håbet om hun falder for dig og blive en bitter mand når hun ikke gør det. På nuværende tidspunkt burde hun havde en ide om du er interessant for hende. Så fald du er det har hun formentlig lagt nogle følere ud om i skal ses privat på en eller anden måde. Hvis hun ikke har det så skal du overveje kraftig om det er en god ide at besøge hende mere (eller i hvert fald tage en længere pause) Envejs kærlighed er noget lort! og det bliver just ikke bedre af der er penge invilveret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 holstebronx skrev, for 8 minutter siden: Det lyder umiddelbart som en dårlig ide Hmm.. Hvad lyder som en dårlig ide? Jeg tror jeg bliver mere og mere rundforvirret lige nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 7. December, 2016 (edited) Varmemester skrev, for 53 minutter siden: Det forstår jeg desværre ikke lige meningen a. Sorry. Kan du prøve at forklare det igen? Ok prøver igen når jeg mødes med en kunde er det ikke lige der jeg tænker på dates og kærlighed da jeg adskiller mine følser fra det sexuelle. Og tænker kommer hjem til mor og far og siger Hej her er ..... han kom lige som kunde vi skal giftes om 2 mdr haha. jeg er stella der forføre er lækker og begære dig som mand når man besøger mig men privat er det jo noget helt andet ik Redigeret 7. December, 2016 af Milfen Stella Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 Havnebumsen skrev, for 4 minutter siden: Altså der er sgu ikke noget galt i at forelske sig i en Courtisane!!!! Så langt så godt Men du skal lade være med at besøge hende 1000 gange i håbet om hun falder for dig og blive en bitter mand når hun ikke gør det. På nuværende tidspunkt burde hun havde en ide om du er interessant for hende. Så fald du er det har hun formentlig lagt nogle følere ud om i skal ses privat på en eller anden måde. Hvis hun ikke har det så skal du overveje kraftig om det er en god ide at besøge hende mere (eller i hvert fald tage en længere pause) Envejs kærlighed er noget lort! og det bliver just ikke bedre af der er penge invilveret Ok. Så kom der et indlæg jeg kan bruge til noget. Ergo: LAAAAAANNNGG PAUSE bliver det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 Milfen Stella skrev, for 1 minut siden: Ok prøver igen når jeg mødes med en kunde er det ikke lige der jeg tænker på dates og kærlighed da jeg adskiller mine følser fra det sexuelle. Og tænker kommer hjem til mir og far og siger Hej her er ..... han kom lige som kune vi skal giftes om 2 mdr haha. jeg er stella der forføre er lækker og begære dig som mand når man besøger mig men privat er det jo noget helt andet ik Så fattede jeg det. Tak.. Men ville det være svært eller akavet at komme hjem med en du har mødt via dit arbejde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 7. December, 2016 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Så fattede jeg det. Tak.. Men ville det være svært eller akavet at komme hjem med en du har mødt via dit arbejde? Kommer an på hvilken et af mine jobs haha Men jobbet som stella Ja det ville jeg nok ikke have det nemt ved og ville nok også altid føle lidt om han nu ville føle han var tilstrækkelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 7. December, 2016 Stella mener at hun ikke kunne date en der besøger hende som værende Stella.. En hun ikke er stødt på i den virkelige verden.. Jeg ved godt at det sker.. jeg har hørt tilfælde hvor det er sket.. Og jeg har da også oplevet mindre crushes på gæster jeg har fundet charmerende og søde.. Men det er ikke noget jeg kunne forestille mig at gøre mere ved tror jeg.. Jeg ville foretrække ikke alle dage at skulle have mindet om at have modtaget penge for sex af min mand hængende i tankerne.. Hmm.. Det nok svært at få andre der ikke er i branchen til at forstår hvordan vores hoveder fungere omkring det med sex og følelser.. Og det faktum at vi modtager penge for det.. Har hun overhoved givet dig sit rigtige navn.? Hmm.. Bare den historie man skal finde på omkring hvordan man møder hinanden og evt opretholde i mange år ville være mere bøvl end hvad jeg ville bryde mig om at skulle indlede mig på.. Så skulle det virkelig være fordi jeg falde pladask.. Måske du faktisk skulle komme forbi og få den der psykoanalyse vi snakkede om.. Hahaha.. Altså ikke ment som om jeg siger du har kuk i kasketten.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 7. December, 2016 Spørgsmålet er vel egentlig også lidt om du som mand overhoved ville kunne leve med at hun fortsatte med at arbejde eller om du ville kræve at hun stoppede.? Fordi det ville være forkert.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 7. December, 2016 Milfen Stella skrev, for 3 minutter siden: Kommer an på hvilken et af mine jobs haha Men jobbet som stella Ja det ville jeg nok ikke have det nemt ved og ville nok også altid føle lidt om han nu ville føle han var tilstrækkelig Hehe.. Ja jeg mente jobbet som Stella. Det kan jeg sagtens forstå, og har selv tænkt hvordan jeg ville ha det med hvis hun stadig ville være GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 7. December, 2016 Varmemester skrev, for 3 minutter siden: Hehe.. Ja jeg mente jobbet som Stella. Det kan jeg sagtens forstå, og har selv tænkt hvordan jeg ville ha det med hvis hun stadig ville være GP. Det er bestemt noget du virkelig skal gøre op med dig selv om du kunne klare den tanke når du vidste hun tog på job Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg