Hop til indhold
Varmemester

Et a dagens spørgsmål.

Recommended Posts

Køber en buket roser og en æske chokolade, og inviterer hende ud.

Hvis hun svarer nejtak, kan du overveje at kigge på dba.dk efter en frimærkesamling, eller bare finde dig en anden GP, så fortager forgabelsen sig med tiden.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 5 minutter siden:

Finder dig en tidskrævende hobby. Evt samle frimærker?

Hmm... Ja der er sq ikke andet for. For sådan noget må ikke ske. Og hvordan får jeg fortalt hende det? :lol:

KF skrev, for 3 minutter siden:

Køber en buket roser og en æske chokolade, og inviterer hende ud.

Hvis hun svarer nejtak, kan du overveje at kigge på dba.dk efter en frimærkesamling, eller bare finde dig en anden GP, så fortager forgabelsen sig med tiden.

KF.

Hmm.. Det var sq da en go ide. Kan være jeg skal prøve det og se hvad hun siger. :)

@Krølle Bølle Jr. Hahaha..... :lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Snakker med hende om det. Vis der intet er fra hendes side ville jeg finde noget andet. Så du ikke bliver stalker (groft sagt)

men husk vi har følelser med. De er altså prof. Så forvent ikke det store

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fortæl det ikke, medmindre du vil gøre det mega akavet og sårbart for dig selv, det kan nemt resultere i at hun ikke længere ønsker at se dig.

Betaler du stadig for hendes selskab, så er chancen for at hun vil andet og mere ret lille.

Ta' en pause, læg dig under en ny og besøg hende når du igen har fået styr på dine følelser. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig været i situationen så.. Hahaha.. Ej okay dårlig joke lige der.. Bær over med mig.. Psykologi opgave you know.. 

Jeg forstår godt idéen med at man kan føle sig betaget af os piger.. Men man skal også passe på man ikke forveksler betagelse med forelskelse.. Og så skal man huske på at der ved mange af os er en forskel på hvem vi er på arbejde og hvem vi er i privaten.. Når du møder en pige som os på vores arbejde så skal du jo ikke hører om alt vores bøvl og ballade.. Du slipper for morgengrimhed og alt hvad der ellers er af problemer og nedturs ting ved os piger.. Du ser os overskudsagtige og klargjorde.. Frisk duftende og dejlige.. Frække og forførende.. Uden alle bagsiderne ved medaljen.. Det er klart man bliver betaget af en pige i den situation.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 35 minutter siden:

Hmm... Hvad gør man hvis man er faldet pladask for en GP'er?  :lol:

Få et kæreste lignende forhold til hende, så går det hurtigt over. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du er nok ikke den første i verdenshistorien der er faldet for en GP.... det er jo deres job at forføre dig... men husk at virkeligheden som regel er en anden.

Jeg har aldrig prøvet at falde for en GP.... altså bortset fra hende jeg var kæreste med, så kan ikke 100% sætte mig ind i det, men kuren er vel at finde en ny GP og slå den anden ud af hovedet?? Alternativt kan du også opsætte en akavet situation for dig selv som du har minimale chancer for at få noget godt ud af :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 18 minutter siden:

Fortæl det ikke, medmindre du vil gøre det mega akavet og sårbart for dig selv, det kan nemt resultere i at hun ikke længere ønsker at se dig.

Betaler du stadig for hendes selskab, så er chancen for at hun vil andet og mere ret lille.

Ta' en pause, læg dig under en ny og besøg hende når du igen har fået styr på dine følelser. :D 

Jeg har dyb respekt for det du skriver, for de ting du skriver, virker det som at du har viden bag det. Det er VILDT svært for jeg er i total vildrede.

JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har aldrig været i situationen så.. Hahaha.. Ej okay dårlig joke lige der.. Bær over med mig.. Psykologi opgave you know.. 

Jeg forstår godt idéen med at man kan føle sig betaget af os piger.. Men man skal også passe på man ikke forveksler betagelse med forelskelse.. Og så skal man huske på at der ved mange af os er en forskel på hvem vi er på arbejde og hvem vi er i privaten.. Når du møder en pige som os på vores arbejde så skal du jo ikke hører om alt vores bøvl og ballade.. Du slipper for morgengrimhed og alt hvad der ellers er af problemer og nedturs ting ved os piger.. Du ser os overskudsagtige og klargjorde.. Frisk duftende og dejlige.. Frække og forførende.. Uden alle bagsiderne ved medaljen.. Det er klart man bliver betaget af en pige i den situation.. 

Hehe. Fed bemærkning. Bare rolig jeg tager det ikke ilde op. ;) Problemet er bare, at HENDE HER vil jeg gerne vågne op ved siden a og se hende morgengrim. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 23 minutter siden:

Hvis du mener det seriøst, så må du vel forsøge at gøre noget ved det?

Meeen slap nu lige af. Du virker som en der kommer lidt omkring. Vent et par måneder uden at besøge andre, for at se om du virkelig mener det...

Ja jeg har vidst haft mine besøg rundt omkring. Hende her har jeg set en 5 6 gange nu, og det bliver bare bedre og bedre, hyggeligere og hyggeligere. Må se hvad jeg gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bonobo skrev, for 7 minutter siden:

Du er nok ikke den første i verdenshistorien der er faldet for en GP.... det er jo deres job at forføre dig... men husk at virkeligheden som regel er en anden.

Jeg har aldrig prøvet at falde for en GP.... altså bortset fra hende jeg var kæreste med, så kan ikke 100% sætte mig ind i det, men kuren er vel at finde en ny GP og slå den anden ud af hovedet?? Alternativt kan du også opsætte en akavet situation for dig selv som du har minimale chancer for at få noget godt ud af :D

Tak.. Det giver mig noget at tænke over det du skriver. :)

Faktisk det I alle skriver. Jeg må i tænkeboks og holde dillerdalleren i bukserne et stykke tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 minutter siden:

Ja jeg har vidst haft mine besøg rundt omkring. Hende her har jeg set en 5 6 gange nu, og det bliver bare bedre og bedre, hyggeligere og hyggeligere. Må se hvad jeg gør.

Jeg havde samme problem med GP for 10 år siden, fik hjælp af SYK og hun sagde inviter hende ud i bio middag og teater og se om hverdagen følger med.

Der var en anden som sagde køb blomster og fald på knæ !! (det burde jeg havde gjort)

En tredje sagde du må ikke komme mere !!

Men 6 besøg er rimeligt lidt !!

Hvor gamle er i ??

Go vind !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel ikke anderledes end andre steder... man kan falde for en pige, men hvor det så viser sig at hun ikke synes at man er noget stort sus :D 

Som sådan synes jeg at man skal prøve lykken...men 5-6 besøg er vel ikke alverden ? kan hun huske hvad I har snakket om osv. ? kan hun overhovedet huske dig navn ? :D ( og nu skal du ikke sige at du hedder Peter ) .

...men hvis alle bliver gejlet op til at tage chancen, og pigerne så skal bede alle gæsterne om at tage en afkølings pause, så bliver der en anelse tomt på lagnerne, kan jeg godt se :D så er det bedre at opfordre til at glemme ideen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jp skrev, for 2 minutter siden:

Jeg havde samme problem med GP for 10 år siden, fik hjælp af SYK og hun sagde inviter hende ud i bio middag og teater og se om hverdagen følger med.

Der var en anden som sagde køb blomster og fald på knæ !! (det burde jeg havde gjort)

En tredje sagde du må ikke komme mere !!

Men 6 besøg er rimeligt lidt !!

Hvor gamle er i ??

Go vind !!!

Ok.

1: Hvem er SYK?

2: Hvor mange gange skal jeg så komme hos hende? (de 6 gange er inden for 3 uger)

Hun er 28 og jeg er 39. Det er jo ikke den vilde aldersforskel.

Tak.. Tror jeg at jeg har brug for. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 minutter siden:

Det er vel ikke anderledes end andre steder... man kan falde for en pige, men hvor det så viser sig at hun ikke synes at man er noget stort sus :D 

Som sådan synes jeg at man skal prøve lykken...men 5-6 besøg er vel ikke alverden ? kan hun huske hvad I har snakket om osv. ? kan hun overhovedet huske dig navn ? :D ( og nu skal du ikke sige at du hedder Peter ) .

...men hvis alle bliver gejlet op til at tage chancen, og pigerne så skal bede alle gæsterne om at tage en afkølings pause, så bliver der en anelse tomt på lagnerne, kan jeg godt se :D så er det bedre at opfordre til at glemme ideen.

Ja hun kan faktisk godt huske hvad jeg hedder. Og JO....... jeg hedder faktisk Peter. Det er det der står på min navneatest. :lol: Og ja @JenniferRomantica har sagt at det er det mest brugte navn mænd de bruger når de besøger GP'er. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Ok.

1: Hvem er SYK?

2: Hvor mange gange skal jeg så komme hos hende? (de 6 gange er inden for 3 uger)

Hun er 28 og jeg er 39. Det er jo ikke den vilde aldersforskel.

Tak.. Tror jeg at jeg har brug for. :lol:

Jeg kan ikke stave til sykolog

Alder ok

Da jeg blev ramt var jeg nok oppe på over 20 besøg !

Det gør jo ikke dit problem mindre !

Inviter hende ud at spise !! Hvis hun siger 3000 har du svaret på dit spårgsmål JP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 6 minutter siden:

Ja hun kan faktisk godt huske hvad jeg hedder. Og JO....... jeg hedder faktisk Peter. Det er det der står på min navneatest. :lol: Og ja @JenniferRomantica har sagt at det er det mest brugte navn mænd de bruger når de besøger GP'er. :lol:

Det tror jeg lige at jeg må prøve at teste engang :D 

Edit:

Ah..ja ok, med 6 besøg på 3 uger, så er det klart at hun kan huske dig :wacko:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

@jp Hehe ok. Du skal bare ha et P foran sykolog, så ser det sådan her ud psykolog. ;)

Ok.. Ja så har jeg da lang vej endnu. :lol:

Hmm.. Du siger noget der. Det var jo en mulighed. Tror jeg går i tænkeboks og så tager jeg den derfra. 

Men tak. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Det tror jeg lige at jeg må prøve at teste engang :D 

Jeg tror at en ikke navgivne telefon nr og navn skaber dårlig stemning!! Fortæl hvem du er og hvad du hedder !

Alle er jo diskrete

Del dette indlæg

Link til indlæg
jp skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror at en ikke navgivne telefon nr og navn skaber dårlig stemning!! Fortæl hvem du er og hvad du hedder !

Alle er jo diskrete

Lige nøjagtigt. Hvis de søger på begge mine numre, så kommer mit navn op. Og der vil stå Peter. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...