Hop til indhold
Guest bajerelskeren

NY I KØBENHAVN

Recommended Posts

Guest bajerelskeren

Hej Venner!,

Jeg skal til københavn i weekenden, så jeg søger derfor en dejlig gp jeg kan hygge mig med.

Ved det netop nævnte, har jeg ingen erfaringer med glædespiger i kbh, der vil derfor glæde mig hvis i havde nogle forslag?

Hun må gerne være i den "high-end", så længe kvaliteten er der. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Taler du om "high-end" som i "dyr" ? :) Eller en fræk numse som står højt i et par flotte stiletter ? :P

Kunne ikke lade være. Håber du finder en som falder i din smag.

StudineMILF :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bajerelskeren

@StudineMILF Hun må gerne være "Dyr", men hun må også gerne have en fræk numse der står i nogle flotte stiletter ;-) Begge dele udelukker jeg ikke. 

@EPO Ligemeget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Brutus skrev, for 26 minutter siden:

Hvad med hende Her?

:D

Måske nok (også) ment som en vits, men det er et yderst seriøs bud på opgaven:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, bestemt ikke ment som en vits. For hun ser da skøn ud. Og hun har også ofte nogle interessante meninger.

Jeg har dog desværre ikke besøgt @StudineMILF da hun kun imod fredag og søndag og der kan jeg normalt aldrig :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Brutus skrev, for 1 minut siden:

Nej, bestemt ikke ment som en vits.

Tænkte nu mest på at manden lige havde nævnt en fræk numse, hvorefter milf'ens uimodståelige bagdel brager over skærmen i dit link:). Ellers helt enig i dine betragtninger, og jeg har desværre heller ikke haft lejlighed til et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

frenchlover1

Som jeg skrev i en anden tråd her på EG tidligere i dag, hvor der blev efterlyst en 'once in a lifetime'-oplevevelse: 

Hvis jeg skulle vælge en pige i København lige nu som en 'once in a lifetime' oplevelse, ville jeg uden betænkningstid smide 2.000 kr her:

Supersød, lækker og lydhør og et 'classy' sted på er apartment-hotel, med  diskret adgang til lejligheden.

Laaange ben. 180 cm høj. Lækker a-skål. Lækker det held faktisk  Ikke models sigt, men sødt naboens datter ansigt :-) 

Utroligt lydhør. Ingen betaling for extras. Alt undtagen anal er inkl :-) 

Venligst

French

  •  
Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 51 minutter siden:

Nej, bestemt ikke ment som en vits. For hun ser da skøn ud. Og hun har også ofte nogle interessante meninger.

Jeg har dog desværre ikke besøgt @StudineMILF da hun kun imod fredag og søndag og der kan jeg normalt aldrig :(

 

Hej Brutus

Det godt nok sjældent jeg tager imod i weekenden, men kan køre ud evt.  1 gang ca. pr. måned kan jeg Torsdag og Fredag et privat/diskret sted.  Du skriver bare så finder vi ud af noget frækkert :wub:

Kh

StudineMILF :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...