Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har været hos http://www.thai-sportmassage.dk i Vejgaard. Damen på billedet er god nok bare lige 15 år ældre. Ligger på en Villa vej så der er ikke en hel masse traffik.

Massagen er i verdensklasse - hun er virkelig dygtig. Fik tilbud BJ da der var liv i kalorius ;-)

Pris: 1000,- for en time + BJ og hun kiggede ikke meget på klokken

Pigen: 5/10 hun tændte mig ikke rigtigt og var sgu nok osse lidt for gammel. Men sød og lidt skør at tale med. 

Sted: Fint rent men mørkt, diskret.

Gentagelse: ja men kun for massagen

Del dette indlæg


Link til indlæg
privateteach skrev, for 2 timer siden:

Hej

Jeg har været hos http://www.thai-sportmassage.dk i Vejgaard. Damen på billedet er god nok bare lige 15 år ældre. Ligger på en Villa vej så der er ikke en hel masse traffik.

Massagen er i verdensklasse - hun er virkelig dygtig. Fik tilbud BJ da der var liv i kalorius ;-)

Pris: 1000,- for en time + BJ og hun kiggede ikke meget på klokken

Pigen: 5/10 hun tændte mig ikke rigtigt og var sgu nok osse lidt for gammel. Men sød og lidt skør at tale med. 

Sted: Fint rent men mørkt, diskret.

Gentagelse: ja men kun for massagen

ja hun er da god til at give massage lidt småskør er hun nok ja men hun er da ikke ret dyr har besøgt hende et par gange og altid fået happy end med håden ja og god oliemassage har ikke prøvet body to body eller samleje er det 1000 hun skal have for det ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, for 4 timer siden:

ja hun er da god til at give massage lidt småskør er hun nok ja men hun er da ikke ret dyr har besøgt hende et par gange og altid fået happy end med håden ja og god oliemassage har ikke prøvet body to body eller samleje er det 1000 hun skal have for det ?

 

Jeg har været der et par gange. Rigtig god massage og så kan hun noget med hånden. Andet har ikke været muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengladenordjyde skrev, for 22 timer siden:

Jeg har været der et par gange. Rigtig god massage og så kan hun noget med hånden. Andet har ikke været muligt.

Hun tilbyder da også samleje men ved ikke hvad hun tager for det men jeg havde ikke lyst den dag jeg var hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...