pallehansen 1539 Skrevet 7. December, 2016 Jeg var i fredags på besøg hos Anastasia på Frederiksberg. Let kommunikation pr. sms og en opringning lige før vores aftale om den præcise adresse. Diskret beliggende lejlighed i pæn gade. Jeg mødte en lækker smuk pikant klædt Anastasia som ser præcis ud som på hendes billeder https://www.eroguide.dk/profile/Anastasia Vi lagde stille ud med kys og klædte hinanden af og forsatte på sengen. Anastasia er en skøn ung kvinde med en fast lækker og stram krop og leverede en dejlig GFE oplevelse, som passer med det indtryk man får når man læser hendes annonce. Jeg kommer helt sikkert igen. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1207 Skrevet 7. December, 2016 Hun ser dejlig ud. Holder alderen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 7. December, 2016 Der står sex med kondom hvilket er helt naturligt men hvad med det franske ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 931 Skrevet 7. December, 2016 Alt er med kondom, men hun er en rigtig ungpige frækkert der er værd at besøge, sød, fræk og også en pige der har noget mellem ørerne hun var en super dejlig oplevelse da hun var i Århus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 223 Skrevet 7. December, 2016 Com on Anton klik i linket og læs EPO 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 8. December, 2016 Morabito skrev, den 12/7/2016 at 13:55: Hun ser dejlig ud. Holder alderen? Ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Passive 1 Skrevet 1. August, 2017 reknas skrev, den 7/12/2016 at 14:21: Alt er med kondom, men hun er en rigtig ungpige frækkert der er værd at besøge, sød, fræk og også en pige der har noget mellem ørerne hun var en super dejlig oplevelse da hun var i Århus. Kommer hun til Århus igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 1. August, 2017 Passive skrev, for 5 timer siden: Kommer hun til Århus igen? Du lever da til fulde op til dit brugernavn... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XXXfootlover 2299 Skrevet 1. August, 2017 Flot pige. Og meget afklaret, hvilket i sig selv er ret fedt. Tak @pallehansen for din anmeldelse. Altid dejligt at løse om andre, som har haft en god oplevelse, der levede fint op til forventningerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg