Hop til indhold

Recommended Posts

Hej d'herre, da jeg skal være i Vejle i et par dage, vil jeg høre om i kan anbefale nogle dejlige (helst yngre ;) ikke et must ) piger med GFE og hele pakken i Vejle.

-Mokka

Del dette indlæg


Link til indlæg
riko skrev, den 12/7/2016 at 13:19:

Ann på Havnegade 27 kan jeg klart anbefale. 

Hende var jeg på for 2 uger siden. Absolut en af de bedre oplevelser og næppe sidste gang. Kun er jeg lidt usikker om prisen for FP. Hun ville have 1200, og jeg kan se andre oplyser prisen til 1000.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu altid givet 1200 syntes.nu os hun er det værd så fint med mig med den service hun giver. 

Redigeret af riko

Del dette indlæg


Link til indlæg
riko skrev, for 11 timer siden:

Jeg har nu altid givet 1200 syntes.nu os hun er det værd så fint med mig med den service hun giver. 

Godt at høre - så har hun ikke forsægt at skrue prisen op fordi jeg sagde det var første gang jeg var på stedet. Så er det jo bare at beslutte sig om man vil give 1200 før man kører. Jeg kan forstå at andre steder i Vejle tilbyder FP til 1000. Nogen der vil kommenterer dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...