JenniferRomantica 18195 Skrevet 7. December, 2016 Romantikeren skrev, Lige nu: Okay der er nok nogen idioter i mellem der ikke fatter en vink med en vognstang, men det er forhåbentlig ikke hverdags kost. Snige kondomet hvad skulle de få ud af det? Jeg tænker de nok få det ud af det at de få sex uden beskyttelse.. Det er der en hel masse mænd der foretrækker.. Når man så ikke frivilligt tilbyder det og de kan se sit snit til det så prøver de at snige det af.. Dem af dem der er som du kalder dem idioter.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 7. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Tiltro er godt naivitet er mindre godt.. Og det sker.. Jeg har oplevet gæster der prøver at liste kondomet af også.. Og jeg ved de fleste piger i denne branche har prøvet det samme.. Sådan noget er faktisk et stort samtale emne os piger i mellem når vi har haft sådan en gæst.. Det er sku ikke i orden det der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 7. December, 2016 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Jeg tænker de nok få det ud af det at de få sex uden beskyttelse.. Det er der en hel masse mænd der foretrækker.. Når man så ikke frivilligt tilbyder det og de kan se sit snit til det så prøver de at snige det af.. Dem af dem der er som du kalder dem idioter.. Jeg er rystede i mine grundvolde. er det så ikke ud af vagten, det håber jeg så sandelig sådan nogen skulle overhovedet ikke have lov til at besøge nogen som dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 7. December, 2016 GrayNinja skrev, Lige nu: Det er sku ikke i orden det der Nope.. Men derfor sker det stadig.. Nogle mænd kan ikke finde ud af at respekterer pigernes grænser og deres valg om kun at dyrke sex med beskyttelse.. Og så det bare "better safe than sorry" hvilket bevirker vi som piger få et øget fokus på at gummiet er på hele tiden.. Og øget fokus på at kondomerne er vores egne og uden fejl.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 7. December, 2016 Hvor er det søgeligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 7. December, 2016 (edited) Romantikeren skrev, for 9 minutter siden: Jeg er rystede i mine grundvolde. er det så ikke ud af vagten, det håber jeg så sandelig sådan nogen skulle overhovedet ikke have lov til at besøge nogen som dig. Det er nemlig som du siger ud af vagten.. Man lære heldigvis lynhurtigt at genkende adfærden når de prøver.. En ting er når det sker ved uheld og en anden når det er med vilje.. F.eks havde vi en fast gæst på Romantica hvor kondomet konsekvent gik i stykker hver gang uanset hvilken pige han var sammen med.. Og han var altså ikke den størst udrustede mand så det var ikke grunden.. Hvordan det lykkes ham at springe dem hver gang fandt vi aldrig ud af for til sidst besluttede vi bare i samlet flok at han ikke var velkommen nede i vores kælder længere.. Redigeret 7. December, 2016 af JenniferRomantica 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 7. December, 2016 Kondomer er en nødvendighed for alle parters skyld, og naturligvis er det gp'en eller stedet man besøger der sørger for ordentlige kondomer, hvilket jeg aldrig har oplevet problemer med, for jeg er sikker på at danske gp'ere bestiller nogle dutter af god kvalitet. Der imod har jeg i både Prag og Budapest oplevet rigtigt dårlige kondomer som dælme ikke holdt til noget som helst, hvilket nærmest ødelagde festen, hvorefter jeg besluttede at bruge mine egne. Efter sådan et uheld i udlandet er det til lægen omgående når man kommer hjem for at blive tjekket. Heldigvis var min gamle læge en forstående gut, som grinede lidt af uheldene og så fortalte han et par anekdoter om gamle dage og om sin tid i Afrika - Hidtil har jeg været forskånet for ubehageligheder på trods af de uheld jeg har oplevet, så jeg tager sgu en extra large kasse dutter med, når jeg er i udlandet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 7. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 41 minutter siden: Det er nemlig som du siger ud af vagten.. Man lære heldigvis lynhurtigt at genkende adfærden når de prøver.. En ting er når det sker ved uheld og en anden når det er med vilje.. F.eks havde vi en fast gæst på Romantica hvor kondomet konsekvent gik i stykker hver gang uanset hvilken pige han var sammen med.. Og han var altså ikke den størst udrustede mand så det var ikke grunden.. Hvordan det lykkes ham at springe dem hver gang fandt vi aldrig ud af for til sidst besluttede vi bare i samlet flok at han ikke var velkommen nede i vores kælder længere.. Men gudskelov er langt de fleste nogen man kan stole på, Hvad mon der farer igennem deres hoveder, ja det der farer igennem er nok ikke i det hovedet hvor hjernen sidder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dof 30 Skrevet 7. December, 2016 Romantikeren skrev, 1 time siden: Jeg er rystede i mine grundvolde. er det så ikke ud af vagten, det håber jeg så sandelig sådan nogen skulle overhovedet ikke have lov til at besøge nogen som dig. For det første, så kan det da ikke komme som nogen overraskelse, hverken at nogen prøver at snige det af, eller at nogen kan finde på at stikke hul. Der er da med garanti tosser der tænder på tanken om at de efterlader sæd i en pige, uanset om det er køb, eller engangs i byen. For det andet, så er det da en noget trist sætning den der..."...ikke have lov til at besøge nogen som dig." Er der egentlig nogen de skulle have lov til at besøge? En dum GP? en du ikke lige er så betaget af? Nå..det skulle bare lige ud og så tilbage til det det vist handlede om. En pige der ikke helt leverede. Tak for anmeldelsen Louis 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 7. December, 2016 Dof skrev, for 8 minutter siden: For det første, så kan det da ikke komme som nogen overraskelse, hverken at nogen prøver at snige det af, eller at nogen kan finde på at stikke hul. Der er da med garanti tosser der tænder på tanken om at de efterlader sæd i en pige, uanset om det er køb, eller engangs i byen. For det andet, så er det da en noget trist sætning den der..."...ikke have lov til at besøge nogen som dig." Er der egentlig nogen de skulle have lov til at besøge? En dum GP? en du ikke lige er så betaget af? Nå..det skulle bare lige ud og så tilbage til det det vist handlede om. En pige der ikke helt leverede. Tak for anmeldelsen Louis Jeg tror han mener generelt GP'er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 8. December, 2016 Louis85 skrev, den 7/12/2016 at 16:00: Dwt/ det* kan godt være at du har forsjeklu/ forskellige størreksr Det kan godt være at su/du vruger/bruger forskellige størrelser og har forskellige størrelser, men det har de fleste piger ikke! Hun brugte de der Protex standard kondomer i 53 mm omkreds, det er for småt til mig, det fucker det hele fuldstændig op! Latterligt at man ikke kan gå tilbage og rette, når man taster forkert, men sådan er dey/det jo Ja det var privat, hun havde ikke nogen børn ellee/eller noget i den stil. Det var noget med naboen som klagede og det havde intet med sexen af gøre, det var imens vi snakkede. Hun mente at jeg snakkede for højt osv, det var helt til grin! Haha Tak i lige måde du Tror mange piger fortrækker at bruge egne kondomer. Dem jeg bruger er en god kvalitet. Jeg har altid tre størrelser med. Lille, mellem og stort. Har ikke mødt nogen jeg ikke har kunne få er gummi til at passe på. Stille. Jeg tænker du har besøgt hende privat. Måske hun har et lille barn som sover. Men ja, det selvfølgeligt træls hvis du ville ha besøgt en skriger. Hun kunne måske advare om dette ved aftalen. Synes det lyder som små ting. Måske kemien ikke lige var der mellem jer. Men pøj pøj næste gang. ha en fantastisk dag ved ikke hvorfor det så sådan ud ved dig. Men sådan hos mig. Men sorry alle taste fejl. men trist der ikke skal mere til for du gir dårlig anmeldelse. Da jeg havde privat tyssede jeg også lidt på mine kunder. Det snart to år siden og folk vil stadig besøge mig. Så helt ringe kan det ikke ha været☺️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg