Hop til indhold
mrboobsnow

Monika - Ejstrupholm

Recommended Posts

Når ingen andre vil, må man jo selv gøre det. :D Monika skulle besøges.

Jeg fik en aftale lige over middag, og kørte afsted. Pigen og billederne passer meget godt sammen, jeg kan i hvert fald ikke se forskel - og hun er virkelig flot og dejlig. Hun talte ganske udmærket engelsk, så vi fik hurtigt aftalt hvad der skulle foregå. Og 800 for 30 minutter var en ok pris.

Det er dog ikke et besøg som går over i historien som det bedste, dertil var det lidt for meget professionelt og for lidt indlevelse. Men altså, jeg fik den service der var aftalt og mange forskellige stillinger, så det endte også som det skulle. Godt forpustet og en smule svedig bagefter, og mens jeg klædte mig på fik jeg en iskold cola i hånden - fint med den lille ekstra service.

Så det var nok bare mit eget stress-niveau og ikke helt kemi mellem parterne, der gjorde at jeg bagefter ikke var helt oppe at ringe. Måske var det også manglede kys.

Men i hvert fald en rigtig flot pige på et diskret sted.

Redigeret af mrboobsnow
Tilføjet navn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...