Hop til indhold
EyeBrows

Megafransk only - anbefalinger?

Recommended Posts

Kan klart anbefale Nicol: 

Hun tager 500 for det og jeg kan love dig for at hun leverer uden diskussion (men som skrevet sluger hun ikke, men det ved jeg ikke om du kan overtale hende til).

Del dette indlæg


Link til indlæg
honestman skrev, for 8 minutter siden:

Kan klart anbefale Nicol: 

Hun tager 500 for det og jeg kan love dig for at hun leverer uden diskussion (men som skrevet sluger hun ikke, men det ved jeg ikke om du kan overtale hende til).

Uden slug, så er det vel ik rigtig Mega?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Uden slug, så er det vel ik rigtig Mega?

Ret skal være ret.

Megafransk "Original" er hvor pigen synker østersklatten...

"Megafransk er uden kondom og med afslutning i munden"

http://sex-ordbogen.dk/Fransk.html

ALT andet er falsk varebetegnelse, og bør meldes til Ombudsmanden og embedsmænd som må tage affære. Kvalitetsundersøge om påstanden er rigtig og evt. nedlægge forbud til der er bragt orden i sagerne og det annoncerede efterleves af udbyderen...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 7 minutter siden:

Ret skal være ret.

Megafransk "Original" er hvor pigen synker østersklatten...

"Megafransk er uden kondom og med afslutning i munden"

http://sex-ordbogen.dk/Fransk.html

ALT andet er falsk varebetegnelse, og bør meldes til Ombudsmanden og embedsmænd som må tage affære. Kvalitetsundersøge om påstanden er rigtig og evt. nedlægge forbud til der er bragt orden i sagerne og det annoncerede efterleves af udbyderen...

 

 

 

Man kan vel godt afslutte i munden uden at hun sluger klatten;).. Eller det tæller måske ikke.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Man kan vel godt afslutte i munden uden at hun sluger klatten;).. Eller det tæller måske ikke.? 

Ja, der mangler en begrebsmæssig skelnen mellem slug eller ikke slug. Måske Mega+ hhv. Mega :D

Personligt er det kun afslutningen i munden, der tænder mig. Om hun sluger eller spytter ud er mig lige meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 7 timer siden:

Ja, der mangler en begrebsmæssig skelnen mellem slug eller ikke slug. Måske Mega+ hhv. Mega :D

Personligt er det kun afslutningen i munden, der tænder mig. Om hun sluger eller spytter ud er mig lige meget.

Måske man skulle skulle kalde mega med slug for giga:P.. Så der super, mega og giga.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Måske man skulle skulle kalde mega med slug for giga:P.. Så der super, mega og giga.. Hahaha.. 

Hvorfor i alverden skal vi dog høre om alle de der eksotiske betegnelser, som ingen alligevel helt ved stå ved.

I gamle dage, hed det pariserfransk!!

Det blev så taget godt og grundigt af programmet da HIV var det helt store emne.

Men nogen gjorde det så alligevel, selvom det var aldeles no-go, i følge de etablerede klinikker. Der var sågar et selvbestaltet korps af GP´er som mente at dem som tilbød det forbudte, skulle have et høfligt men bestemt besøg.

Så var der pludselig nogen som tilbød superfransk. Det var uden gummi, sådan da.... For nogle steder var der dut på toppen. Andre steder var det noget med at bollerne også fik en tur.

Så blev det til megafransk, og de fleste steder handler det vist i dag om at man må skyde kanonen af i munden. Der er vist også nogle som sluger klatten under denne ydelse.

Det ville da være meget nemmere hvis man bare kunne skrive hvad man tilbyder, og så lade kunderne vælge ud fra dette.

Trods mine mange år i gamet, er jeg stadig i tvivl om hvad der egentligt tilbydes når jeg læser en annonce :wacko:

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Måske man skulle skulle kalde mega med slug for giga:P.. Så der super, mega og giga.. Hahaha.. 

Hej, Jennifer. - God remse. - Du demonstrerer lige det hele med mig, næste gang vi ses.

Spøg til side. - Vi ses desværre ikke i morgen til jeres "fest". - Jeg var tæt på, at jeg troede, det kunne lade sig gøre, - men man kan ikke være heldig hver gang. - Jeg vil tænke intens på jer i fulde tre timer.

Nå, dette var vist en total afsporing af jeres seriøse diskussion.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 20 minutter siden:

Hej, Jennifer. - God remse. - Du demonstrer lige det hele med mig, næste gang vi ses.

Spøg til side. - Vi ses desværre ikke i morgen til jeres "fest". - Jeg var tæt på, at jeg troede, det kunne lade sig gøre, - men man kan ikke være heldig hver gang. - Jeg vil tænke intens på jer i fulde tre timer.

Nå, dette var vist en total afsporing af jeres seriøse diskussion.

Hahaha.. Jeg er jo en dydig pige;)..

Øv hvor ærgerligt.. Det vil vi begge begræde.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...