J@n38 84 Skrevet 6. December, 2016 Hej. Nogen af jer der ved om denne unge dame er reel nok? Overvejer nemlig, at kontakte hende for et møde. https://annoncelight.dk/showad/219153 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 252 Skrevet 6. December, 2016 Kan man være andet end reel med sådan en barm? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 6. December, 2016 det er da ren guf... ku godt bide i dem.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 6. December, 2016 Nu har jeg prøvet at sende en sms til hende. Så nu må vi se om hun svarer retur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shayed 1 Skrevet 6. December, 2016 (edited) Det er i hvertfald nye billeder... Mon de stemmer overens med de gamle? må lige følges op på... Gamle billeder Redigeret 6. December, 2016 af Shayed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 7. December, 2016 Hun annoncerer igen i dag på AL. Jeg har igen prøvet at sende en sms for at se, om jeg kan lave en aftale med hende? Nu må jeg se, om hun svarer? Andre der har prøvet at kontakte hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 8. December, 2016 Efter tlf nr 2832 2381 at dømme er det den samme pige som her: Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg