Hop til indhold

Fynbo søger sjov i/ved Kruså

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Håber I kan hjælpe en ensom fynbo der skal udføre lidt arbejde i Kruså nu på lørdag 10. december. Inden jeg kører hjem kunne jeg tænke mig at få lettet trykket. Hvor kan man få det i Kruså-området? Kunne evt. også være en gang god thai-massage, måske med en for for happy ending.

Håber på et godt råd fra I gæve jyder. :-)

Skrevet
  • Author

Ej altså kan det passe der slet ikke er et godt sted i nærheden af Kruså eller holder i det bare for jer selv?

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Ej altså kan det passe der slet ikke er et godt sted i nærheden af Kruså eller holder i det bare for jer selv?

Jo, der er da et par adresser på Sønderborgvej incl. en thai-klinik, men hvis du virkelig vil have lidt sjov, burde du tage lidt "overarbejde" og besøge

P-clubben i Jarplund:

http://en.the-pclub.de/

Ellers er der flere hurtige adresser omkring Købmandsgården i Flensborg - søg selv mere her:

https://sexnord.net/modelle/1/Schleswig-Holstein/3/Flensburg

http://www.fair-girls.com/search?query=&city=flensburg

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 20 minutter siden:

Tak til jer begge. Jeg vil se hvad jeg kan finde. :-)

Gode hulbror. I forhold til hvor du geografisk plejer at slå dine folder (nogenlunde de samme steder som jeg)vil det da være ret oplagt generobre gammelt dansk land og sprede din sæd i Flensborg som andre også foreslår. Også fordi der i denne uge er mange dejlige piger at vælge imellem, jeg har lige selv været i byen, og måtte da begrænse mig for at holde mig på 8 gode kandidater, og jeg foretrækker dem relativt små, hvilket vi tidligere har skrevet ikke er et problem for dig

Skrevet
  • Author
stein skrev, for 1 minut siden:

Gode hulbror. I forhold til hvor du geografisk plejer at slå dine folder (nogenlunde de samme steder som jeg)vil det da være ret oplagt generobre gammelt dansk land og sprede din sæd i Flensborg som andre også foreslår. Også fordi der i denne uge er mange dejlige piger at vælge imellem, jeg har lige selv været i byen, og måtte da begrænse mig for at holde mig på 8 gode kandidater, og jeg foretrækker dem relativt små, hvilket vi tidligere har skrevet ikke er et problem for dig

He he hvis vi ikke militært kan generobre området kan vi jo begynde at infiltrere os i "det små". Men har sgu nok lidt lange udsigter. :-)

Spøg til side. Hvilket sted i Flensborg vil du anbefale og hvad ligger priserne typisk på?

Skrevet

Jeg er vist ikke den mest kompetente, men gennem de år hvor jeg med en vis afstand tidsmæssigt er kommet der er Finkenstrasse et ok sted. Lidt skummelt og snusket udefra, og nogle af lokalerne er lidt mørke. Men priserne! 30 min 50 euro, med sf 70-80, og de få der tilbyder mf ca 100. Også Feldstrasse (parker ved købmandsgården) har givet mig glæde . Det er nu mest latinopiger, men det er jo ikke det værste der findes.

Jeg har fået thai på Abenraderstrasse og Shiffbrûche, men det synes er økonomisk lidet interessant ift DK.

Men der er mange andre der beskriver stederne, og en del der har mere erfaring end mig, og der er mange steder!

Jeg har ikke selv været ude for snyd med billederne, men kan læse andre har. Det er dog vist mindre udbredt end herhjemme, men en del er dog taget fra en (meget) gode vinkel

Redigeret af stein
Stavefejl

Skrevet

Ps: Efter nærmere eftertanke skal du nok lade være med at tage til Flensborg - du risikerer at bruge lang tid på motorvejen fremover. Jeg har tidligere i denne uge selv søgt inspiration under Tysland efterlysninger, og endte med lidt malplaceret at lave en halv anmeldelse af Cindy i Finkenstrasse, Utvivlsomt blandt top 5 rent udseendemæssigt blandt de noget over 100 jeg har besøgt men en tvivlsom ydelse.

Redigeret af stein

Skrevet
  • Author

Tak for svaret, men ved ikke om jeg kan komme til at smutte et øjeblik da chefens kone skal med som min "assistent". Og nej, giver ikke hende en tur i stedet. ;-)

Men så må jeg tage revanche når jeg kommer hjem til Svendborg i stedet.

God weekend.

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 19 minutter siden:

ved ikke om jeg kan komme til at smutte et øjeblik da chefens kone skal med som min "assistent"

Bare sørg for hun har chefens kreditkort med og så sæt hende af ved Karstadt - så vil jeg holde på hun bruger mere tid end dig og det bliver dyrere for chefen end for dig :P

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Ærgerligt at få betalt køreturen til ganske tæt ved så mange muligheder, og for dig så uopdyrket land. Du skal da bare sige det som det til chefens kone. Jeg er da sikker på at hun vil forstå at når en mand skal, så skal han.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.