Hop til indhold
stein

Flensborg onsdag

Recommended Posts

Gode brødre 

I morgen går turen sydpå, og pengene er vekslet. Nogle der kunne tænke sig at komme med indput til en fattig bror, der kun alt for sjældent får lejlighed til denne vores fælles hobby?

Jeg søger en pige under 30, helst ikke over 165-167 cm. Rimeligt slank, men med feminin skikkelse. Tatoo, piercing og silikone uønsket, men i disse tiden må man jo af og til accepterer ikke for store tatoos.

Gerne GFE agtigt. Tænder ikke på anal så det er ligegyldigt. 

Kom friskt. der er jo ikke lang tid

Mange venlige hilsner

Del dette indlæg


Link til indlæg
uniden skrev, for 48 minutter siden:

Jeg kan anbefale Alina på Finkenstrasse 6, som jeg havde en rigtig god oplevelse med i starten af året. 

http://www.fair-girls.com/profile/8591

 

Hun er meget indlevende, giver sig god tid og en god GFE oplevelse. 

 

Tak gode ven. Hun står allerede blandt de 5 jeg selv har fundet på fairgirls, og dit indlæg får hende jo ikke til at rykke længere ned

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal forresten selv til Flensborg på torsdag, så håber at du vil skrive lidt om hvordan din tur gik, og om der er nogle piger du kan anbefale :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom til Flensborg, og forsøgte at besøge Alina 2 gange, men der blev ikke åbnet. Hun og veninden har sikkert haft travlt. Gik så til den anden dør, hvor Cindy holder til.

Hun er billed smuk og super lækker -meget lækrere end på billederne. har nok taget lidt på og det har sat så brysterne strutter flot med store flotte areola, en pæn stor B og hofterne er smukt rundede og  er i det hele taget et perfekt mix mellem feminin og slank. Også det hun  gemmer mellem benene er smukt som sjældent set før, og jeg synes ellers alle (næsten) fisser er smukke og lækre.

Men ydelsen er i bund. ihvertfald for mig. det kan jo være andre får en anden oplevelse. Det blev nok heller ikke bedre af at jeg vækkede hende (klokken var 10.50)

Så hold du dig til hende du har haft så god en oplevelse med - hvis du da kan træffe hende. Der er da også mange andre dejlige piger i byen i denne uge. Jeg er jo lidt begrænset af mit ønske max. højde på 165 og ingen eller til nød få og små tatoos

God tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt at Alina var optaget, jeg håber at jeg har heldet med mig i morgen, og hun har tid når jeg kommer forbi :)

Eller ja, så er der jo ikke andet at gøre, end at slå vejen forbi en af de andre smukke piger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da gerne høre hvordan det går, både om du har heldet med dig hos den skønne Alina og hvordan det i hvis du må ty til en anden. Hvis du vælger at prøve Cindy (det kan være hun er friskere lidt senere på dagen), så træk tiden med forspillet. Hun sutter helst ikke mere end 5 min og du får den kun ind i varmen 5 min

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alina var også en fuser i dag, ankom til adressen, bankede på, og efter et stykke tid åbnede hun, hun lignede en der lige var vågnet, på trods af at klokken var 11.30 - hun sagde at jeg skulle komme igen senere, da hun ikke havde tid, jeg spurgte hvad tid, men det kunne hun ikke svare på. Så gik jeg  stedet ned til Lina på Harrisleer Strasse 30, hvor jeg havde en rigtig god oplevelse - den kan du læse i tråden om hende i anmeldelser.

Nå, men timerne gik, og nu var den lidt over 14, så jeg tænkte at nu måtte Alina da være klar, så jeg ankom til adressen atter en gang, men nej, der blev ikke åbnet, så prøvede i stedet Cindy, som desværre viste sig at være en stor fuser. Hun åbnede døren med bare patter, og kun iført trusser - viste mig til værelset, og fik sin betaling, 50 euro for 30 minutter. Jeg klædte mig af, lade mig på sengen, og hun nærmest straks igang med at få gummi på, og give blowjob. Så ville hun havde at jeg skulle tage hende i doggy, hvilket var okay, så om i missionær, og da jeg så ville have hendes til at ride mig, så begyndte hun i stedet at spille den af på mig, hvilket slet ikke fungerede. Jeg spurgte igen, om ikke hun ville ride, men hun sagde at tiden var gået, hvilket den på ingen måde var.

Det er tydeligt at hun kun er i branchen for pengenes skyld, og bare skal have det hele overstået så hurtigt som muligt. Kan absolut ikke anbefales.

Redigeret af uniden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om Cindy: En oplevelse fuldstændig magen til min. Nærmest som at være der selv. Også det med at åbne døren i trusser og flashe babser. Jeg skulle nok have advaret mere præcist. Men lækker er hun da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...