Hop til indhold
Guest lurepikken

Chantal VS Channel..Hvor ligger forskellen??

Recommended Posts

Guest chris 60

Samme pige, no doubt! Men det er der en del der bruger. Altså to annoncer med forkellige navne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Jo jo....men de kan også opholde sig på TO steder på en og samme tid......de ka altså nogle tricks.....:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 2 timer siden:

Ja helt begavet er du jo ikke kan jeg så regne ud.

Det var egentlig ikke pænt sagt! :-o

Kan ikke selv se hvad problemet er. Der er mange andre der har flere annoncer på samme tid. Og de er jo stort set ens. Men må nok indrømme jeg ikke helt selv forstår pointen i to mere eller mindre ens annoncer. Og da slet ikke på samme site.
Men at skrive at hun - med 172 cm og 51 kg - skulle være løsningen hvis man er træt af magre piger. Ahhh hvis det ikke er en mager pige, så ved jeg ikke hvad det er. Men glæder mig da til at høre om nogen tager en tur for holdet. Jeg gør det i hvert fald ikke. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 6/12/2016 at 18:46:

Kan det mon være hende der er omtalt her:

 

Nej, det er jeg ret sikker på, at det ikke er. Har set hende der før og kun hårfarven matcher :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

CPHstuderende skrev, for 21 timer siden:

Nej, det er jeg ret sikker på, at det ikke er. Har set hende der før og kun hårfarven matcher :)

Hvis du ser på billederne der er "indlejret" længere nede i den anmeldelse jeg citerer er da da i mine øjne ingen tvivl om at det er samme tatoveringer. Og vel så også samme kvinde, Og ikke mindst fordi at nogen billederne rent faktisk er de samme. ;-)

Eller er det fordi vi ser på forskellige links hvor pigerne er skiftet så vi ikke snakker om det/den samme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

 

Hvis du ser på billederne der er "indlejret" længere nede i den anmeldelse jeg citerer er da da i mine øjne ingen tvivl om at det er samme tatoveringer. Og vel så også samme kvinde, Og ikke mindst fordi at nogen billederne rent faktisk er de samme. ;-)

Eller er det fordi vi ser på forskellige links hvor pigerne er skiftet så vi ikke snakker om det/den samme?

Jeg kiggede kun på billederne i linket i den første besked. Men ja, de indlejrede er den samme pige som er omtalt i denne tråd. Uden tvivl!

Men nu er hun i øvrigt smuttet, så...

Redigeret af CPHstuderende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at translate dette, det er ikke de piger man skal støtte, for pengene ryger lige i Bandens lommer..

En del af bandens piger er pt i Odense nu.. Dalum,  men i annoncerne står der et gadenavn i Odense Centrum.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har arbejdet en del på overstående link.

Piger under den polske bande har før været i Odense, Ålborg og nu i Odense...

Fandt flere link, i polske medier, her er de..

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Zarobili-6-mln-zl-na-cudzym-nierzadzie-teraz-trafia-pod-sad-n84329.html

http://trojmiasto.onet.pl/przywodcy-gangu-braciakow-na-wolnosci/4fwpxs

 
 
Prøv at oversætte dette fra polsk til dansk, ikke sjov læsning,
Skrækkeligt for pigerne og vagterne. nærmest slaver...
Sexeren
 
Link til nogle af pigerne, bemærk, link til disse piger står både på engelsk og dansk..
disse link er ikke for reklame for pigerne, men for at advarer, pengene får pigerne ikke...!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fulgte en tråd i Ålborg, og på lokale "medier"  eller sladder kan det vel også kaldes...

Jeg arbejder videre på det i Polen og håber på at finde mere..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Som jeg læser denne her tråd så handler det om handlede piger - eller tager jeg fejl ?

Hvis Ja er det så meldt til politiet ? Hvis i ikke ønsker at svare offentligt så send mig en PB. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den ‎19‎-‎12‎-‎2016 at 17:44:

Som jeg læser denne her tråd så handler det om handlede piger - eller tager jeg fejl ?

Hvis Ja er det så meldt til politiet ? Hvis i ikke ønsker at svare offentligt så send mig en PB. 

Jeg håber fandeme at vi rapporterer alle mistanker om handlede piger til politiet.....

Det skylder vi dem, os selv og hele branchen :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg læser denne tråd skal man holde sig fra tatoverede piger, hvis man vil være sikker på at de ikke er handlede???:shock: Eller gælder det kun polske piger???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Af ren nysgerrighed, hvad nu hvis man allerede har prøvekørt pigen ad og synes hun var et godt skrald, må man så godt gøre det igen, uden folk herinde flegner?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du besøger kvinden uden at anmelde hende KAN folk herinde vel dårligt blande sig. Hvis du anmelder den samme kvinde mange gange kan nogen sikkert finde på at kommentere det men so what :P

Redigeret af Frisk
Smily

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 14 timer siden:

Af ren nysgerrighed, hvad nu hvis man allerede har prøvekørt pigen ad og synes hun var et godt skrald, må man så godt gøre det igen, uden folk herinde flegner?

Som frisk skriver er der måske nok nogen der vil kommentere det. Men jeg synes nu ikke der er noget galt i at anmelde den samme pige flere gange. Meget kan jo have ændret sig, hun kan være blevet mere erfaren og giver bedre service, kan være blevet træt af jobbet og ikke yder sit til det skal blive godt eller hun er stadig bare super sød og giver en god oplevelse. Eller måske er hun stadig bare ikke et besøg værd. ;-) Dette er bare generelle tanker og ikke henvendt til nogen bestemt pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...