Hop til indhold
Dof

Shirley i KBH

Recommended Posts

Jeg kommer lige derfra, så hermed en kort anmeldelse (min første endda)

Jeg var frisk her til aften, og prøvede først at komme i kontakt med Yesica Tran uden held. Så faldt jeg over ovenstående Shirly, og selv om der var et enkelt dårligt review, så tog jeg chancen (kritikken i det andet review gik på hun ikke kunne komme i hans ansigt, hvilket slet ikke er interessant for mig alligevel).

Hun ligner billederne ganske fint - en lille frækkert vil jeg godt stå på mål for at kalde hende. Virkede super engageret, og hun kom også pludselig mens jeg var i gang med at kneppe hende (umotiveret, hvis man kan kalde det det). Så var der lige en lille pause, men så var der ellers fuld koncentration om service til mig. Jeg klager i hvert fald ikke.

1/2 time for 1k, og jeg fornemmede ikke der blev kigget på uret undervejs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahhh..der er et par ekstra punkter i kritikken.

 

1. Tiden rykket flere gange.

2. Pikken mindre end "annonceret".

3. Hun var ikke i stand til at blive hård..helt.

 

Har selv prøvet en del forskellige og gider bare ikke smide flere...flere tusinde efter en krukke der ikke leverer. Så hellere vente :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dof skrev, for 5 timer siden:

Ahhh..der er et par ekstra punkter i kritikken.

 

1. Tiden rykket flere gange.

2. Pikken mindre end "annonceret".

3. Hun var ikke i stand til at blive hård..helt.

 

Har selv prøvet en del forskellige og gider bare ikke smide flere...flere tusinde efter en krukke der ikke leverer. Så hellere vente :)

Det er rigtigt... Det med tiden var der ingen problemer med. Størrelsen muligvis lidt mindre, men ikke lille på nogen måde - og bestemt hård :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...