Hop til indhold

Shirley i KBH

Featured Replies

Skrevet

Jeg kommer lige derfra, så hermed en kort anmeldelse (min første endda)

Jeg var frisk her til aften, og prøvede først at komme i kontakt med Yesica Tran uden held. Så faldt jeg over ovenstående Shirly, og selv om der var et enkelt dårligt review, så tog jeg chancen (kritikken i det andet review gik på hun ikke kunne komme i hans ansigt, hvilket slet ikke er interessant for mig alligevel).

Hun ligner billederne ganske fint - en lille frækkert vil jeg godt stå på mål for at kalde hende. Virkede super engageret, og hun kom også pludselig mens jeg var i gang med at kneppe hende (umotiveret, hvis man kan kalde det det). Så var der lige en lille pause, men så var der ellers fuld koncentration om service til mig. Jeg klager i hvert fald ikke.

1/2 time for 1k, og jeg fornemmede ikke der blev kigget på uret undervejs.

Skrevet
  • Author

Ahhh..der er et par ekstra punkter i kritikken.

1. Tiden rykket flere gange.

2. Pikken mindre end "annonceret".

3. Hun var ikke i stand til at blive hård..helt.

Har selv prøvet en del forskellige og gider bare ikke smide flere...flere tusinde efter en krukke der ikke leverer. Så hellere vente :)

Skrevet
Dof skrev, for 5 timer siden:

Ahhh..der er et par ekstra punkter i kritikken.

1. Tiden rykket flere gange.

2. Pikken mindre end "annonceret".

3. Hun var ikke i stand til at blive hård..helt.

Har selv prøvet en del forskellige og gider bare ikke smide flere...flere tusinde efter en krukke der ikke leverer. Så hellere vente :)

Det er rigtigt... Det med tiden var der ingen problemer med. Størrelsen muligvis lidt mindre, men ikke lille på nogen måde - og bestemt hård :)

Skrevet
  • Author

Mmm...kan være jeg alligevel smutter forbi :P

Tak for info.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.