Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

prøver igen! er der nogle som har været der for nyligt ? har hørt de har fået en ny

massør cirka 40+ kraftig og sødt ansigt , Ville gerne have en udtalelse før jeg prøver lykken !

Skrevet

Hmm hvad med at prøve lykken?

I øvrigt, hvis der er nogen der har prøvet massøren er det jo kun subjektivt, der er mange usikre faktorer, hvordan er skriveren som person, hvordan er hendes dag. så op på hesten min ven og blev måske en erfaring rigere. Hvad har du at tabe? måske penge men penge også selvom man måske ikke har så mange af dem er og bliver døde genstande

Skrevet
  • Author

takker men  selvfølgelig ville det være dejligt med lidt hjælp , da jeg ikke har den store erfaring med thai massage i Danmark ,

er dansker men har levet det meste af livet i Norge  , Så hvis der er nogle der har en udtalelse ville jeg være glad

• 1 month later...
Skrevet
tronheim skrev, den 7/12/2016 at 18:06:

takker men  selvfølgelig ville det være dejligt med lidt hjælp , da jeg ikke har den store erfaring med thai massage i Danmark ,

er dansker men har levet det meste af livet i Norge  , Så hvis der er nogle der har en udtalelse ville jeg være glad

Hvordan gik det så Trondheim?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.