Hop til indhold
badassbluesman

Top Thai i Valby ......eller Helen igen igen....

Recommended Posts

Hey Brothers in crime....

Har læst at Helen i Valby har fået fine omtalelser tidligere og har en annonce som anslår "nyheder" så jeg blev fristet da jeg var faldet for billederne af just ...HELEN!

https://massageguide.dk/P/top-thai-massage-i-valby-ny-aabningstid-nyt-tilbud.--27949.html

Bookede en tid og kørte til Valby. Uheldigtvis blev jeg forsinket (trafik) og samtidigt kom næste gæst aaaaalt for tidligt (måske et problem han lider under :lol:)

Uanset så var oddsen ikke de bedste - troede jeg - men jeg fik fuld fokus og den tid vi var blevet enige om!!

En meget atypisk ting for thai-piger ihh til mine erfaringer: Helen giver nærhed og viser passion under forløbet - efter et veludført B2B så overgik seancen til en mere sensuel form - lansomme bevægelser og strøg, ansigterne meget tæt mod hinanden (manglede kun millimeter mellem læberne flere gange), lod mig røre og kærtegne de steder jeg ville og sagte og sikkert vendte hun måsen i vejret og signalerede at nu ville hun tages bagfra stille og roligt. Normalt er jeg ikke til "stille og roligt" - der skal smedes mens jernet er varmt - er min normale parole men her skal jeg da lige love for at jernet forblev varmt :-o.

Fik også lige fornøjelsen at tage et bad sammen med Helen - det var en selvfølge syntes hun - og man er et skarn hvis man ikke tager chancen at sæbe hende godt ind :rolleyes:.

En anden atypisk ting var at vi ikke startede med prisdiskution/betalning - næææ - da jeg igen stod med klunset på og sprugte hvad jeg skulle betale spurgte hun: Hvad vil du gi'?!? Vi fandt en pris vi begge var tilfredse med og det sker ikke så ofte at man er tilfreds med "skaden" der er sket i forhold til oplevelsen.....:wub:

Eneste minus skulle være at  hun straks før mit klimaks "skreg": I'm coming..... JOW go daw do - jeg tror også på julemanden :shock:.

 

 

Nuvel - en perle bland thai-pigerne i hovedstaden - som jeg agter at besøge igen igen igen....

 

/The Bluesman

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger
badassbluesman skrev, for 9 timer siden:

 

Nuvel - en perle bland thai-pigerne i hovedstaden - som jeg agter at besøge igen igen igen....

 

/The Bluesman

 

 

 

Dejligt at læse din beretning.

Helen er super lækker, ingen tvivl om det. Og hun leverer som du rigtig nok siger, nærhed, varme og indlevelse. En dejlig moden thai kvinde, der virker som om at hun rent faktisk kan li' det hun laver.

Jeg er allerede ved at spare op til næste runde hos Helen :)

 

/Franz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sniger
FranzJäger skrev, for 5 timer siden:

Dejligt at læse din beretning.

Helen er super lækker, ingen tvivl om det. Og hun leverer som du rigtig nok siger, nærhed, varme og indlevelse. En dejlig moden thai kvinde, der virker som om at hun rent faktisk kan li' det hun laver.

Jeg er allerede ved at spare op til næste runde hos Helen :)

 

/Franz

 

badassbluesman skrev, for 15 timer siden:

Hey Brothers in crime....

Har læst at Helen i Valby har fået fine omtalelser tidligere og har en annonce som anslår "nyheder" så jeg blev fristet da jeg var faldet for billederne af just ...HELEN!

https://massageguide.dk/P/top-thai-massage-i-valby-ny-aabningstid-nyt-tilbud.--27949.html

Bookede en tid og kørte til Valby. Uheldigtvis blev jeg forsinket (trafik) og samtidigt kom næste gæst aaaaalt for tidligt (måske et problem han lider under :lol:)

Uanset så var oddsen ikke de bedste - troede jeg - men jeg fik fuld fokus og den tid vi var blevet enige om!!

En meget atypisk ting for thai-piger ihh til mine erfaringer: Helen giver nærhed og viser passion under forløbet - efter et veludført B2B så overgik seancen til en mere sensuel form - lansomme bevægelser og strøg, ansigterne meget tæt mod hinanden (manglede kun millimeter mellem læberne flere gange), lod mig røre og kærtegne de steder jeg ville og sagte og sikkert vendte hun måsen i vejret og signalerede at nu ville hun tages bagfra stille og roligt. Normalt er jeg ikke til "stille og roligt" - der skal smedes mens jernet er varmt - er min normale parole men her skal jeg da lige love for at jernet forblev varmt :-o.

Fik også lige fornøjelsen at tage et bad sammen med Helen - det var en selvfølge syntes hun - og man er et skarn hvis man ikke tager chancen at sæbe hende godt ind :rolleyes:.

En anden atypisk ting var at vi ikke startede med prisdiskution/betalning - næææ - da jeg igen stod med klunset på og sprugte hvad jeg skulle betale spurgte hun: Hvad vil du gi'?!? Vi fandt en pris vi begge var tilfredse med og det sker ikke så ofte at man er tilfreds med "skaden" der er sket i forhold til oplevelsen.....:wub:

Eneste minus skulle være at  hun straks før mit klimaks "skreg": I'm coming..... JOW go daw do - jeg tror også på julemanden :shock:.

 

 

Nuvel - en perle bland thai-pigerne i hovedstaden - som jeg agter at besøge igen igen igen....

 

/The Bluesman

 

 

 

http://valbymassage.dk/    Det er samme adresse eller er det mig der er helt ved siden af vh sniger

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, for 19 timer siden:

Hey Brothers in crime....

Har læst at Helen i Valby har fået fine omtalelser tidligere og har en annonce som anslår "nyheder" så jeg blev fristet da jeg var faldet for billederne af just ...HELEN!

https://massageguide.dk/P/top-thai-massage-i-valby-ny-aabningstid-nyt-tilbud.--27949.html

Bookede en tid og kørte til Valby. Uheldigtvis blev jeg forsinket (trafik) og samtidigt kom næste gæst aaaaalt for tidligt (måske et problem han lider under :lol:)

Uanset så var oddsen ikke de bedste - troede jeg - men jeg fik fuld fokus og den tid vi var blevet enige om!!

En meget atypisk ting for thai-piger ihh til mine erfaringer: Helen giver nærhed og viser passion under forløbet - efter et veludført B2B så overgik seancen til en mere sensuel form - lansomme bevægelser og strøg, ansigterne meget tæt mod hinanden (manglede kun millimeter mellem læberne flere gange), lod mig røre og kærtegne de steder jeg ville og sagte og sikkert vendte hun måsen i vejret og signalerede at nu ville hun tages bagfra stille og roligt. Normalt er jeg ikke til "stille og roligt" - der skal smedes mens jernet er varmt - er min normale parole men her skal jeg da lige love for at jernet forblev varmt :-o.

Fik også lige fornøjelsen at tage et bad sammen med Helen - det var en selvfølge syntes hun - og man er et skarn hvis man ikke tager chancen at sæbe hende godt ind :rolleyes:.

En anden atypisk ting var at vi ikke startede med prisdiskution/betalning - næææ - da jeg igen stod med klunset på og sprugte hvad jeg skulle betale spurgte hun: Hvad vil du gi'?!? Vi fandt en pris vi begge var tilfredse med og det sker ikke så ofte at man er tilfreds med "skaden" der er sket i forhold til oplevelsen.....:wub:

Eneste minus skulle være at  hun straks før mit klimaks "skreg": I'm coming..... JOW go daw do - jeg tror også på julemanden :shock:.

 

 

Nuvel - en perle bland thai-pigerne i hovedstaden - som jeg agter at besøge igen igen igen....

 

/The Bluesman

 

 

 

Du springer lige condom over håber jeg?Har godt nok læst at hun kan finde på at gøre det uden...!

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 12 minutter siden:

Du springer lige condom over håber jeg?Har godt nok læst at hun kan finde på at gøre det uden...!

Sjovt nok du nævner det - jeg fik et flash-back da Helen trak et RØDT kondom på pjoverten - troede de udgik i 70'erne :lol:

 

God aften,

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Nogen skrev i en anden tråd, at man kunne følge Helen på facebook, og booke tid direkte hos hende via. fb messenger, men jeg kan ikke finde hende. Er hun stadig på, og et link evt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad koster en gang FP ved Helen. Skal på øen i næste uge, så vil sgu have hende prøvet

syntes hun ser rigtig godt ud på billedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kimo

Hej med jer.. nu har jeg fulgt lidt med i et par af trådene om Helen, og planlægger klart at krydre en veloverstået deadline med en tur forbi hende.

 

Jeg har kun prøvet et par thaiture med en god og en mindre god oplevelse, men som den amatør jeg nu er, har det betydet at jeg bare er mødt op, og håbet på det bedste.

så har lige et par praktiske spørgsmål til jer garvede brugere?

kan man book en tid hos Helen over SMS? Hvad er god etikette og endnu vigtigere, hvad er ikke? jeg tænker at jeg gerne vil have en god time med massage og dertil ekstra nydelse. skal jeg specificere, eller er det indforstået med at jeg booker en tid hos Helen?

det lyder lidt på de forskellige anmeldelser at i ikke har skulle specificere at Helen smider tøjet, hvor mine erfaringer har været at man skal be dem om det, og betale ekstra for det, er det rigtigt forstået?

hvad skal jeg ca regne med at slippe?

på forhånd undskyld hvis jeg spørger dumt :D

Hilsen
En ny men interesseret bruger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Hej Kimo.

Ja, man kan sagtens booke Helen via. SMS. Vær dog opmærksom på at de svarer tilbage på engelsk, hvorefter jeg blot også skrev til dem på engelsk. Det virkede fint, både booking og efterfølgende bekræftning af aftalen.

God etikette? Jamen jeg tror ikke du skal være så nervøs, Helen er meget nem at være sammen med. Hun er super professionel til det hun laver (det skal du ikke opfatte dårligt), så hun vejrer hurtigt hvad det er du ønsker. Og på en meget imødekommende og pæn måde.

Så mit bud er, og lad endelig høre fra andre der har været der også, hvis du møder op pæn ren, nybarberet (asiater ser grundlæggende skæg som at man er beskidt i ansigtet, eller en gorilla (!) ), og høflig, så er du allerede godt på vej til en super oplevelse.

Alt munder jo ud i kemi, men jeg har opfattelsen af, at når du der til hvor Helen spørger dig "hvad skal vi lave i dag skat?" - så har hun allerede sorteret dig som en af de good-guys :)

Lad os endelig få en anmeldelse når du har været der :)

/franz 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FranzJäger skrev, den Monday, December 12, 2016 at 05:04:

Hej Kimo.

Ja, man kan sagtens booke Helen via. SMS. Vær dog opmærksom på at de svarer tilbage på engelsk, hvorefter jeg blot også skrev til dem på engelsk. Det virkede fint, både booking og efterfølgende bekræftning af aftalen.

God etikette? Jamen jeg tror ikke du skal være så nervøs, Helen er meget nem at være sammen med. Hun er super professionel til det hun laver (det skal du ikke opfatte dårligt), så hun vejrer hurtigt hvad det er du ønsker. Og på en meget imødekommende og pæn måde.

Så mit bud er, og lad endelig høre fra andre der har været der også, hvis du møder op pæn ren, nybarberet (asiater ser grundlæggende skæg som at man er beskidt i ansigtet, eller en gorilla (!) ), og høflig, så er du allerede godt på vej til en super oplevelse.

Alt munder jo ud i kemi, men jeg har opfattelsen af, at når du der til hvor Helen spørger dig "hvad skal vi lave i dag skat?" - så har hun allerede sorteret dig som en af de good-guys :)

Lad os endelig få en anmeldelse når du har været der :)

/franz 

Jeg bliver lige nød til at hører dig? Ved du Helen ikke bryder sig om skæg? Eller er det generelt at thai damer ikke gør? Jeg planlægger et besøg hos Helen en af dagene.. Men da jeg har skæg og ikke lige har tænkt mig at barber det af for en B2B vil jeg ikke spilde hverken min eller hendes tid ;-) Jeg har aldrig hørt dette? Men man har jo lov at blive klogere.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Hej MrKK

Jeg syns at du skulle sende dem en sms eller ringe og spørge direkte, derved får du svar på dit spørgsmål med det samme, og kan beslutte dig på det grundlag om du skal besøge Helen. 

Jeg forestiller mig at Helen hviler så meget i sit hverv, at hun vil sige nej tak til en kunde hvis hun ikke brød sig om ham, også selvom det betød en mistet indtjening.

Glæder mig til at høre hvad du finder ud af, og om det munder ud i et besøg :)

/Franz

Del dette indlæg


Link til indlæg
FranzJäger skrev, for 18 timer siden:

Hej MrKK

Jeg syns at du skulle sende dem en sms eller ringe og spørge direkte, derved får du svar på dit spørgsmål med det samme, og kan beslutte dig på det grundlag om du skal besøge Helen. 

Jeg forestiller mig at Helen hviler så meget i sit hverv, at hun vil sige nej tak til en kunde hvis hun ikke brød sig om ham, også selvom det betød en mistet indtjening.

Glæder mig til at høre hvad du finder ud af, og om det munder ud i et besøg :)

/Franz

Jeg har bestilt tid.. dog er Helen der ikke iøjeblikket.. faktisk ingen af pigerne på billederne er der.. Men jeg tager chancen.. Det jo meget fine tilbud og priser de kører med.. Jeg kommer med en anmeldelse efter besøget. . Ros, Da og Bella er på arbejde, hvis det skulle sige nogen noget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Jeg syns personligt selv at Bella ser overordentlig lækker ud, så det kunne være spændende hvis du rendt ind i hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FranzJäger skrev, for 20 minutter siden:

Jeg syns personligt selv at Bella ser overordentlig lækker ud, så det kunne være spændende hvis du rendt ind i hende :)

Er lige kommet ud fra stedet.. det var nok min hidtil dårligste oplevelse på et thai sted.. Bella og en anden pige står i gangen der jeg bliver lukket ind.. De spørg om jeg skal have en halv eller en hel times massage.. Jeg siger det mig der har bestilt tid til en b2b med suprice.. Den ene siger så jamen så har vi en anden pige der har store bryster lige til dig.. jeg bliver faktisk i øjeblikket lidt glad da disse 2 var ganske nydelige.. Jeg bliver vist ind på et værelse.. Ind kommer en dame på 50+ det ligner hun er gravid uden at være det.. okay hun har store bryster, men jeg kan også bruge dem som bælte.. Der skulle jeg bare have sagt nej tak, men jeg er sgu så flink ;-) jeg fik 2min b2b og resten af tiden fik min ben en ordentlig tur.. haha.. Det blev uden afslutning da jeg ikke tændte på hende.. desuden ville de have 100kr mere end der stod i annoncen.. Angiveligt fordi hun havde store bryster.. nøj en flad oplevelse.. det skal siges jeg er i slut 20'erne og en rimelig pæn fyr.. Så det kan ikke være grunden til jeg får sådan en madame. Det ihvertfald ikke en historie der skal fortælles til vennerne ;-) så jeg kan absolut ikke anbefale dette sted desværre. .

Redigeret af MrKK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Hej MrKK

Det er altid ærgerligt at få en dårlig oplevelse. 

Mange gange er der en rækkefølge på en thai klinik, så den ene kunde er den ene piges, og den næste kunde til en anden pige, etc. Der kan man altså godt tillade sig at være lidt fræk, især hvis man har bestilt tid, eller ønsket en speciel pige, så sige det, og nægter de, så gå med det samme. Lur mig, om de ikke prøver at standse dig på vej ud, og give dig den pige du ønsker.

Det virker også lidt iøjnefaldende at de giver en gammel krage til en forholdsvis ung fyr. 

Jeg kan kun anbefale dig at vente på Helen kommer tilbage fra sin ferie, hvis du altså har mod på at nærme dig stedet igen.

/Franz

Del dette indlæg


Link til indlæg
FranzJäger skrev, den 28/12/2016 at 20:39:

Hej MrKK

Det er altid ærgerligt at få en dårlig oplevelse. 

Mange gange er der en rækkefølge på en thai klinik, så den ene kunde er den ene piges, og den næste kunde til en anden pige, etc. Der kan man altså godt tillade sig at være lidt fræk, især hvis man har bestilt tid, eller ønsket en speciel pige, så sige det, og nægter de, så gå med det samme. Lur mig, om de ikke prøver at standse dig på vej ud, og give dig den pige du ønsker.

Det virker også lidt iøjnefaldende at de giver en gammel krage til en forholdsvis ung fyr. 

Jeg kan kun anbefale dig at vente på Helen kommer tilbage fra sin ferie, hvis du altså har mod på at nærme dig stedet igen.

/Franz

Bærer præg af at Helen ikke er det pt. Har besøgt dem 11 gange og er aldrig blevet snydt eller andet. Har flere gange været med anden pige end den ønskede, men er aldrig blevet snydt på oplevelsen hverken massage eller.....:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der 2 gange, og godt begge gange. Jeg har desværre ikke prøvet Helen, men det kommer nok:D

Første gang var med Nina (hedder de ikke allesammen det?:lol:) - hun var der kun 14 dag sidst november start december. Hendes engelsk var ganske godt. Hun var kanon sød, og meget imødekommende. Fik en fræk og nærværende B2B med HJ - ville ønske jeg havde valgt fuld pakke,for hun var for lækker.

Anden gang var med Da. Hun er også sød, dog er hun lidt usikker. Så være lidt sød ved hende. Hun har lidt mave og var bange for det var et problem - slet ikke. Da vi først kom igang var det hele godt. God B2B med afslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...