Hop til indhold
jes midtfyn

mange piger

Recommended Posts

Det jeg gjorde i tidernes morgen var at besøge forskellige piger i forskellige prisklasser. Da jeg fandt en eller flere piger, hvor jeg synes at den seksuelle oplevelse var god, holdt jeg mig til disse piger, uanset om de lå i den dyre ende eller den billige. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jes midtfyn skrev, 1 time siden:

er det bare mig det syndes der er mange piger på fyn li nu ,og for mange der er for dyre hvor man ikke for en skid ud af det .

hilsen ham den gl sur røvhul .griner

Op til Jul er der ofte lidt flere piger der gerne vil tjeme lidt hurtige penge.

Det billigste PT finder du nok i Svendborg - https://annoncelight.dk/showad/216522

og

https://annoncelight.dk/showad/209913

Aisan er der mange der er glade for på trods af hun snakker meget lidt engelsk.

Amanda er mere uerfaren men meget sød. Hun taler også fint engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stumpen

er helt ny bruger herinde og tilgiv mig i fald, jeg kegler lidt rundt i det....

Mht. at der er mange p på fyn, så er det min klare fornemmelse og det kan også dok. ofte, at

det tit er de samme piger, der blot skifter 'navn' og små ændringer i profil... Typisk sker det ifm. et skift

fra en region til en anden... det er der en grund til, som jeg ikke skal komme ind på nu...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stumpen skrev, for 45 minutter siden:

er helt ny bruger herinde og tilgiv mig i fald, jeg kegler lidt rundt i det....

Mht. at der er mange p på fyn, så er det min klare fornemmelse og det kan også dok. ofte, at

det tit er de samme piger, der blot skifter 'navn' og små ændringer i profil... Typisk sker det ifm. et skift

fra en region til en anden... det er der en grund til, som jeg ikke skal komme ind på nu...

 

Hvorfor vil du ikke dele din viden om pigernes skift af region og navn med os andre? Vil da mene det kan være overordentlig nyttigt for os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...