Hop til indhold
JenniferRomantica

Decembers frækkeste Sexparty!!

Recommended Posts

Så er der 3 dage til det frækkeste sex party.. Med undertegnede og den skønne Alexandra i de udsøgte lokaler på Marstalsgade nr 6:wub:.. Vi har en stor forhåbning om at få besøg af en masse frække mænd så vi forhåbentlig kan blive mættet:P.. Lige nu er der stadig ledige pladser til vores lille arrangement hvor vi selvfølgelig disker op med lidt godt til ganen imellem de fysiske udfoldelser.. Datoen er d. 8'ende og festen vil vare hele 3 timer med masser af hed sex og forhåbentlig nogle sjaskvåde sprøjteorgasmer og en tilfredsstillet bunke mænd alt sammen til en pris af 2300 kr:wub:.. Nu er vi jo begge to blevet voldsomt bidt af denne fantastiske verden af gangbangs og ufattelig tilfredsstillelse og derfor håber vi at se så mange deltagende som muligt både gamle og nye er mere end velkomne.. 

Fakta: 

Pris: 2300 for tre timer

Klokkeslæt: 12-15

Lokation: Romantica på Marstalsgade 6 2100.

Piger: Jennifer og Alexandra.

Glæder os til at se jer og meget andet til et brag af en sexparty

Alexandra:Screenshot_2016-12-05-21-16-00-1.png

Screenshot_2016-12-05-21-16-07-1.png

 

Jennifer:20161204_104859.jpg20161204_104824.jpg

Redigeret af JenniferRomantica
forkert dato sorry..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Så er der 3 dage til det frækkeste sex party.. Med undertegnede og den skønne Alexandra i de udsøgte lokaler på Marstalsgade nr 6:wub:.. Vi har en stor forhåbning om at få besøg af en masse frække mænd så vi forhåbentlig kan blive mættet:P.. Lige nu er der stadig ledige pladser til vores lille arrangement hvor vi selvfølgelig disker op med lidt godt til ganen imellem de fysiske udfoldelser.. Datoen er d. 10'ende og festen vil vare hele 3 timer med masser af hed sex og forhåbentlig nogle sjaskvåde sprøjteorgasmer og en tilfredsstillet bunke mænd alt sammen til en pris af 2300 kr:wub:.. Nu er vi jo begge to blevet voldsomt bidt af denne fantastiske verden af gangbangs og ufattelig tilfredsstillelse og derfor håber vi at se så mange deltagende som muligt både gamle og nye er mere end velkomne.. 

Fakta: 

Pris: 2300 for tre timer

Klokkeslæt: 12-15

Lokation: Romantica på Marstalsgade 6 2100.

Piger: Jennifer og Alexandra.

Glæder os til at se jer og meget andet til et brag af en sexparty

Alexandra:Screenshot_2016-12-05-21-16-00-1.png

Screenshot_2016-12-05-21-16-07-1.png

 

Jennifer:20161204_104859.jpg20161204_104824.jpg

Du skriver pludselig, at datoen er den 10. ??? ---- Du mener vel stadig den 8.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Alt er med:P.. Pånær selvfølgelig svensk og spansk.. 

tak for svar og fedt...:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 5/12/2016 at 21:46:

Det nu rettet:wub:.. Tak for hjælpen.. 

Torsdagen smuttede for mig. - Jeg havde gerne været med i den lille varme stue med dig og Alexandra på briksen - nøgne og arbejdsomme - parate til at favne de skiftende mandekroppe, der ivrige gik ombord i jer. 

I dag tog jeg så lidt revanche. Jeg tog ud til Sexyclub. Med Alexandras dejlige øjne, velformede bryster og varme skød under mig lå jeg i tre kvarter og sugede gårsdagens fornemmelse af sexparty fra hendes krop over i mig selv - og så lidt sladder naturligvis.

Jeg må se at finde en passende dag til også at vende bunden i vejret på dig - Jennifer. - Skal vi sigte efter en sprøjteorgasme til dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 1 minut siden:

Torsdagen smuttede for mig. - Jeg havde gerne været med i den lille varme stue med dig og Alexandra på briksen - nøgne og arbejdsomme - parate til at favne de skiftende mandekroppe, der ivrige gik ombord i jer. 

I dag tog jeg så lidt revanche. Jeg tog ud til Sexyclub. Med Alexandras dejlige øjne, velformede bryster og varme skød under mig lå jeg i tre kvarter og sugede gårsdagens fornemmelse af sexparty fra hendes krop over i mig selv - og så lidt sladder naturligvis.

Jeg må se at finde en passende dag til også at vende bunden i vejret på dig - Jennifer. - Skal vi sigte efter en sprøjteorgasme til dig?

Ja Alexandra må næsten have lidt historie at holde dig beskæftiget med.. Hehe.. Festen forløb over forventning og som altid hamrende hyggeligt.. For ikke at sige frækt.. Hehe.. 

Du skal være lige så velkommen som altid.. Det lyder jo som en rigtig glimrende idé.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...