Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen nye anmelder på Butsaba på Christianshavn? jeg ved de er 3-4 stykke af modne damer er der nogen favorit?

Skrevet
Boy skrev, for 4 minutter siden:

Er der nogen nye anmelder på Butsaba på Christianshavn? jeg ved de er 3-4 stykke af modne damer er der nogen favorit?

Kom bare med en frisk anmeldelse af stedet ;-) 

Skrevet

Så lad mig prøve, i det små.

Jeg er vel kommet der on/off gennem 3-4 år. Tidligere har der ofte været modne damer, som I siger, omend også stjerner, den berømte Nina, f.x.

Lige nu er der Dao, der er uforbederlig, og som ikke ændrer sig, samt 2 "unge" piger; såvidt jeg husker 30-35, men den ene kunne sælges for 23, og den anden har krop som en af samme alder. Den ene lidt spinkel af krop, ret langbenet, lys hud og med et let kinesisk øjen-look. Navn desværre glemt, jeg fik det for 5-6 måneder siden og synes det er pinligt at spørge igen. Den anden, Sofia, lidt mere velpolstret, i mine øjne vidunderlig, pænt store bryster og lidt former at holde i. Begge giver den max gas når de kender en, og får lidt medspil, min bank er i alt fald glad for at jeg ikke bor tæt på.

Om der er andre p.t. ved jeg faktisk ikke; udover Dao!

Skrevet
Tatra skrev, for 3 timer siden:

Så lad mig prøve, i det små.

Jeg er vel kommet der on/off gennem 3-4 år. Tidligere har der ofte været modne damer, som I siger, omend også stjerner, den berømte Nina, f.x.

Lige nu er der Dao, der er uforbederlig, og som ikke ændrer sig, samt 2 "unge" piger; såvidt jeg husker 30-35, men den ene kunne sælges for 23, og den anden har krop som en af samme alder. Den ene lidt spinkel af krop, ret langbenet, lys hud og med et let kinesisk øjen-look. Navn desværre glemt, jeg fik det for 5-6 måneder siden og synes det er pinligt at spørge igen. Den anden, Sofia, lidt mere velpolstret, i mine øjne vidunderlig, pænt store bryster og lidt former at holde i. Begge giver den max gas når de kender en, og får lidt medspil, min bank er i alt fald glad for at jeg ikke bor tæt på.

Om der er andre p.t. ved jeg faktisk ikke; udover Dao!

Legenden Annie er der også, fra morgenstunden til lidt over middag. Dejlig kvinde.

Skrevet

Jeg var hos Butssaba i høst og fikk en lang god massasje av Bibi (?).

Vi ble enige om ydelsene før start, Det startet med avvasking, så en god masasje ssom gikk over i det mere sensuelle og full avslutning til full tilfredsstillelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.