Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Daisyclub igen i dag. Billederne af Gia lokkede. Blev budt velkommen af mutter, som heldigvis er tilbage igen, igen... flink og imødekommende som altid.

Jeg synes niveauet hos Daisyclub har været svingende, så jeg var lidt spændt på Gia. Var dog også noget skeptisk omkring billederne, da de ikke er taget on-site, som DC ellers plejer at gøre. Men det skulle vise sig at være uberettiget.

Gia er en høj pige, glatbarberet, med et par lækre naturlige bryster, store brystvorter og god røv. Sikke en tur... Sjældent har jeg oplevet en GP med så megen lidenskab. Kys, kram og hengivenhed... alt føltes ægte og jeg var 7. himmel. Kelly er den bedste GP jeg har fornøjet mig med, men Gia er ikke langt fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ramdo skrev, for 17 minutter siden:

Var forbi Daisyclub igen i dag. Billederne af Gia lokkede. Blev budt velkommen af mutter, som heldigvis er tilbage igen, igen... flink og imødekommende som altid.

Jeg synes niveauet hos Daisyclub har været svingende, så jeg var lidt spændt på Gia. Var dog også noget skeptisk omkring billederne, da de ikke er taget on-site, som DC ellers plejer at gøre. Men det skulle vise sig at være uberettiget.

Gia er en høj pige, glatbarberet, med et par lækre naturlige bryster, store brystvorter og god røv. Sikke en tur... Sjældent har jeg oplevet en GP med så megen lidenskab. Kys, kram og hengivenhed... alt føltes ægte og jeg var 7. himmel. Kelly er den bedste GP jeg har fornøjet mig med, men Gia er ikke langt fra.

ramdo@ tak for dejlig anmeldelse , hun er nu på min ønskeliste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen!

Jeg havde set hende og overvejede et besøg. Hun ser godt ud.

ramdo skrev, for 2 timer siden:

Blev budt velkommen af mutter, som heldigvis er tilbage igen, igen... flink og imødekommende som altid.

Jeg var også forbi i dag, men blev budt velkommen af en yngre pige, der også var meget imødekommende. Hun grinede lidt af mig, og gav mig et klap bagi da jeg var på vej ud i bad :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. jeg er også faldet for hende

 

hun for en til at tænke på de gode gamle dage, med Ilse fra Sibirien, en af de film ens forældre ikke syntes om man skulle se.

Billedresultat for ilse fra sibirien

Den gang mænd var mænd, kvinder var kvinder og luften var tyk af brosten.

Ja man har forstået at sælge hende godt og lækker ser hun også ud.

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Brutus skrev, for 24 minutter siden:

Aldeles usmagelig sammenligning ..

:!:

Arh, skal vi nu ikke tage den med lidt godt humør...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lemac skrev, for 36 minutter siden:

Syntes det var sjovt!:P

Nu savner vi kun en GP der kan leve op til fantasin "Ilse, Shewolf of the SS".:twisted:

Der er frit valg, skal det være en petite eller XXXXXL udgave:

 

Marianne Jelved 2012 (2).jpg2680-Thyra-Frank-b.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 7 timer siden:

Aldeles usmagelig sammenligning ..

:!:

Du må da indrømme at stjernen på huen er den samme og dermed samme nationalitet på uniformen. Om hun kan leve op til forgængeren vides ikke. Men sød ser hun ud.

Ned Flanders skrev, for 3 timer siden:

Der er frit valg, skal det være en petite eller XXXXXL udgave:

 

Marianne Jelved 2012 (2).jpg2680-Thyra-Frank-b.jpg

Helt ærlig, er russeren ikke søde at se på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...