ramdo 17 Skrevet 4. December, 2016 Var forbi Daisyclub igen i dag. Billederne af Gia lokkede. Blev budt velkommen af mutter, som heldigvis er tilbage igen, igen... flink og imødekommende som altid. Jeg synes niveauet hos Daisyclub har været svingende, så jeg var lidt spændt på Gia. Var dog også noget skeptisk omkring billederne, da de ikke er taget on-site, som DC ellers plejer at gøre. Men det skulle vise sig at være uberettiget. Gia er en høj pige, glatbarberet, med et par lækre naturlige bryster, store brystvorter og god røv. Sikke en tur... Sjældent har jeg oplevet en GP med så megen lidenskab. Kys, kram og hengivenhed... alt føltes ægte og jeg var 7. himmel. Kelly er den bedste GP jeg har fornøjet mig med, men Gia er ikke langt fra. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 909 Skrevet 4. December, 2016 ramdo skrev, for 17 minutter siden: Var forbi Daisyclub igen i dag. Billederne af Gia lokkede. Blev budt velkommen af mutter, som heldigvis er tilbage igen, igen... flink og imødekommende som altid. Jeg synes niveauet hos Daisyclub har været svingende, så jeg var lidt spændt på Gia. Var dog også noget skeptisk omkring billederne, da de ikke er taget on-site, som DC ellers plejer at gøre. Men det skulle vise sig at være uberettiget. Gia er en høj pige, glatbarberet, med et par lækre naturlige bryster, store brystvorter og god røv. Sikke en tur... Sjældent har jeg oplevet en GP med så megen lidenskab. Kys, kram og hengivenhed... alt føltes ægte og jeg var 7. himmel. Kelly er den bedste GP jeg har fornøjet mig med, men Gia er ikke langt fra. ramdo@ tak for dejlig anmeldelse , hun er nu på min ønskeliste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 4. December, 2016 @ramdo skønt at høre at du havde en god oplevelse og at Gia leverede sådan en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 4. December, 2016 https://daisyclub.dk/gia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynkineseren 752 Skrevet 5. December, 2016 Tak for anmeldelsen! Jeg havde set hende og overvejede et besøg. Hun ser godt ud. ramdo skrev, for 2 timer siden: Blev budt velkommen af mutter, som heldigvis er tilbage igen, igen... flink og imødekommende som altid. Jeg var også forbi i dag, men blev budt velkommen af en yngre pige, der også var meget imødekommende. Hun grinede lidt af mig, og gav mig et klap bagi da jeg var på vej ud i bad 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 715 Skrevet 5. December, 2016 (edited) Tak for anmeldelsen. jeg er også faldet for hende hun for en til at tænke på de gode gamle dage, med Ilse fra Sibirien, en af de film ens forældre ikke syntes om man skulle se. Den gang mænd var mænd, kvinder var kvinder og luften var tyk af brosten. Ja man har forstået at sælge hende godt og lækker ser hun også ud. Redigeret 5. December, 2016 af Extinguisher 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 5. December, 2016 Aldeles usmagelig sammenligning .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 5. December, 2016 Brutus skrev, for 24 minutter siden: Aldeles usmagelig sammenligning .. Arh, skal vi nu ikke tage den med lidt godt humør... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 518 Skrevet 5. December, 2016 Syntes det var sjovt! Nu savner vi kun en GP der kan leve op til fantasin "Ilse, Shewolf of the SS". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2016 Lemac skrev, for 36 minutter siden: Syntes det var sjovt! Nu savner vi kun en GP der kan leve op til fantasin "Ilse, Shewolf of the SS". Der er frit valg, skal det være en petite eller XXXXXL udgave: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 715 Skrevet 5. December, 2016 Brutus skrev, for 7 timer siden: Aldeles usmagelig sammenligning .. Du må da indrømme at stjernen på huen er den samme og dermed samme nationalitet på uniformen. Om hun kan leve op til forgængeren vides ikke. Men sød ser hun ud. Ned Flanders skrev, for 3 timer siden: Der er frit valg, skal det være en petite eller XXXXXL udgave: Helt ærlig, er russeren ikke søde at se på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 518 Skrevet 5. December, 2016 (edited) Foretræcker orginalet Redigeret 5. December, 2016 af Lemac Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicey 200 Skrevet 5. December, 2016 I er kraftedeme gode hele banden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg